Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
over toerentellers gesproken. Mijne werkt nog steeds niet, kan het niet zijn dat hij gewoon kapot is CAS?
Zou mij toch sterk verbazen, want heeft altijd gewerkt. Heb die enkel uit elkaar gehaald omdat tijdens een verhuis het plastic dat over de tellers zit een scheur had gekregen en dat in mijn ogen op niks trekt om met zo'n scheur rond te rijden en het wat zonde leek om dan heel de teller weg te gooien.
Denk dat ik enkel nog volledige tellers liggen heb.
Zou mij toch sterk verbazen, want heeft altijd gewerkt. Heb die enkel uit elkaar gehaald omdat tijdens een verhuis het plastic dat over de tellers zit een scheur had gekregen en dat in mijn ogen op niks trekt om met zo'n scheur rond te rijden en het wat zonde leek om dan heel de teller weg te gooien.
ik zal eens zoeken of ik hem kan testen. Het zijn toch enkel de witte en blauw kabel die ik moet aansluiten he? Verder ligt er niets in mijn dashboard...
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment