Ben ik dat of zijn dat andere centercaps?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtenvelgen zien er nie slecht uit, mss mogen ze weg voor een prikje
("k denk niet dat ze er onderdelen van gaan verkopen.)
Comment
-
Ziet er wel tof en mogelijks intressant uit:
320i
http://nl.kapaza.be/namen/bmw-320i-e30-57041365.htm
M3 ik heb nog gaan vragen aan die man hoeveel hij ervoor vroeg toen zei hij voor 11K mag hij weg.
Was erg veel schade aan, (gebruikt om z'n rally skillz te onderhouden)
zit een nieuwe deur in enzo...
http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/...3-57783299.htm
('t is een waarschuwing voor wie hem zou willen kopen )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenBen ik dat of zijn dat andere centercaps?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenInge = vrouwke met die lekkere tieten?
Comment
-
Schoon voorbeeld van, mooi vanbuiten, maar slecht van binnen?Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenSchoon voorbeeld van, mooi vanbuiten, maar slecht van binnen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenSchoon voorbeeld van, mooi vanbuiten, maar slecht van binnen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenZe is kalm en heeft nogal redelijk veel spijt. Nuja, ze is wel over de schreef gegaan. We zullen maar ontopic blijven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten'k zou anders wel keer over haar schreef willen gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenEn ge kent ze niet
Steekt niet NAUW vanmij z
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
Comment
-
-
Mijn achterneef verkoopt zijn e30 316i en 323i baur mtech 1. Hij heeft teveel auto's. Hij heeft ook nog een DS3 om te gaan werken, een Kever als hobby en een Impreza WRX STi in bruikleen. e30's moeten wijken helaas Ik kom daar nu pas achter eigenlijk In november kwam ik die kerel tegen op een begrafenis, ik kende hem van ziens op school en toen bleek dat familie te zijn Hij had zijn 316i mee en vertelde dan dat hij die 323i ook had. Daarna heb ik geen contact meer met hem gehad todat ik hem deze week op facebook tegen kom Gezellig zo e30's in de famillie
Comment
-
Ik heb wel interesse in die Mtech 1 kit van die Baur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenMijn achterneef verkoopt zijn e30 316i en 323i baur mtech 1. Hij heeft teveel auto's. Hij heeft ook nog een DS3 om te gaan werken, een Kever als hobby en een Impreza WRX STi in bruikleen. e30's moeten wijken helaas Ik kom daar nu pas achter eigenlijk In november kwam ik die kerel tegen op een begrafenis, ik kende hem van ziens op school en toen bleek dat familie te zijn Hij had zijn 316i mee en vertelde dan dat hij die 323i ook had. Daarna heb ik geen contact meer met hem gehad todat ik hem deze week op facebook tegen kom Gezellig zo e30's in de famillie
Comment
-
Die baur zie ik nog niet so snel vertrekken. Hij zal ook wel vrij veel vragen. Het blok is gereviseerd en getuned, mtech 1 kit, baur. Ja dan loopt de prijs al aardig op. enkel de kas moet gerestaureerd worden. Als hij nog 3 jaar in de schuur blijft staan koop ik hem wel
Comment
Comment