Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Je gaskabel blijft toevallig niet hangen?
    De gaskabel is inorde. Ik heb hem bekeken en die komt helemaal terug na het gas geven. Daar ligt het probleem dus niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
      Nee.
      Een vriend van me stuurde me die door via MSN, vandaar.
      Jaja, 'ne vriend', tuurlijk

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
      Dringend gezocht : 2.5 of 2.7 M20 voor in mijn E30. toen ik hem deze week nog eens onder een dik pak stof zag staan heb ik besloten hem sneller te maken dan eerst de bedoeling was. Tis een veel te leuke auto !
      This is how we do

Ik heb mijne op ebay.de gevonden. 1511 euro voor een gereviseerde 2.7 met 80 gelopen kms (80, en geen 80000), onderblok, bovenblok, radiator, luchtmassameter, ... Kortom, alles. Succes !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
        Jaja, 'ne vriend', tuurlijk

This is how we do

Ik heb mijne op ebay.de gevonden. 1511 euro voor een gereviseerde 2.7 met 80 gelopen kms (80, en geen 80000), onderblok, bovenblok, radiator, luchtmassameter, ... Kortom, alles. Succes !
        toch wel veel die denken 80 K km éh spoils a little of the fun

Comment

• Pfffffok

Comment

• Kan je niet mee op de weg

Ik ben trouwens zwaar aan het overwegen om bike carbs te plaatsen. Volgens een Engelsman stijgt uw vermogen van 90 tot maximum zo'n 120 pk. hij heeft nog wat andere goodies geplaatst en heeft nu 130pk en trekt een iS eruit. Ik zou al erg blij zijn moest ik naar 110 pk kunnen gaan. De auto staat in de winter stil dus dan kan er al wat gekloot worden om alles rijdende te krijgen. De carburatoren op zich kosten echt niet veel (in vergelijking met webers). Voor 200€ zou je een set hebben. Dan dient er wel nog wat aangepast te worden. Ben er vollop over aan het lezen maar ik denk dat het zeker een haalbaar project is. Ik start in september een opleiding autotechnologie dus die docenten zullen mij ook wel wat wijzer kunnen maken en er is nog altijd de buurman/garagist. How hard can it be?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
              How hard can it be?
              Da's zo'n uitspraak zoals "watch this".
              Meestal worden vlak daarna de grootste stommiteiten gedaan en problemen veroorzaakt.
              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• De volgende keer als m'n diff kapot is moogt ge daar al eens op komen oefenen. Eens kijken hoeveel er dan nog van die 'how hard can it be' over schiet.

Comment

• Wie haalt hem?

http://www.leboncoin.fr/equipement_a...31.htm?ca=15_s

Comment

• Koopje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                      Spijtig genoeg NFL. :<

Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                      Maak mijn kop eens niet zot.

Zou 't een schadegeval zijn? Omdat er geen foto's van de volledige auto zijn. Damn, zou die wel willen, zo sexy, een witte met gele lichten. :<

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten

Maak mijn kop eens niet zot.

Zou 't een schadegeval zijn? Omdat er geen foto's van de volledige auto zijn. Damn, zou die wel willen, zo sexy, een witte met gele lichten. :<
                        en de gele lampen passen ook in een E30, gewoon de frames wisselen...
                        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

. :<
                          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Zou dat vet zijn? Denk dat omgekeerd (wit vanbuiten en geel vanbinnen) mooier is, al heb ik ze liever beiden geel.

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                              hij heeft nog wat andere goodies geplaatst en heeft nu 130pk en trekt een iS eruit.
                              => turbo + compressor + supercharger + ITB's + uitboren + kortere vitessen + chippen + spiegels inklappen?

Dan kan ik het idd geloven...
                              1991 BMW E30 318is

Comment

• Iemand die een 318is motor zoekt, en een verhaal wil lezen?

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                  => turbo + compressor + supercharger + ITB's + uitboren + kortere vitessen + chippen + spiegels inklappen?

Dan kan ik het idd geloven...

Mikuni GSX1100 bike carbs on Bogg Bros Manifold, D'Bilas 292 cam (big valve head), Sytec adjustable FPR, Magnecor 8.5MM Comp leads, NGK Iridium plugs, Maxiflow filters, no P/S E/W C/L or heavy ICE. Weighbridged at 1020 incl fuel.

Meer info in de rest van het topic.
                                  Het komt er op neer dat hij 130 pk haalt met die bike carbs en een andere nokkenas (die 12pk zou leveren). Maar zelfs met 110pk ga je dat echt merken. Ik ga eens kijken wat het totaalplaatje zou kosten. Ik steek daar liever geld in dan dat ik mijn velgen laat herspuiten. Ik heb meer plezier aan extra pk's natuurlijk

Comment

Iemand die een 318is motor zoekt, en een verhaal wil lezen?

http://www.2dehands.be/autos/autos/b...-96053811.html
                                    Vertel mij eens hoe je daar mee weg rijd van The scene of crime

Die motor kan toch niet anders dan geraakt zijn?

Comment

• http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=199497278

oei er is iets mis met die IS aan de nummerplaat te zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                        http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=199497278

oei er is iets mis met die IS aan de nummerplaat te zien.
                                        310 k km is dan ook niet mis e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                          310 k km is dan ook niet mis e
                                          Maar kijk naar de nummerplaat, hij heeft hem nog maar ingeschreven of hem moet al weer weg.

320i cabrio
                                          Denk dat hem al eens gepost is?
                                          http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=199246967
                                          Last edited by ; 09/08/2011, 01:06.

Comment

Working...
                                          X