All hail the CAS.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten+ YouTube Video
En duimke omhoog steken!
Em heeft wel groot gelijk. Is nogal de mode om "och, had ik het geld ik kocht hem direct" te zeggen precies. Ook mensen die smsjes sturen, vragen voor 20 000 foto's van de auto te nemen en dan gewoon niks meer laten weten... Omdenduur steekt dat wel tegen dus kan wel begrijpen dat m zo iets zet.
Maar zit een serieuze roestplek op het dak dicht bij het dakraam.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten+ YouTube Video
En duimke omhoog steken!
Em heeft wel groot gelijk. Is nogal de mode om "och, had ik het geld ik kocht hem direct" te zeggen precies. Ook mensen die smsjes sturen, vragen voor 20 000 foto's van de auto te nemen en dan gewoon niks meer laten weten... Omdenduur steekt dat wel tegen dus kan wel begrijpen dat m zo iets zet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten'k heb ook keer achter foto's gevraagd, sjans want anders had ik heel ver gereden voor niets. wagen staat ondertussen nog steeds te koop zelfs met verlaagde prijs.
Maar zit een serieuze roestplek op het dak dicht bij het dakraam.
Zowiezo begrijp ik wel dat er nu en dan frustratie's zijn. Als je geregeld wat verkoopt kom je wel wat tegen.
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten't Is de manier hoe je dat omschrijft hè. Je kan altijd gereserveerd blijven vind ik. En jawel, da's een Antwerpenaar dat dit zegt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenWat verwachtte van die mannen van't stad :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenVanaf morgen heb ik een 316 'rallycross edition' Recht pijpke hangt er dan onder In lage toeren niet echt overtuigend, dan heb je een kapotte uitlaatsound. Maar als er door gereden wordt, echt een luide rauwe brul
't eerste wat ik daar van hoor... meer uitleg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten316i met zotte kilometerstand van een kennis van me, gisteren eens in meegereden en even een foto genomen na het tanken:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenHoeveel nokkenassen zouden erdoor gegaan zijn ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenEen rallycross edition?
't eerste wat ik daar van hoor... meer uitleg?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenDoen jullie dat allemaal met jullie kar?
Of is deze persoon een uitzondering, of eenmalig eens een burnout doen.
Maar hij kan het wel goed om eenmalig te zijn
Vorige week dan ook voor de eerste keer een beetje gezwijnd en direct differentieel erdoor. Zal dus ook niet te veel meer gebeuren op het droge, los van dat diff.
Comment
-
Help me mijn broer eens overtuigen om een 316 te kopen. Als het iets cheapass moet zijn is een E36 beter dan een E30, want die ketelkes worden meer gewild enz. Zij die de zoektocht gedaan hebben, 't is vrij moeilijk zeker om nog een nette 316 te vinden in DL of hier, die ook geen stukken van mensen kost...
*denkt aan 911* da's natuurlijk super vet als hij zijn eindsommeke maakt, maar dat zal wel geen tweede keer lukken vrees ik.
Comment
-
Vermijd ten alletijde de 316 gelijk ik heb, met de elektronische pierburg 2BE carburator! Die zijn normaal slechts 2 jaar geleverd, 87 en 88. De oudere modellen hebben een pierburg 2B4 die manueel nog af te stellen is. Gene miserie mee dus. Ik zit hier weeral te kloten omdat hij stationair stilvalt (soms). Daar valt dus niets aan te regelen naast een CO schroefke. Bij de 2B4 draai je aan een schroefje en klaar is kees.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenHelp me mijn broer eens overtuigen om een 316 te kopen. Als het iets cheapass moet zijn is een E36 beter dan een E30, want die ketelkes worden meer gewild enz. Zij die de zoektocht gedaan hebben, 't is vrij moeilijk zeker om nog een nette 316 te vinden in DL of hier, die ook geen stukken van mensen kost...
*denkt aan 911* da's natuurlijk super vet als hij zijn eindsommeke maakt, maar dat zal wel geen tweede keer lukken vrees ik.
Heeft toch ook al 180k km en is niet in perfecte staat ( wel in goeie staat voor 20 jaar oud te zijn ). En da's toch al een van de beter prijs/kwaliteit
Comment
Comment