Oorspronkelijk geplaatst door Philken
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenHad als eerste daar gekeken, maar bij zitten er daar geen ( meer ) . Kan morgen een set gaan deponeren bij de e30man, en dan pak ineens al de schakelaar en relais mee. Nu nog witte koplampen van hella vinden. Hij had er nog maar net één liggen,anders wel nog een set van bosh. Heeft er iemand nog een paar liggen? Verstralers niet nodig. Ben nu a wachten bij d verkoper om een andere kleine mod op te pikken, iets wat de handling wat zou moeten verbeteren.mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenHad als eerste daar gekeken, maar bij zitten er daar geen ( meer ) . Kan morgen een set gaan deponeren bij de e30man, en dan pak ineens al de schakelaar en relais mee. Nu nog witte koplampen van hella vinden. Hij had er nog maar net één liggen,anders wel nog een set van bosh. Heeft er iemand nog een paar liggen? Verstralers niet nodig. Ben nu a wachten bij d verkoper om een andere kleine mod op te pikken, iets wat de handling wat zou moeten verbeteren.
Btw, is er iemand die hier zin heeft om mijn 320i wat mechanisch in orde te zetten? Eventueel met vergoeding! Staat al te lang stil naar mijn goesting.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIk wil wel ruilen met jouw gele lichten?
Btw, is er iemand die hier zin heeft om mijn 320i wat mechanisch in orde te zetten? Eventueel met vergoeding! Staat al te lang stil naar mijn goesting.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIk wil wel, ge moet me der zelfs niet voor betalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenwat ga je dan met je ge(i)le lichten doen?
Net ttouwens een stalen wiechers gehaald voor een prikje!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenSport evo II bestaat niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenSport evo II bestaat niet.Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk BerichtenEVO II wel, sport zal wel slaan op 't feit dat het een 'sportwagen' is.
Auto in kwestie heeft deze Evo II & III optische opsmuk:
EVO II voorspoiler op een normale bumper (zitten mistlichten in en geen luchtgeleidingskanalen)
EVO III achterspoiler
EVO III sportstoelen die fout herbekleed zijn
EVO III rode lijntjes in de bumper (buitenkleur diamantschwarz is trouwens geen EVO II noch III kleur)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenToch niet, 't is een mengeling van enkele EVO II en Sport Evolution (EVO III) elementen
EVO II voorspoiler op een normale bumper (zitten mistlichten in en geen luchtgeleidingskanalen)
EVO III achterspoiler
EVO III rode lijntjes in de bumper (buitenkleur diamantschwarz is trouwens geen EVO II noch III kleur)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenToch niet, 't is een mengeling van enkele EVO II en Sport Evolution (EVO III) elementen
EVO III achterspoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
=/ die kerel is van santiago
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenzeg jij nu dat je dat gekocht hebt?
=/ die kerel is van santiago
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIk heb een soortgelijke Remus gekocht. Van Stieven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten=/ is stieven zijn remus kwijt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenHeeft iets luiders gekocht, maar die eer laat ik aan hem !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIk heb een soortgelijke Remus gekocht. Van Stievenmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenen die van Stieven kwam daarvoor van bij mij
Comment
-
Damn ik wil dat eigenlijk nog wel
Comment
-
Comment