Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Gewoon doen.
    Niet iedereen is even impulsief als jij é.

Of heeft ouders die daar niets op tegen hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
      Of heeft ouders die daar niets op tegen hebben.
      Gewoon negere.

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Zonet nog een toerke gedaan
        Eerste burnout is een feit
        http://autoforum.be/showthread.php?t=54173

Comment

• topic is wat DOOD
          Reanimatie:

Comment

• had nog nooit eerder een B6 M3 gezien
            in goeie conditie, wa zou da kosten ?

Comment

• Hoe maak ik een Alpina na? Yummie:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pj311 Bekijk Berichten
                Hoe maak ik een Alpina na? Yummie:
                Alleszins niet door er MtechII zijlijsten en achterbumper op te steken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                  Alleszins niet door er MtechII zijlijsten en achterbumper op te steken.
                  Ik vind geslaagd! Is niks aan, eendestaart en onderspoiler en klaar!

Comment

• zonder spoiler zou het een favorietje zijn

Comment

• Ik zou ook niet neen zeggen moest deze plots op mijn oprit staan :p

Comment

• Alpina's Liefst een vfl met stripping en hout in het interieur. Kleur en motor maken eigenlijk niet eens zoveel uit

Comment

• Explore topimage2010’s 72 photos on Flickr!

vette foto's van e30's, maar ook e28 en wat mercedessen

Comment

• Wat is er vandaag allemaal gaande? Ik kom ineens op 20minuten tijd 3 E30's tegen waarvan ik er maar 1 ken.

Ineens spot ik in Overpelt een prachtige E30 320i! Oude nummerplaat, oudere vrouw reed ermee en prachtige staat nog! Heb die vrouw niet meer gezien, anders had ik wel eens gevraagd of ie niet te koop was Zoiets zou ik dus wel nog meteen durven kopen in tegenstelling tot zo'n afgeragd johnnykrel vanop Kapaza wat veels en veels te duur is.

Prachtige staat en leuke motorisatie

Ik moet volgende week opnieuw in die buurt passeren, stiekem hoop ik dat ik em dan nog eens spot. Liefst mét eigenares in de buurt

Comment

• Heb hier ook nog een 320i staan, zelfde kleur, trekhaak en indien gewenst ook met doppen.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Heb hier ook nog een 320i staan, zelfde kleur, trekhaak en indien gewenst ook met doppen.
                                Maar aan die van u moet nog veel gebeuren, zeker? Deze was klaar om weg mee te rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten
                                  Wat is er vandaag allemaal gaande? Ik kom ineens op 20minuten tijd 3 E30's tegen waarvan ik er maar 1 ken.

Ineens spot ik in Overpelt een prachtige E30 320i! Oude nummerplaat, oudere vrouw reed ermee en prachtige staat nog! Heb die vrouw niet meer gezien, anders had ik wel eens gevraagd of ie niet te koop was Zoiets zou ik dus wel nog meteen durven kopen in tegenstelling tot zo'n afgeragd johnnykrel vanop Kapaza wat veels en veels te duur is.

Prachtige staat en leuke motorisatie

Ik moet volgende week opnieuw in die buurt passeren, stiekem hoop ik dat ik em dan nog eens spot. Liefst mét eigenares in de buurt
                                  Raar deze heeft maar 1 uitlaatpijpje en ook de uitsparing is voor een 4 cilinder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                    Raar deze heeft maar 1 uitlaatpijpje en ook de uitsparing is voor een 4 cilinder.
                                    Echt? Ik ken er (nog) niet genoeg van om daar allemaal op te letten. Ik zag alleen een oude nummerplaat combinatie, een net interieur en een leuke E30 met fijne motorisatie voor men neus staan Me like

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                      Mijne heeft ook maar 1 uitlaatpijp.

Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten
                                      Maar aan die van u moet nog veel gebeuren, zeker? Deze was klaar om weg mee te rijden.
                                      Veel, mja, vooral de motor een onderhoud geven en weer op punt zetten.

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

is nog wel cool met een zwarte hardtop !

Comment

Mijne heeft ook maar 1 uitlaatpijp.
                                          Uwe is wel een pfl misschien daarmee. Ik heb nog geen enkele facelift 6 cilinder gezien met enkele pijp.

Comment

Working...
                                          X