Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Morgen wordt niets he philippe e30 is even out, misschien werkt hij straks weer maar er is toch iets te doen int dorp dus ga ik niet gaan. Het amusement
beste ik heb onlangs net hetzelfde tegen gekomen, dit is een klein probleempje echter. Ga gewoon naar de garagist en die heeft eens met een hamer geklopt op een onderdeel en dat is terug in orde gekomen. Hij heeft vervolgens dit onderdeel uit het rubber gehaald en wat olie in die klep gespoten... (i know moeilijk uitgelegd)
Google Afbeeldingen. De grootste zoekmachine voor afbeeldingen op internet.
Ik kan het enkel zeggen waar het zit:
als je het bmw logo ziet staan op het blok zit iets verder een gebogen plastieken rubber.. Wel daaraan hangt er een ijzeren ding aan... Dat bedoel ik
je kunt het mss horen, ik ken der ook niets van.. Hopelijk ben je er iets mee!
Ik ben blij eens iemand te horen die net hetzelfde probleem had. Ik vraag me wel af of jouw e30 ook nog één is met carburator. Aangezien je link een foto toont van een wagen met injectie volgens mij?
Ik ben blij eens iemand te horen die net hetzelfde probleem had. Ik vraag me wel af of jouw e30 ook nog één is met carburator. Aangezien je link een foto toont van een wagen met injectie volgens mij?
Mvg
Jeroen
Ik denk dat Novel een 6 cilinder heeft. Ik, Ian en mavke zijn de enige die ook een 316 hebben. CAS heeft er ook ervaring mee.
Comment