Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten
    Fak! Betrap mij erop dat ik de hele namiddag op Mobile.de aan het zoeken ben voor een E30. Niet goed
    Goeie.
    Als ge een 316 ziet die technisch zou kunnen zijn, gaarne een seintje voor hier (m'n broer moet stilaan beginnen rondkijken).

Dat zou leuk zijn se, weer 2 e30's erbij.
    We waren laatst aan't kijken (die man met z'n zwarte pfl 320 op alpina's en ik), wie in feite een van de allereerste E30's was hier in de buurt. Blijkbaar was dat m'n witte kist.
    Voor zo ver ik weet was er hier in Bree nog een rijdende 325 coupe, en in opitter nog een wit tuningkrel (al weet ik niet of die 'eerder' was). Als ge dan ziet wat er intussen zoal is bijgekomen.

Comment

• De vraag is wie heeft hier de e30-rage gestart ettelijke jaren terug? Ik weet dat mayo in het begin nog een 316i had met Hartge's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        De vraag is wie heeft hier de e30-rage gestart ettelijke jaren terug? Ik weet dat mayo in het begin nog een 316i had met Hartge's
        Die van hier... Geen idee. 9 kansen op 10 door een van de mannen die nu een M3 heeft.

Comment

• Wow

Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
          Current:
          1987 Mercedes-Benz W124 200D
          1979 Mercedes-Benz W123 280E
          1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
          Ex:
          1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
          1976 Mercedes-Benz W123 250
          1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
          1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
          1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
          1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
          2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
          1980 Mercedes-Benz W123 280
          1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Mooi, maar da's weer zo éne die ge ni onder de 5000 euro hebt waarschijnlijk

Comment

• Interessant linkje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                't virus é man
                'k heb het ook nog wat te pakken
                Niet goed, Gerrit! De portefeuille enz. weet ge wel

Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                Goeie.
                Als ge een 316 ziet die technisch zou kunnen zijn, gaarne een seintje voor hier (m'n broer moet stilaan beginnen rondkijken).

Dat zou leuk zijn se, weer 2 e30's erbij.
                We waren laatst aan't kijken (die man met z'n zwarte pfl 320 op alpina's en ik), wie in feite een van de allereerste E30's was hier in de buurt. Blijkbaar was dat m'n witte kist.
                Voor zo ver ik weet was er hier in Bree nog een rijdende 325 coupe, en in opitter nog een wit tuningkrel (al weet ik niet of die 'eerder' was). Als ge dan ziet wat er intussen zoal is bijgekomen.
                Proficiat, pionier van de E30's in deze regio! En Bert ook de E30-toer op? Nice! 316 of 316i?

Nu ja, ik moet mezelf inhouden. Geld moet niet allemaal naar auto's gaan e. En ik heb geen plaats én de ouders maken mij dan af. Allemaal factoren die het 'wacht nog een jaartje of 2'-gehalte de hoogte in jagen.

Comment

• Netjes.

Een 316i zeker?

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.
                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=198738328
                    Is dit een echt is'je?
                    AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Komt wel goed met u Glenn
                      e30, het is een virus! Wat staat hij toch mooi in de tuin hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                        Komt wel goed met u Glenn
                        Not so sure about that

Comment

• Als je een cab wilt, gl3nn, in Waregem staat er een mooie VFL te koop. Bouwjaar '87, 170.000 km, VP 6500 euro.

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Danku zeer Ian maar een cab zou ik nooit kopen. Al ziet deze er wel goed uit! Ik zou liever een sedan of 2-deurs hebben dan. En eumm... prijs is ook een beetje aan de hoge kant e Nee nee, ik ga momenteel geen E30 kopen. (tenzij ik toevallig op een écht koopje stuit)

Comment

• Prijs is idd hoog, en zelf ga ik ook geen cab kopen. Maar mss dat er nog andere geïnteresseerden zijn.

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Die prijs en dan een kapotte achterruit

Trouwens, cabrio rijden is een fijn gevoel hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                    Die prijs en dan een kapotte achterruit

Geef mij toch ook maar een dak hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                      Die prijs en dan een kapotte achterruit

Thoh ik vind dit wel normaal die prijs.. De mijne stond ook te koop voor 6000, wil nie zeggen dat ik er zoveel heb voor betaald hé

Comment

• http://www.2dehands.be/autos/autos/b...%2Fautos%2Fbmw

Interessant is'ke ?
                                        Zal rap weg zijn denk ik voor 2500€

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten
                                          Proficiat, pionier van de E30's in deze regio! En Bert ook de E30-toer op? Nice! 316 of 316i?
                                          danku danku

Bert is zowat aan't rondkijken voor 't een en 't ander ja. E30 is een mogelijkheid, maakt niet uit of dat 316 of 316i is.
                                          't Is i.i.g. een tussenstap van x jaar tot aan een S2000.

Comment

Working...
                                          X