Oorspronkelijk geplaatst door Geertt
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichtendanku danku
Bert is zowat aan't rondkijken voor 't een en 't ander ja. E30 is een mogelijkheid, maakt niet uit of dat 316 of 316i is.
't Is i.i.g. een tussenstap van x jaar tot aan een S2000.
Comment
-
'k heb zonet een lichtje op de e21 vermaakt met een lichtje van de e30.
't was gewoon wat vuil het contact, maar ik breek natuurlijk ene plastieksken af waardoor hij z'n drie standen niet meer klikt, het werkt nog wel maarja...
enfin.
Mijn vraag is, wil er eens iemand zijn licht loshalen en kijken of er 3 draadjes of 2 draadjes verbonden zijn?
Want mijn lichtje werkt enkel als de deur opengaat.
Eventueel kan ik het knopje van de deur wrs gewoon loskoppelen dan zal het wel werken.
Maar ik zou het graag tip-top hebben dat je hem ook kan aanzetten als de deuren dicht zijn
btw, bruin is dat altijd aarding?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenMooi, maar da's weer zo éne die ge ni onder de 5000 euro hebt waarschijnlijk
Comment
-
mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenE30 achterbrug gezocht!mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Het knopje van mijn handrem (dat je indrukt als je de handrem lost), zit bij de 320i dieper dan normaal (alsof het helemaal ingedrukt is, maar je kan het nog verder indrukken). Wil dit zeggen dat de handremkabel vast zit?
Ik wil echt graag de baan op ermee, het onkruid begint al te schieten onder de auto.
Ook enig idee hoe je de koplampen het best kan schoonmaken? (bij mij staat er water vanbinnen) De komplampen werken ook niet meer hoe het hoort. Aan de ene kant werkt enkel de koplamp, en de phaar niet, aan de andere kant de phaar wel en enkel het standlicht van de koplamp. De rechterpinker werkt ook niet, maar het ligt niet aan het lampje (ander lampje geprobeerd).
Zijn hier enthousiaste sleutelaars die graag aan E30's sleutelen? Wil er gerust een vergoeding voor geven.
De pookknop draait ook dol. Ik heb de pookknop dan eens van de pook getrokken maar denk dat ik het erger gemaakt heb, want er vlogen stukjes plastiek in het rond. Bestaat er een goeie manier om een pookknop zonder schade te verwijderen? Zou graag de pook van de 316 wisselen, die is properder (hoewel de pook van de 320i beter in de hand ligt maar vind ze minder mooi).
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk BerichtenDaxter was right! Verkoper beweert dat ie al een bod binnenheeft van € 5.500 maar hij wil nog even afwachten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenHet knopje van mijn handrem (dat je indrukt als je de handrem lost), zit bij de 320i dieper dan normaal (alsof het helemaal ingedrukt is, maar je kan het nog verder indrukken). Wil dit zeggen dat de handremkabel vast zit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenDat gaat er echt over! 5500€ hangt ik enkel aan een 325i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten't spel heeft zelfs een orginele bavaria radio
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten't spel heeft zelfs een orginele bavaria radio
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenVolgens mij is dat gewoon de plastiek die erond zit (het handvat eigenlijk) die te ver naar voor geschoven zit. Had dat ook, je kan die gewoon naar achter trekken, gewoon zorgen dat hij mooi in die rubber schuift.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenOok enig idee hoe je de koplampen het best kan schoonmaken? (bij mij staat er water vanbinnen)
Wel een account voor nodig! (geen posts )
Comment
-
Allez, uiteindelijk maar eens geregistreerd op dat forum.
*wacht tot account geactiveerd wordt*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenAllez, uiteindelijk maar eens geregistreerd op dat forum.
*wacht tot account geactiveerd wordt*
Staat veel interessant E30-leesvoer hoor!
En ook een marktplaats-topic..
Comment
Comment