Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Pfff stiekem ook terug zin in een E30, leuke zien staan...langs buiten doodsimpel en zelfs pretty boring maar onder de kap poeier om U tegen te zeggen...en 't kost amper iets

Comment

• Vet gedaan, echt! Ben benieuwd naar deze!

Als ik ooit de motor van de Volvo vervang weet ik op wie ik kan rekenen?

Comment

• Mmm dat moet poer geven die motor.

Comment

• @ Daxter: proficiat met uw compleet nieuwe wagen! (Ik denk toch dat een wagen met andere motor toch volledig anders rijdt) Kzou graag later eens meewillen met jou om eens te voelen hoe het rijdt zo een 27i...

Proficiat aan CAS en Asserti: super dat jullie dit kunnen, ik ben daar toch wel jaloers op hoe jullie dit zo kunnen!

Btw wat met het oude blok?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
            Wat heb ik die dan aangedaan?
            Toen was ze van jou hè, maar er is toch stevig mee gereden geweest. Laat ik het daar maar op houden

Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
            Vet gedaan, echt! Ben benieuwd naar deze!

Als ik ooit de motor van de Volvo vervang weet ik op wie ik kan rekenen?
            Niet alleen vakwerk, maar ook supergoeie sfeer, tussendoor is Mayonaise langsgekomen en is voor ons om pita gereden

Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
            Mmm dat moet poer geven die motor.
            Is echt zotjes. Ik kom maar tot 3000rpm nu, en je voelt echt de duw in de zetel. Ik ben zo content na de miserie met de b20.

Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
            @ Daxter: proficiat met uw compleet nieuwe wagen! (Ik denk toch dat een wagen met andere motor toch volledig anders rijdt) Kzou graag later eens meewillen met jou om eens te voelen hoe het rijdt zo een 27i...

Proficiat aan CAS en Asserti: super dat jullie dit kunnen, ik ben daar toch wel jaloers op hoe jullie dit zo kunnen!

Btw wat met het oude blok?!
            Ik wil zeer zeker eens naast je 325i cab staan voor eens te kijken

B20 heeft vanaf aankoop b27 te koop gestaan. Nooit reactie, hier op't forum was het ook geweten dat het blok weg mocht voor een prijsje.
            In principe had ik dan vandaag met m'n camionette terug naar Stijn moeten rijden om die in te laden. En dan sta ik bij mij thuis en een blok in m'n auto die ik er niet uit krijg. De Vito is net nieuw, dus ik wil de bumpers niet naar de zak doen.
            Ik heb gezegd tegen Cas dat hij hem mocht houden. Uiteindelijk, nu kan men hem zelfs niet horen draaien, dus wat ga'k er voor krijgen. Voor die 75 euro ga ik mij geen hernia heffen.
            Blokje reed goed, behalve het koelvloeistoflek, maar dat wist Cas dus

Comment

• Zalig

Alles van eerste keer juist! En niets kapot gemaakt! Ging goed, alleen een beetje traag. Maar het was dan ook al een paar jaar geleden dat we nog een M20 gedaan hadden. En er was nogal wat vocale afleiding

Kar heeft wel punch, en hangt goed aan de gas. Gaat zot zijn als dat blok echt tot leven mag komen. En zo'n M20 klinkt toch wel vet

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
              Pfff stiekem ook terug zin in een E30, leuke zien staan...langs buiten doodsimpel en zelfs pretty boring maar onder de kap poeier om U tegen te zeggen...en 't kost amper iets
              :o Doen Gio!
              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                Zalig

Alles van eerste keer juist! En niets kapot gemaakt! Ging goed, alleen een beetje traag. Maar het was dan ook al een paar jaar geleden dat we nog een M20 gedaan hadden. En er was nogal wat vocale afleiding

Kar heeft wel punch, en hangt goed aan de gas. Gaat zot zijn als dat blok echt tot leven mag komen. En zo'n M20 klinkt toch wel vet

:o Doen Gio!
                Toch wel proud op mijn kappersautootje nu
                Planning is om alle gebreken van de baan te helpen (roest, interieur, dak) en dan uitkijken naar een verlaging, skytune, ...

