Oorspronkelijk geplaatst door CAS
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Gisteren 325i Mtech II touring tegen gekomen. Volledig origineel van fabriek af, airco, lederen sportinterieur (wel verticale strepen?) OBC II, airco en ik dacht ook cruise control, of dat was het enige dat die niet had, koplampsproeiers, mtech spiegel...
Heel goed uitgeruste E30 dus. Kerel wou er 3000euro van hebben, mss nog wat bespreekbaar. Moest er intresse zijn. Auto staat in Salach in Duitsland. Eindje rijden wel, maar wel vriendelijke kerel. Heeft ook nog een 318i E30 staan met 86000km op:
Maar die is niet zo interresant. Als er intresse is kan ik mss wel nog foto's er van regelen en tel nr heb ik zowiezo. Stond echt dik in orde, en naar mijn mening toch een mooie prijs voor een goed uitgeruste E30. De originele kofferspoiler zit er ook nog op!
Heb nog staan twijfelen om hem mee te doen, maar voor de moment heb ik wel andere dingen aan mijn hoofd dan auto's kopen, auto's verkopen bvb Want staat hier nu al vol...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenmeeting fzo?
Comment
-
Pff
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenJa vooral getunede Jappen daar. Van het forum was VRX, Joris en Dave er. Ik en Sebastian ook natuurlijk. Een paar goeie gasten leren kennen, ze hebben eens naar mijne bmw gekeken wat er aan zou kunnen schelen. Conclusie was dat het blok gewoon op is Eerst dachten ze dat hij op 3 cilinders draaide. Dus hij trekt 1 bougiekabel uit en er gebeurd niks. Hij draaide dus op 3 cilinders todat iemand met het idee kwam om een ander kabel uit te trekken en te zien wat dat doet. En opnieuw hetzelfde, geen of amper verschil te merken in loopcultuur. Dus het blok draaide wel op 4 cilinders. Normaal valt een bmw stil als je de oliedop eraf draait, en mijne dus niet. Dat was zowat de bevestiging van alle vermoedens. Hij heeft zijn beste tijd al gehad. In plaats van 170k km lijkt 370k km realistischer. Het ding rijdt natuurlijk nog, maar met verminderd vermogen en een niet zo goede loopcultuur. Ik heb hier nog een m10 blok liggen en ik zou eens moeten kijken hoe dat blok draait. Als die nog vrij goed is dan swappen we de blokken. Die gasten boden meteen hun hulp aan, nice Hun idee was dat ander blok meteen om te bouwen naar injectie. Meer pk's minder problemen en het zou niet eens veel werk vereisen.
De mijne valt ook niet stil als ik de oliedop eraf draai! De motor stottert dan alleen wat..
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk vond het ook vrij vreemd maar bij die ene gast zijn iS viel de motor toch stil en bij veel bmw's zou dat gebeuren. Anyway, blok is naar de zak of die test met de oliedop nu klopt of niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIs dit niet al het 2de blok dat erin zit?
Philippe, dat was Maarten Vanoppen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
Philippe, dat was Maarten Vanoppen.
Comment
-
Ahzo, dacht dat je er eens een ander blok ingestoken had.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk BerichtenZitten die begeerde diepbed velgen daar niet onder?
Heb zijne iS op zijn FB profiel gezien. Heb die rode iS nog te koop weten staan in ieper ergens.. Zit die kerel nergens op een forum?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomj Bekijk Berichtendat van dien oliedop is zever , tis juist goe dattem dan nog draait als hem eraf is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomj Bekijk Berichtendat van dien oliedop is zever , tis juist goe dattem dan nog draait als hem eraf is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenJa vooral getunede Jappen daar. Van het forum was VRX, Joris en Dave er. Ik en Sebastian ook natuurlijk. Een paar goeie gasten leren kennen, ze hebben eens naar mijne bmw gekeken wat er aan zou kunnen schelen. Conclusie was dat het blok gewoon op is Eerst dachten ze dat hij op 3 cilinders draaide. Dus hij trekt 1 bougiekabel uit en er gebeurd niks. Hij draaide dus op 3 cilinders todat iemand met het idee kwam om een ander kabel uit te trekken en te zien wat dat doet. En opnieuw hetzelfde, geen of amper verschil te merken in loopcultuur. Dus het blok draaide wel op 4 cilinders. Normaal valt een bmw stil als je de oliedop eraf draait, en mijne dus niet. Dat was zowat de bevestiging van alle vermoedens. Hij heeft zijn beste tijd al gehad. In plaats van 170k km lijkt 370k km realistischer. Het ding rijdt natuurlijk nog, maar met verminderd vermogen en een niet zo goede loopcultuur. Ik heb hier nog een m10 blok liggen en ik zou eens moeten kijken hoe dat blok draait. Als die nog vrij goed is dan swappen we de blokken. Die gasten boden meteen hun hulp aan, nice Hun idee was dat ander blok meteen om te bouwen naar injectie. Meer pk's minder problemen en het zou niet eens veel werk vereisen.
Maar niet opgeven !
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk vond het ook vrij vreemd maar bij die ene gast zijn iS viel de motor toch stil en bij veel bmw's zou dat gebeuren. Anyway, blok is naar de zak of die test met de oliedop nu klopt of niet
Comment
-
Ale mannen, er zullen toch wel nog een paar e30 peten af komen??
Comment
Comment