Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
    Willen uw ouders dat wel op hun naam?
    Als gij hem plooit al driftend of iets stoms

800€ per maand vind ik ook wel veel ^^ (tenzij je uw kot moet betalen, uw eten, uw weggaan idd)
    En dat kan oplopen als je Malibu-Ananas op de Lippenslaan gaat zuipen

Comment

• Deze zou nog passen naast m'n T3.

Qua leger-kleur dan he (al is het een ander groen), niet dat dit mijn smaak is. :V

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
        En dat kan oplopen als je Malibu-Ananas op de Lippenslaan gaat zuipen
        EN ik die mijn Stella al wat aan de duurdere kant vond

Smaakt mij toch meer dan al uw suiker hoor ^^

Comment

• M'n kot enzo betalen m'n ouders, m'n eten ook, maar uitgaan niet, sigaretten ook niet, en dat laatste neemt een serieuze hap uit mijn budget, jammergenoeg.

En een e30 kost nu ook niet bepaald enkel nafte, verzekering, tax en inschrijving hé. Als je leest dat er ook veel kosten aan zijn van dingen die stukgaan... 't is daarvoor dat ik wat schrik heb

Comment

• Iemand interesse in een 320i VVFL? Originele staat, nooit verlaagd, geen roest. Geen scheuren in het interieur. Motor heeft wel onderhoud nodig.

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
              M'n kot enzo betalen m'n ouders, m'n eten ook, maar uitgaan niet, sigaretten ook niet, en dat laatste neemt een serieuze hap uit mijn budget, jammergenoeg.

En een e30 kost nu ook niet bepaald enkel nafte, verzekering, tax en inschrijving hé. Als je leest dat er ook veel kosten aan zijn van dingen die stukgaan... 't is daarvoor dat ik wat schrik heb
              stoppen met roken
              mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
              Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                stoppen met roken
                Kwadraaaaaaaat !

Comment

• Deze ook gezien @ Wakken gisteren:

Herkende hem aan die gele verstralers.

Staat ook al lang te koop

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
                    M'n kot enzo betalen m'n ouders, m'n eten ook, maar uitgaan niet, sigaretten ook niet, en dat laatste neemt een serieuze hap uit mijn budget, jammergenoeg.

Aan een oude auto komen zeker kosten maar bij een e30 kan je veel zelf doen. Op het internet staat heel veel uitleg, werkplaats handboeken en ook sympathieke forummers die u willen helpen. Maar je kent toch zeker wel één iemand die wat met auto's doet? Dan hoef je feitenlijk enkel het onderdeel te kopen en ook hier is een grote hoeveelheid tweedehands van beschikbaar. Je moet natuurlijk wat geluk hebben met de auto. Als je naar een auto gaat kijken en je neemt een apparaat mee dat de compressie meet kan je al veel zeggen. Niet iedereen heeft dat natuurlijk Mijn neef wel en bij mijn volgende aankoop gaat dat machien absoluut mee!
                    Last edited by ; 14/09/2011, 19:51.

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Comment

• Fak man !

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

- Tiens, die lijkt hard op die van Marc Segers
                          *klik*
                          *zoekt naar foto's van de achterruit*
                          - Ahaah, stickers van de Beerens Classic afdeling

Is de auto geweest van een ex-collega. De smeerlap had hem altijd aan mij beloofd

Comment

• Mistlampen, hoe worden die vastgezet? Moeten er parkervijzen bij de lampen zitten, of moet je zelf wat fabriceren met bout en moer?

ter info voor moest ik er aankopen

Comment

http://www.2dehands.be/autos/autos/b...l=&pc_id=&afd=

*klik*

Is de auto geweest van een ex-collega. De smeerlap had hem altijd aan mij beloofd
                              anders ook geld genoeg voor die ketel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                Mistlampen, hoe worden die vastgezet? Moeten er parkervijzen bij de lampen zitten, of moet je zelf wat fabriceren met bout en moer?

ter info voor moest ik er aankopen
                                zitten vast met de parkervijzen waar nu de plaatjes mee vastgevezen zitten
                                mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Sport evo II bestaat niet.

Comment

http://www.2dehands.be/autos/autos/b...l=&pc_id=&afd=

*klik*

Zou je dat nog willen, een 316i?

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                      Deze ook gezien @ Wakken gisteren:

Herkende hem aan die gele verstralers.

Staat ook al lang te koop

https://www.2dehands.be/autos/autos/...-88467864.html
                                      staat inderdaad al lang te koop.

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                      Sport evo II bestaat niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                        Zou je dat nog willen, een 316i?
                                        Toen wel, want die zag er werkelijk waar als nieuw uit. Nu niet meer

Comment

Working...
                                        X