Pfff stiekem ook terug zin in een E30, leuke zien staan...langs buiten doodsimpel en zelfs pretty boring maar onder de kap poeier om U tegen te zeggen...en 't kost amper iets
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
@ Daxter: proficiat met uw compleet nieuwe wagen! (Ik denk toch dat een wagen met andere motor toch volledig anders rijdt) Kzou graag later eens meewillen met jou om eens te voelen hoe het rijdt zo een 27i...
Proficiat aan CAS en Asserti: super dat jullie dit kunnen, ik ben daar toch wel jaloers op hoe jullie dit zo kunnen!
Btw wat met het oude blok?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenWat heb ik die dan aangedaan?
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenVet gedaan, echt! Ben benieuwd naar deze!
Als ik ooit de motor van de Volvo vervang weet ik op wie ik kan rekenen?
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenMmm dat moet poer geven die motor.
Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten@ Daxter: proficiat met uw compleet nieuwe wagen! (Ik denk toch dat een wagen met andere motor toch volledig anders rijdt) Kzou graag later eens meewillen met jou om eens te voelen hoe het rijdt zo een 27i...
Proficiat aan CAS en Asserti: super dat jullie dit kunnen, ik ben daar toch wel jaloers op hoe jullie dit zo kunnen!
Btw wat met het oude blok?!
B20 heeft vanaf aankoop b27 te koop gestaan. Nooit reactie, hier op't forum was het ook geweten dat het blok weg mocht voor een prijsje.
In principe had ik dan vandaag met m'n camionette terug naar Stijn moeten rijden om die in te laden. En dan sta ik bij mij thuis en een blok in m'n auto die ik er niet uit krijg. De Vito is net nieuw, dus ik wil de bumpers niet naar de zak doen.
Ik heb gezegd tegen Cas dat hij hem mocht houden. Uiteindelijk, nu kan men hem zelfs niet horen draaien, dus wat ga'k er voor krijgen. Voor die 75 euro ga ik mij geen hernia heffen.
Blokje reed goed, behalve het koelvloeistoflek, maar dat wist Cas dus
Comment
-
Zalig
Alles van eerste keer juist! En niets kapot gemaakt! Ging goed, alleen een beetje traag. Maar het was dan ook al een paar jaar geleden dat we nog een M20 gedaan hadden. En er was nogal wat vocale afleiding
Kar heeft wel punch, en hangt goed aan de gas. Gaat zot zijn als dat blok echt tot leven mag komen. En zo'n M20 klinkt toch wel vet
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenPfff stiekem ook terug zin in een E30, leuke zien staan...langs buiten doodsimpel en zelfs pretty boring maar onder de kap poeier om U tegen te zeggen...en 't kost amper ietsOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenZalig
Alles van eerste keer juist! En niets kapot gemaakt! Ging goed, alleen een beetje traag. Maar het was dan ook al een paar jaar geleden dat we nog een M20 gedaan hadden. En er was nogal wat vocale afleiding
Kar heeft wel punch, en hangt goed aan de gas. Gaat zot zijn als dat blok echt tot leven mag komen. En zo'n M20 klinkt toch wel vet
:o Doen Gio!
Planning is om alle gebreken van de baan te helpen (roest, interieur, dak) en dan uitkijken naar een verlaging, skytune, ...
Komt helemaal goed... tegen volgende zomer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenWaarom is dit een kappersauto?
Daxter, ik ben fan
Tegen de bbq meet is hij nog niet gerodeerd zeker? ik zou zeggen rij eens tot in frankrijk (roadtripje )
en passeer aan mijn huis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenKleppen zouden gefixt moeten worden. Ik kom ermee naar de meet, maar 't zal allemaal op't gemakje zijn. Ik wil het harde werk niet naar de zak helpen.
'k zal kik wel rijden als ge moe wordt
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenNiet alleen vakwerk, maar ook supergoeie sfeer, tussendoor is Mayonaise langsgekomen en is voor ons om pita gereden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenKostprijsberekening gemaakt inclusief aankoop en alle aankopen die ervoor zijn gebeurd:
6.131,43
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenDat gaat nog stijgen als je de rest in orde zet :p Maar dat is hij ongetwijfeld waard! Deze auto ga je niet snel weg doen denk ik
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenZet dat is lipke maar hoger op uw to do, da kost niks
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
Ik heb tijd hè, dus eentje in de juiste kleur (wat me sterk zou lijken) zou ideaal zijn. Mtech1 spoiler heb ik liggen in dolphingrey. Asserti zei geen goeie ervaringen te hebben met die dingen te lakken.
En ik wil ook geen gaten boren. Ik was aan Pattex aan't denken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtengoed aan de gasCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenKostprijsberekening gemaakt inclusief aankoop en alle aankopen die ervoor zijn gebeurd:
6.131,43
To do:
Kleppen stellen
Roest wegwerken
Nieuw dak
Interieur herdoen
Skytune (?) uitlaat
Uitblutsen
Verlagen
IS-spoilerlip
Zoiets in die volgorde. Pfff
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenIs het iets voor mij denk je?Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
Comment