Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn schnitzers hun gepolierde randen zijn nogal verneukt. Niet zozeer door borduurschade maar ze zijn vaal geworden. Omdat ik in matteus zijn 190 topic heb gelezen dat je dat makkelijk zelf kan herstellen wou ik dat vandaag gaan doen. Hoe doen we dat? Achteras op 2 assteunen en op rolentie laten bollen. en dan gewoon het schuurpapier er tegen houden. Ik heb het op een velg geprobeerd maar het was geen succes. Ik had enkel 180, 800 en 1200 schuurpapier waardoor de grove krassen van de 180 niet weggewerkt werden door de 800. Het grootste probleem was echter het ventiel dopje, dat zit in de weg om de binnenkant van de velg te doen. Ik zou dus toch enkel de buitenste rand 'machinaal' kunnen polieren. In de loop van de week dus wat schuurpapier bijkopen met de hand gaan werken. ik heb ook gezien en gevoelt dat mijn velg echt wel krom is als ze zo 'los' draait. Ook de linkse velg achteraan, die normaal recht moet zijn waggelt wat. Dat komt misschien wel door de spacer die erop zit. Sewes testen. Anyway, nu ik weet dat ik de rechtheid van mijn velgen kan controleren ga ik de Mim's eens testen. Tot nu toe al 2 stuks die recht zijn Je ziet echt een opmerkelijk verschil met de Schnitzers... Ik heb foto's en filmpjes van de werken, die zijn voor straks, ik heb nu nog wat dingen te doen
Mijn schnitzers hun gepolierde randen zijn nogal verneukt. Niet zozeer door borduurschade maar ze zijn vaal geworden. Omdat ik in matteus zijn 190 topic heb gelezen dat je dat makkelijk zelf kan herstellen wou ik dat vandaag gaan doen. Hoe doen we dat? Achteras op 2 assteunen en op rolentie laten bollen. en dan gewoon het schuurpapier er tegen houden. Ik heb het op een velg geprobeerd maar het was geen succes. Ik had enkel 180, 800 en 1200 schuurpapier waardoor de grove krassen van de 180 niet weggewerkt werden door de 800. Het grootste probleem was echter het ventiel dopje, dat zit in de weg om de binnenkant van de velg te doen. Ik zou dus toch enkel de buitenste rand 'machinaal' kunnen polieren. In de loop van de week dus wat schuurpapier bijkopen met de hand gaan werken. ik heb ook gezien en gevoelt dat mijn velg echt wel krom is als ze zo 'los' draait. Ook de linkse velg achteraan, die normaal recht moet zijn waggelt wat. Dat komt misschien wel door de spacer die erop zit. Sewes testen. Anyway, nu ik weet dat ik de rechtheid van mijn velgen kan controleren ga ik de Mim's eens testen. Tot nu toe al 2 stuks die recht zijn Je ziet echt een opmerkelijk verschil met de Schnitzers... Ik heb foto's en filmpjes van de werken, die zijn voor straks, ik heb nu nog wat dingen te doen
Upload die handel ( ben benieuwd )
'K ga straks een toerke doen met e21 materiaal
Waar zou ik mijn camera plaatsen? (met fat gecko)
Zou ik wel mijn camera plaatsen?
Ik heb blijkbaar 4 rechte Mim's Dit wilt dus zeggen dat ze binnenkort herspoten worden en nieuwe (2dehands) banden krijgen. Ze hebben erg weinig borduurschade maar als ik ze toch herspuit kan ik dat misschien ook meteen laten herstellen, kwestie van een complete restauratie te doen.
Ik heb blijkbaar 4 rechte Mim's Dit wilt dus zeggen dat ze binnenkort herspoten worden en nieuwe (2dehands) banden krijgen. Ze hebben erg weinig borduurschade maar als ik ze toch herspuit kan ik dat misschien ook meteen laten herstellen, kwestie van een complete restauratie te doen.
Waarom 2dehands banden? =/ waarom leg je geen nieuwe banden?
In de buurt is zo'n bandencentrale. voor 35€ legt die een merk band 195/50R15. Die hebben nog zo'n 5 mm of meer profiel. Als ik nieuwe banden koop kost mij dat minstens dubbel zoveel.
Zoals jullie weten, of niet weten, heb ik het blok in de Vito laten zitten aangezien die nu mooi vast zit op een pallet met spanriemen. Dan kan ik hem eruit halen bij iemand met een kraan, want op mijn eentje zonder kraan
Maar godverdomme, heel die Vito stinkt! 5 minuutjes om de hoek gereden en echt een drukkende hoofdpijn
Ramen laten openstaan is geen optie, ik woon in centrum Antwerpen
Zoals jullie weten, of niet weten, heb ik het blok in de Vito laten zitten aangezien die nu mooi vast zit op een pallet met spanriemen. Dan kan ik hem eruit halen bij iemand met een kraan, want op mijn eentje zonder kraan
Maar godverdomme, heel die Vito stinkt! 5 minuutjes om de hoek gereden en echt een drukkende hoofdpijn
Ramen laten openstaan is geen optie, ik woon in centrum Antwerpen
Mijn garage zal nu ook "stinken" ah zo'n naftekot love the smell and sound of it
Zoals jullie weten, of niet weten, heb ik het blok in de Vito laten zitten aangezien die nu mooi vast zit op een pallet met spanriemen. Dan kan ik hem eruit halen bij iemand met een kraan, want op mijn eentje zonder kraan
Maar godverdomme, heel die Vito stinkt! 5 minuutjes om de hoek gereden en echt een drukkende hoofdpijn
Ramen laten openstaan is geen optie, ik woon in centrum Antwerpen
Enige oplossing is de motor afleveren waar je de swap laat doen
Mijn garage zal nu ook "stinken" ah zo'n naftekot love the smell and sound of it
Wa is da nu weer voor nen uitleg?
Garage <> laadruimte camionette Daarbij komt dat er nog maar 900km op staat. Ik hoop dat die geur eruit gaat want
Ik ken zo'n koppel die destijds in hun nieuwe Mondeo een jerrycan diesel hebben laten openvallen op de achterzetels. Die geur is er nooit meer uit gegaan...
Wa is da nu weer voor nen uitleg?
Garage <> laadruimte camionette Daarbij komt dat er nog maar 900km op staat. Ik hoop dat die geur eruit gaat want
Ik ken zo'n koppel die destijds in hun nieuwe Mondeo een jerrycan diesel hebben laten openvallen op de achterzetels. Die geur is er nooit meer uit gegaan...
...
ik heb in mijn vorige firmaslet ooit eens zo'n plastieken jerrycan met diesel gezet & door de warmte was die uitgelopen, de bescherming van die bak eruit mogen zwieren, afgestoomd en al en dan maar een andere bak besteld want de geur ging er idd niet meer uit, gelukkig is benzine vluchtiger dan mazout
Comment