Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenEuhm, dat ding heb ik nodig om mijn job uit te oefenen hè frisse In mijne Scudo zaten zelfs stopcontacten ingebouwd !
Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenEuhm, dat ding heb ik nodig om mijn job uit te oefenen hè frisse In mijne Scudo zaten zelfs stopcontacten ingebouwd !
Is jullie bedrijke ook al zo geavanceerd met scanners en zo en automatische stock toestanden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenWeet jij wat bpm is ? 'k ben da namelijk momenteel aant studeren
Is jullie bedrijke ook al zo geavanceerd met scanners en zo en automatische stock toestanden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenVandaag de schnitzers nog eens uit het tuinhuis gehaald. Zijn toch ook mooie velgjes Binnenkort eens laten richten en de velgrand polieren, dan zijn ze klaar voor 2012
Comment
-
Sorry voor de offtopic, maar dankzij 911:
Top tip!
Nog even de bevindingen op e30 vragen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenGelieve ontopic te blijven
100% ontopik is dadde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
100% ontopik is dadde
Comment
-
Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
Die prijzen man. Hij mag dan in orde zijn maar 8000 euro vragen. Dat zal de evolutie wel zijn zeker (en dan hoor je mij niet klagen )
Tweedehands of nieuwe Overige Auto-onderdelen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.
Iemand dat nog kruisspaakjes zoekt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichtenhttp://www.2dehands.be/autos/autos/b...l=&pc_id=&afd=
Die prijzen man. Hij mag dan in orde zijn maar 8000 euro vragen. Dat zal de evolutie wel zijn zeker (en dan hoor je mij niet klagen )
Tweedehands of nieuwe Overige Auto-onderdelen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.
Iemand dat nog kruisspaakjes zoekt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
100% ontopik is dadde
érg knap.
Heb dit altijd leuke velgjes gevonden op een E30.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenDie velgen, zouden dat Lenso's zijn met bmw kapjes? Er klopt wel iets niet: De auto is van 88 zegt hij maar het is een pfl dus die zou ten laatste in 87 zijn gebouwd. Inschrijving is dus waarschijnlijk pas in 88 gebeurd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenDie velgen, zouden dat Lenso's zijn met bmw kapjes? Er klopt wel iets niet: De auto is van 88 zegt hij maar het is een pfl dus die zou ten laatste in 87 zijn gebouwd. Inschrijving is dus waarschijnlijk pas in 88 gebeurd.
En bij cabrio liep de PFL een tijdje door zeker?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenWat ik wel weet is dat die velgen op geen hol trekken.
En bij cabrio liep de PFL een tijdje door zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenAl gaan kijken?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenNaar waar?
Comment
Comment