Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik weet toch wat gekozen ze.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
      Ik weet toch wat gekozen ze.
      Ik ook die zwarte 1 reeks, en hopen dat het een 1M is

Comment

• Auto die te koop staat van een ex van een vriendin van me. Ze kwam aan mij via facebook vragen of ik niemand kende omdat ik met "oude bmw's" bezig ben

oke hier gaan we weer.. het is nen coupé 320 E36 van 93 dus.. op den teller staan 200000km maar werkelijke kms op deze motor zijn er maar 90000. Steekt een schroefkit onder, achterkant is verbreed hij zegt ni me plamuur of rommel euhm sta nen achtervleugel op.. het was ne zwarte ma ni lang geweest is gespoten in een speciaal 'alfa' kleurke, ook iets donker in ieder geval wit leren interieur word verkocht zonder keuring, sta al nen tijd stil omda hem ni verzerkerd is ma rijd wel (dee heeft een camionet vant werk dus gebruikte hem dee nimeer)
        Ik heb wat uitleg gegeven en gezegd dat ne liefhebber daar nog niet naar kijkt. Ik heb er al zo'n beeld van

Comment

• Iemand die nog 15" BBS'en te koop heeft zien staan.
          Ik ben bereid 500 neer te leggen als ze echt proper zijn.
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
            Iemand die nog 15" BBS'en te koop heeft zien staan.
            Denk dat ian hier bbs'n verkoopt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
              Dat zullen dan toch geen 15 inchers zijn, daar hij daar zelf nog naar opzoek is.

Die van mij zouden eind augustus wel eens te koop kunnen komen te staan.

Comment

Grijs gespoten 14" en dat moet ik niet hebben
                2012 E92 Bmw 335i DKG
                1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                  Auto die te koop staat van een ex van een vriendin van me. Ze kwam aan mij via facebook vragen of ik niemand kende omdat ik met "oude bmw's" bezig ben

Ik heb wat uitleg gegeven en gezegd dat ne liefhebber daar nog niet naar kijkt. Ik heb er al zo'n beeld van
                  En het wordt alleen maar beter

a steekt schijnt 13000 euro in den auto in hij was in nieuwstaat gebracht ma heeft er zelf nooit mee gereden just zen ex (die 90000 km) ja embleems enzo zijn ook weggewerkt

Comment

En het wordt alleen maar beter
                    Voor een 2 a 3K kan je als iets beters met uw wagen doen hé Baxter 2.7

Comment

Voor een 2 a 3K kan je als iets beters met uw wagen doen hé Baxter 2.7
                      Dat heeft nog eens niet zoveel gekost. Wie steekt er nu 13000 euro in een E36 320i
                      Vraagprijs nu is trouwens 4000 euro. Ik wacht op foto's !

Comment

Dat heeft nog eens niet zoveel gekost. Wie steekt er nu 13000 euro in een E36 320i
                        Vraagprijs nu is trouwens 4000 euro. Ik wacht op foto's !
                        'k zal wel een M3 kopen voor dat geld, en die wat op orde zetten

Comment

'k zal wel een M3 kopen voor dat geld, en die wat op orde zetten
                          My words exactly !!

Ik zei: "voor 13000 euro koop ik een M3 in Duitsland in plaats van dat geld in een 320i auto/blok te pompen"

Comment

Grijs gespoten 14" en dat moet ik niet hebben
                            Ik heb geen grijs gespoten 14 inch BBS'en te koop hoor.

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.
                            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                              Ik heb geen grijs gespoten 14 inch BBS'en te koop hoor.
                              Al goed, want hij moet ze toch niet hebben

Comment

• En mijn BBS'en zijn niet grijs.

Heb wel nog een setje 13 inch E21 velgen dat evt. weg mag, maar dat past niet op een E30 natuurlijk, en zijn geen kruisspaken, dus die wil hij zeker niet.

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                  En mijn BBS'en zijn niet grijs.

Heb wel nog een setje 13 inch E21 velgen dat evt. weg mag, maar dat past niet op een E30 natuurlijk, en zijn geen kruisspaken, dus die wil hij zeker niet.
                                  Heb je daar niet een keer een foto van gepost?
                                  indien wel Post nog eens
                                  indien niet Post nog eens

m'n ma ga echt niet content zijn met nog een setje velgen

minilight's vind ik ook wel nice

Comment

Iemand die nog 15" BBS'en te koop heeft zien staan.
                                    Met deftige banden rond vermoed ik?

BMW E30 318iS '89
                                    BMW E28 520i '84
                                    BMW E34 535i '88

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten
                                      Met deftige banden rond vermoed ik?
                                      Moet zelfs niet.
                                      Als ik er geen kan vinden moet ik mij er maar bij neerleggen dat ze nu eenmaal duurder zijn geworden.
                                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                                      1991 E30 320i

Comment

Moet zelfs niet.
                                        Als ik er geen kan vinden moet ik mij er maar bij neerleggen dat ze nu eenmaal duurder zijn geworden.
                                        Max Dish heeft nog een set die bij Asserti ligt. PM hem eens.

Comment

Heb je daar niet een keer een foto van gepost?
                                          indien wel Post nog eens
                                          indien niet Post nog eens

m'n ma ga echt niet content zijn met nog een setje velgen

minilight's vind ik ook wel nice

Vind het echt knappe velgjes en had ze graag onder de Polo Coupé gezien, maar de bandjes die nu onder de standaardvelgen zitten zijn wss te smal voor deze velgen, dus dan moet ik weer nieuwe banden kopen, wat ik niet ga doen gezien ik belangrijkere dingen op m'n to-buy/do list heb.

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Working...
                                          X