Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenNop, komt niet. Nemen we speciaal dien datum
Na de 28ste doe ik waarschijnlijk nog een meeting en dan gaat hij bij iemand binnen om de toerenteller na te zien en dan eindigt het seizoen 2011. Ik heb natuurlijk het liefst dat iemand mij zegt hoe ik dat zelf fix. Welke draad is dat om te controleren of welke draad moet ik zelf nog trekken. CAS?
Comment
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenIan, kan ik eventueel meerijden met u? Andrs zie ik het wel zitten om eens mee te gaan kijken naar al die e30's !
On-topic : mijne mag weer buiten voor de juiste prijs. Ik mis echt 2 cilinders. Moest hij weg zijn zal het wss wel een jaartje wachten zijn, maar dan is' t 6-cilinder time !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
Al die stickertjes, ook vanbinnen, die pinkers op de spiegels, die zetels
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
Halen die handel! Die is zijn geld dubbel en dik waard..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenIan, kan ik eventueel meerijden met u? Andrs zie ik het wel zitten om eens mee te gaan kijken naar al die e30's !
On-topic : mijne mag weer buiten voor de juiste prijs. Ik mis echt 2 cilinders. Moest hij weg zijn zal het wss wel een jaartje wachten zijn, maar dan is' t 6-cilinder time !
Comment
-
Het E30-gehalte van het topic terug wat verhogen
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk BerichtenHet E30-gehalte van het topic terug wat verhogen
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenZijn dat E46 velgen? Lijken erg goed op die van de E90 dan. Zelfs op een E46 vind ik deze niet echt mooi eigenlijk.
Zat met deze velgen in m'n hoofd:
Niet veel verschil met:
En doe eens wat aan uw moderne-BMW-kennis man.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIk heb het al gezegd en ik zal het blijven zeggen. Een B20 is zo hard overroepen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenIk heb ook nooit iets gezegd over een B20.
of m50b32?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenm50b28?
of m50b32?
Ik denk dat jonas gewoon verwijst naar een 325i. Ik vind dat eerlijk gezegd geen goed idee. Ik zou eerst gewoon met de 316i leren rijden (zonder mama dus met vast rijbewijs ). Zodat je weet wat het om rwd te rijden. Ik ben gisteren met glenn wat sportief gaan rijden en met een 325i onder mijn kont zat ik misschien al in de gracht. Met 90pk en grippy banden komt de kont nooit om en kan ik gewoon planken wanneer ik wil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenb32, dat is zelf uitgeboord dan?
Ik denk dat jonas gewoon verwijst naar een 325i. Ik vind dat eerlijk gezegd geen goed idee. Ik zou eerst gewoon met de 316i leren rijden (zonder mama dus met vast rijbewijs ). Zodat je weet wat het om rwd te rijden. Ik ben gisteren met glenn wat sportief gaan rijden en met een 325i onder mijn kont zat ik misschien al in de gracht. Met 90pk en grippy banden komt de kont nooit om en kan ik gewoon planken wanneer ik wil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenMet 90pk en grippy banden komt de kont nooit om en kan ik gewoon planken wanneer ik wil.Captain Turbo
General Von Driftenstein
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtengij gaat eens een groot accident hebben
neen, maar hij doet het toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
Ik denk dat jonas gewoon verwijst naar een 325i. Ik vind dat eerlijk gezegd geen goed idee. Ik zou eerst gewoon met de 316i leren rijden (zonder mama dus met vast rijbewijs ).
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichteninderdaad, 't is net als met mijn peugeot, zou je daarvan verwachten da de kont uitbreekt?
neen, maar hij doet het toch
Heb dat eens letterlijk voorgehad met een C3 1.1
Letterlijk kont in de andere rijrichting gezet op de ring in Kortrijk @ Kinepolis Daar verwacht je het inderdaad niet van en die schoof gewoon helemaal rond
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenDat zou er inderdaad wel los over zijn als je 0,0 rijervaring hebt. Soit, ieder doet wat 'ie wilt. Je bent jong en je wil wat hè
Heb dat eens letterlijk voorgehad met een C3 1.1
Letterlijk kont in de andere rijrichting gezet op de ring in Kortrijk @ Kinepolis Daar verwacht je het inderdaad niet van en die schoof gewoon helemaal rond
'k vind dat wel maar een rare plaats om scheef te gaan?
of was het op een op of afrit er van ?
tenzij hier: http://maps.google.be/maps?saddr=Wal...sz=17&t=h&z=17?
A is mijn kot en B is een rare kronkel in het ei, die ik nogal gevaarlijk vindt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenop het EI
'k vind dat wel maar een rare plaats om scheef te gaan?
of was het op een op of afrit er van ?
tenzij hier: http://maps.google.be/maps?saddr=Wal...sz=17&t=h&z=17?
A is mijn kot en B is een rare kronkel in het ei, die ik nogal gevaarlijk vindt
Had voordien geregend. Ik draai naar links en dan moet je eigenlijk meteen rechts aanhouden om de E17 op te gaan. Toen ik (in deze volgorde) gas bijgaf en mijn stuur (tevergeefs) naar de andere kant wou draaien, zag ik mijn kont al komen nog voor ik aan mijn stuur had gedraaid. Was ook net een sms aan het sturen en ik kon mijn gsm toch niet meteen laten vallen om tegen te sturen Ik had dat overigens écht niet verwacht van een C3 1.1, dus vlotjes met 1 hand
Eerlijk gezegd vind ik dat nu ook weer niet zo'n rare plaats. De snelheidslimiet is daar niet voor niets 50. 'k Heb daar nu toch al 1x een auto in de vangrail gezien en 1x een auto op zijn dak, zodus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtengij gaat eens een groot accident hebben
Comment
Comment