Oorspronkelijk geplaatst door DJ Oli
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenHoeveel kosten naafkapjes voor 15" BBS'en ?
Comment
-
Klonk nogal 325i achtig wel nog nooit geen 25's gehoordBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Mijn schnitzers hun gepolierde randen zijn nogal verneukt. Niet zozeer door borduurschade maar ze zijn vaal geworden. Omdat ik in matteus zijn 190 topic heb gelezen dat je dat makkelijk zelf kan herstellen wou ik dat vandaag gaan doen. Hoe doen we dat? Achteras op 2 assteunen en op rolentie laten bollen. en dan gewoon het schuurpapier er tegen houden. Ik heb het op een velg geprobeerd maar het was geen succes. Ik had enkel 180, 800 en 1200 schuurpapier waardoor de grove krassen van de 180 niet weggewerkt werden door de 800. Het grootste probleem was echter het ventiel dopje, dat zit in de weg om de binnenkant van de velg te doen. Ik zou dus toch enkel de buitenste rand 'machinaal' kunnen polieren. In de loop van de week dus wat schuurpapier bijkopen met de hand gaan werken. ik heb ook gezien en gevoelt dat mijn velg echt wel krom is als ze zo 'los' draait. Ook de linkse velg achteraan, die normaal recht moet zijn waggelt wat. Dat komt misschien wel door de spacer die erop zit. Sewes testen. Anyway, nu ik weet dat ik de rechtheid van mijn velgen kan controleren ga ik de Mim's eens testen. Tot nu toe al 2 stuks die recht zijn Je ziet echt een opmerkelijk verschil met de Schnitzers... Ik heb foto's en filmpjes van de werken, die zijn voor straks, ik heb nu nog wat dingen te doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenMijn schnitzers hun gepolierde randen zijn nogal verneukt. Niet zozeer door borduurschade maar ze zijn vaal geworden. Omdat ik in matteus zijn 190 topic heb gelezen dat je dat makkelijk zelf kan herstellen wou ik dat vandaag gaan doen. Hoe doen we dat? Achteras op 2 assteunen en op rolentie laten bollen. en dan gewoon het schuurpapier er tegen houden. Ik heb het op een velg geprobeerd maar het was geen succes. Ik had enkel 180, 800 en 1200 schuurpapier waardoor de grove krassen van de 180 niet weggewerkt werden door de 800. Het grootste probleem was echter het ventiel dopje, dat zit in de weg om de binnenkant van de velg te doen. Ik zou dus toch enkel de buitenste rand 'machinaal' kunnen polieren. In de loop van de week dus wat schuurpapier bijkopen met de hand gaan werken. ik heb ook gezien en gevoelt dat mijn velg echt wel krom is als ze zo 'los' draait. Ook de linkse velg achteraan, die normaal recht moet zijn waggelt wat. Dat komt misschien wel door de spacer die erop zit. Sewes testen. Anyway, nu ik weet dat ik de rechtheid van mijn velgen kan controleren ga ik de Mim's eens testen. Tot nu toe al 2 stuks die recht zijn Je ziet echt een opmerkelijk verschil met de Schnitzers... Ik heb foto's en filmpjes van de werken, die zijn voor straks, ik heb nu nog wat dingen te doen
'K ga straks een toerke doen met e21 materiaal
Waar zou ik mijn camera plaatsen? (met fat gecko)
Zou ik wel mijn camera plaatsen?
Maar eerst nog gaatjes in m'n nrplaat maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenUpload die handel ( ben benieuwd )
'K ga straks een toerke doen met e21 materiaal
Waar zou ik mijn camera plaatsen? (met fat gecko)
Zou ik wel mijn camera plaatsen?
Maar eerst nog gaatjes in m'n nrplaat maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenMaak ineens wat gaatjes in je dash voor de cam
Ik zeg ik heb een fat gecko, zo'n ding met zuignappen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
Ik zeg ik heb een fat gecko, zo'n ding met zuignappen
Comment
-
Ik heb blijkbaar 4 rechte Mim's Dit wilt dus zeggen dat ze binnenkort herspoten worden en nieuwe (2dehands) banden krijgen. Ze hebben erg weinig borduurschade maar als ik ze toch herspuit kan ik dat misschien ook meteen laten herstellen, kwestie van een complete restauratie te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk heb blijkbaar 4 rechte Mim's Dit wilt dus zeggen dat ze binnenkort herspoten worden en nieuwe (2dehands) banden krijgen. Ze hebben erg weinig borduurschade maar als ik ze toch herspuit kan ik dat misschien ook meteen laten herstellen, kwestie van een complete restauratie te doen.
Comment
-
Juist eens een kostprijsberekening gemaakt vanaf de aankoop van deze e30, werken bij QSR, mtech II stuur, nieuw blok, ... Kortom, alles = 5031,47
'k Ga al mijn best moeten doen om dat er allemaal weer uit te krijgen. Of nu verkopen, dan heb ik héél misschien nog break even
EDIT: fak, alpina's vergeten
+700
Comment
-
Zoals jullie weten, of niet weten, heb ik het blok in de Vito laten zitten aangezien die nu mooi vast zit op een pallet met spanriemen. Dan kan ik hem eruit halen bij iemand met een kraan, want op mijn eentje zonder kraan
Maar godverdomme, heel die Vito stinkt! 5 minuutjes om de hoek gereden en echt een drukkende hoofdpijn
Ramen laten openstaan is geen optie, ik woon in centrum Antwerpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenZoals jullie weten, of niet weten, heb ik het blok in de Vito laten zitten aangezien die nu mooi vast zit op een pallet met spanriemen. Dan kan ik hem eruit halen bij iemand met een kraan, want op mijn eentje zonder kraan
Maar godverdomme, heel die Vito stinkt! 5 minuutjes om de hoek gereden en echt een drukkende hoofdpijn
Ramen laten openstaan is geen optie, ik woon in centrum Antwerpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenZoals jullie weten, of niet weten, heb ik het blok in de Vito laten zitten aangezien die nu mooi vast zit op een pallet met spanriemen. Dan kan ik hem eruit halen bij iemand met een kraan, want op mijn eentje zonder kraan
Ramen laten openstaan is geen optie, ik woon in centrum Antwerpenmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenMijn garage zal nu ook "stinken" ah zo'n naftekot love the smell and sound of it
Garage <> laadruimte camionette Daarbij komt dat er nog maar 900km op staat. Ik hoop dat die geur eruit gaat want
Ik ken zo'n koppel die destijds in hun nieuwe Mondeo een jerrycan diesel hebben laten openvallen op de achterzetels. Die geur is er nooit meer uit gegaan...
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk BerichtenEnige oplossing is de motor afleveren waar je de swap laat doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenOOIT komt er nog een e30 6cyl.
(tenzij het een S blok is en het een m3 betreft )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenWa is da nu weer voor nen uitleg?
Garage <> laadruimte camionette Daarbij komt dat er nog maar 900km op staat. Ik hoop dat die geur eruit gaat want
Ik ken zo'n koppel die destijds in hun nieuwe Mondeo een jerrycan diesel hebben laten openvallen op de achterzetels. Die geur is er nooit meer uit gegaan...
...mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
Comment