Komt helemaal goed... tegen volgende zomer

Comment

• Waarom is dit een kappersauto?

Daxter, ik ben fan

Tegen de bbq meet is hij nog niet gerodeerd zeker? ik zou zeggen rij eens tot in frankrijk (roadtripje )
                  en passeer aan mijn huis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                    Waarom is dit een kappersauto?

Daxter, ik ben fan

Tegen de bbq meet is hij nog niet gerodeerd zeker? ik zou zeggen rij eens tot in frankrijk (roadtripje )
                    en passeer aan mijn huis
                    Kleppen zouden gefixt moeten worden. Ik kom ermee naar de meet, maar 't zal allemaal op't gemakje zijn. Ik wil het harde werk niet naar de zak helpen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                      Kleppen zouden gefixt moeten worden. Ik kom ermee naar de meet, maar 't zal allemaal op't gemakje zijn. Ik wil het harde werk niet naar de zak helpen.
                      Je zou het jezelf beklagen anders, in het korte geen tijd om een LANG roadtripje te doen keer over en weer naar 't zuiden

'k zal kik wel rijden als ge moe wordt

Comment

• Kostprijsberekening gemaakt inclusief aankoop en alle aankopen die ervoor zijn gebeurd:

6.131,43

To do:
                        Kleppen stellen
                        Roest wegwerken
                        Nieuw dak
                        Interieur herdoen
                        Skytune (?) uitlaat
                        Uitblutsen
                        Verlagen
                        IS-spoilerlip

Zoiets in die volgorde. Pfff
                        Last edited by ; 17/07/2011, 16:28.

Comment

Niet alleen vakwerk, maar ook supergoeie sfeer, tussendoor is Mayonaise langsgekomen en is voor ons om pita gereden
                          Dat de sfeer daar goed zit heb ik zelf al meerdere keren kunnen ondervinden.

Comment

Kostprijsberekening gemaakt inclusief aankoop en alle aankopen die ervoor zijn gebeurd:

6.131,43
                            Dat gaat nog stijgen als je de rest in orde zet :p Maar dat is hij ongetwijfeld waard! Deze auto ga je niet snel weg doen denk ik

Comment

• + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                Dat gaat nog stijgen als je de rest in orde zet :p Maar dat is hij ongetwijfeld waard! Deze auto ga je niet snel weg doen denk ik
                                Ik heb bij de kostprijsberekening geëdit en de to-do gezet. Zottewerk

Comment

• Zet dat is lipke maar hoger op uw to do, da kost niks

Comment

• http://nl.kapaza.be/antwerpen/bmw-bm...x-57670432.htm

Staat een is lipke bij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                      Zet dat is lipke maar hoger op uw to do, da kost niks
                                      First things first

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                      Heb ik gezien, ik zit dagelijks op die site's
                                      Ik heb tijd hè, dus eentje in de juiste kleur (wat me sterk zou lijken) zou ideaal zijn. Mtech1 spoiler heb ik liggen in dolphingrey. Asserti zei geen goeie ervaringen te hebben met die dingen te lakken.
                                      En ik wil ook geen gaten boren. Ik was aan Pattex aan't denken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                        goed aan de gas
                                        Is het iets voor mij denk je?
                                        Captain Turbo
                                        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Kostprijsberekening gemaakt inclusief aankoop en alle aankopen die ervoor zijn gebeurd:

6.131,43

To do:
                                          Kleppen stellen
                                          Roest wegwerken
                                          Nieuw dak
                                          Interieur herdoen
                                          Skytune (?) uitlaat
                                          Uitblutsen
                                          Verlagen
                                          IS-spoilerlip

Zoiets in die volgorde. Pfff
                                          Je vergeet het belangrijkste: sper. En mss es wat rubbers vernieuwen.

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                          Is het iets voor mij denk je?
                                          Een 2.7? Tuurlijk. Je bent overal sneller dan met een 318is. Maar je komt op minder plaatsen (met hetzelfde brandstofbudget )
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Working...
                                          X