Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deze week was er een stuk uit mijn carter en liep al mijn olie eruit. Waarschijnlijk heb ik dus enkele meters zonder olie gereden. Ondertussen een nieuw carter enzo. Maar nu loopt mijn motor veel te snel warm en zakt hij stationair soms maar tot 500-600 toeren.
Deze week was er een stuk uit mijn carter en liep al mijn olie eruit. Waarschijnlijk heb ik dus enkele meters zonder olie gereden. Ondertussen een nieuw carter enzo. Maar nu loopt mijn motor veel te snel warm en zakt hij stationair soms maar tot 500-600 toeren.
Niet dat ik al zeker ben, maar toch al eens kijken. Wat betaal je voor een M20B20 of M20B25?
'k Heb dat ooit eens gezien bij nen e30. Dat ding startte in't begin goed, maar draaide toch niet zoals het hoorde. Tot achter de hoek gereden en 't ding was dood.
enkele meters? Dat kan niet zoveel gedaan hebben
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Zelfs bij de DIV vergist men zich eens van turkenkar. Nu sta je daar, en gaat iedere 'kenner' zeggen: Hé kijk, die E30 heeft 190 in zijn nummerplaat staan!
Comment