Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Toch een dikke thumbs up gegeven. Zag er mij een tof koppeltje uit gezien de reactie die ik kreeg

Comment

• Ah, dat heb je gisteren gezegd zeker?

Welke velgen zijn dat? Liggen precies vrij diep. Lekker!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten

Toch een dikke thumbs up gegeven. Zag er mij een tof koppeltje uit gezien de reactie die ik kreeg
        Em is toch wel wa ant bumprekleven hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
          Ah, dat heb je gisteren gezegd zeker?

Welke velgen zijn dat? Liggen precies vrij diep. Lekker!
          Inderdaad. Lag inderdaad diep, vond het zéér vet. Zou eventueel graag mijn Alpina's wegdoen om dan van die "diepbed" BBS'en 15" te steken

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
          Em is toch wel wa ant bumprekleven hé
          BMW-rijders hè

Comment

• De mijne moet ook omlaag als ik dat zo zie

Comment

Inderdaad. Lag inderdaad diep, vond het zéér vet. Zou eventueel graag mijn Alpina's wegdoen om dan van die "diepbed" BBS'en 15" te steken
              Doen, echt! Gaat zalig zijn in combinatie met de verlaging.

Comment

• Iemand Alpina's?

Comment

• 16"? Graag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                    16"? Graag
                    Doe mij een voorstel en 'k geef u der nen inch gratis bij

Comment

• Tweedehands of nieuwe Overige Auto-onderdelen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.

EDIT: al 3 reacties gehad op een goed uurtje tijd... 550 moet haalbaar zijn, of..?
                      Last edited by ; 13/08/2011, 22:44.

Comment

• Op LBC komen inderdaad geregeld zo'n koplampen voorbij. Anders gewoon eens naar een Franse autosloper ('casse') rijden, daar heb je er gegarandeerd voor weinig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door forn9 Bekijk Berichten
                          Best is vragen aan dieje garagist dus. had iets van een 200k km op de teller en t enige wat ik kon vinden van negatieve punt waren wat scheuren in de stoelen. Hij zag er voor de rest wel redelijk cva uit (zelfs de kap was niet kapot), maar ik heb ook niet echt een getraind oog en had maar 5 minuten om te kijken.

Er stond ook nog zoiets.
                          Was dat aan de Hundelgemsesteenweg?

Comment

Toch een dikke thumbs up gegeven. Zag er mij een tof koppeltje uit gezien de reactie die ik kreeg
                            Das de Morre toch?
                            1991 BMW E30 318is

Comment

• Iemand die weet heeft van iemand die in het Gentse met een E30 cabrio rijdt? Een zwarte met BBS-velgen, erg mooi geluid kwam daar uit! Nummerplaat begint met een Y dacht ik.

Comment

http://www.2dehands.be/auto-onderdel...pl=&pc_id=&afd

EDIT: al 3 reacties gehad op een goed uurtje tijd... 550 moet haalbaar zijn, of..?
                                Wacht tot dat ze het bandenmerk horen

Comment

Doe mij een voorstel en 'k geef u der nen inch gratis bij

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                    Das de Morre toch?
                                    Zou best kunnen hoor, die woont niet zo ver van mij. Ik ken die kerel alleen niet

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                    Wacht tot dat ze het bandenmerk horen
                                    Staat duidelijk bij dat er nog maar 4mm op zit zodus, dat zal wel geen rol spelen. We zien wel wat ik krijg eh

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                    Tja, 'k zit in de sales hè

Comment

• Ik weet een ding, uw band is geen 50 maar een 40 (of 45)

Comment

• Ik heb gisteren ook nog wat meegemaakt. Ik neem 2 kameraden mee voor een ritje met de bmw door het dorp. Net als ik de hoofdstraat wil oprijden valt mijn uitlaat weeral uit de rubber. Goed ik zit 500m van mijn thuis af dus rij gewoon aan 20 per uur verder. Een auto achter mij reed vrij dicht op mij door mijn lage snelheid en dan hoor ik mijn uitlaat eraf vallen. Enkel het achterste deel, een buis van 1m. Goed die raap ik sewes wel op, eerst de auto thuis parkeren. die auto achter mij was duidelijk niet zo blij dat mijn uitlaat eraf viel en volgt mij naar mijn thuis. Ik zet mijne auto achter in de hof en we lopen naar de straat waar meneer al staat de wachten. Het was een klein breed manneke, het levende bewijs dat steroïden u niet in de hoogte doen groeien. Hij was al graaf aant doen, 'tzou uwen beste dag nie geweest zijn als die tegen mijne auto gevlogen was'. Hij reed met een recent ingeschreven Audi A6 van eind jaren 90. Er was niets gebeurd dus geen reden om zo agressief te doen. Dan heeft hij nog even liggen muilen en is hij vertrokken. Mijne maat had al goesting om hem toch is een lesje te leren Ik begrijp zijn reactie eigenlijk niet. Wij waren met 3 en ik rij naar mijn thuis en hij was alleen en dan nog de stoere gaan uithangen. Voort zelfde geld waren wij 3 allochtonen met niet zo vriendelijke bedoelingen (e30 remember ) en dan was hij niet zomaar weg gereden. Moraal van het verhaal: Ik mag mijn uitlaat weer gaan vast hangen. Nu wel zodat hij niet meer uit de beugel kan en dan is het wachten op een echte sportuitlaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                          Ik heb gisteren ook nog wat meegemaakt. Ik neem 2 kameraden mee voor een ritje met de bmw door het dorp. Net als ik de hoofdstraat wil oprijden valt mijn uitlaat weeral uit de rubber. Goed ik zit 500m van mijn thuis af dus rij gewoon aan 20 per uur verder. Een auto achter mij reed vrij dicht op mij door mijn lage snelheid en dan hoor ik mijn uitlaat eraf vallen. Enkel het achterste deel, een buis van 1m. Goed die raap ik sewes wel op, eerst de auto thuis parkeren. die auto achter mij was duidelijk niet zo blij dat mijn uitlaat eraf viel en volgt mij naar mijn thuis. Ik zet mijne auto achter in de hof en we lopen naar de straat waar meneer al staat de wachten. Het was een klein breed manneke, het levende bewijs dat steroïden u niet in de hoogte doen groeien. Hij was al graaf aant doen, 'tzou uwen beste dag nie geweest zijn als die tegen mijne auto gevlogen was'. Hij reed met een recent ingeschreven Audi A6 van eind jaren 90. Er was niets gebeurd dus geen reden om zo agressief te doen. Dan heeft hij nog even liggen muilen en is hij vertrokken. Mijne maat had al goesting om hem toch is een lesje te leren Ik begrijp zijn reactie eigenlijk niet. Wij waren met 3 en ik rij naar mijn thuis en hij was alleen en dan nog de stoere gaan uithangen. Voort zelfde geld waren wij 3 allochtonen met niet zo vriendelijke bedoelingen (e30 remember ) en dan was hij niet zomaar weg gereden. Moraal van het verhaal: Ik mag mijn uitlaat weer gaan vast hangen. Nu wel zodat hij niet meer uit de beugel kan en dan is het wachten op een echte sportuitlaat.
                                          Ik zou dat nu ook niet zo grappig vinden, maar als er niets gebeurt is snap ik ook niet waarin die zich druk maakt. 't Is ook algemeen geweten dat steroïden niet goed doen aan de vruchtbaarheid. Dat zal er ook wel voor iets tussen hebben gezeten

Comment

Working...
                                          X