Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
    Zitte aan d'n malibu?
    Gisteravond voor de verandering ne keer niet. Vandaag is't personeelsfeestje dus, vandaag wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
      Ik wil wel, ge moet me der zelfs niet voor betalen.
      Jij kleppen regelen?

De enige klep die jij moet regelen is die van uzelf. Die tikt namenlijk nogal heel hard en er komt nogal veel onzin uit.

Als ik nog moet vernemen wat voor onzin je over mij wel uitkraamt, is het misschien ook beter om direct uw kop te laten bewerken?

Nu, voor alle duidelijkheid, het gaat hier om uw motorblok.

Groetjes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
        Jij kleppen regelen?

De enige klep die jij moet regelen is die van uzelf. Die tikt namenlijk nogal heel hard en er komt nogal veel onzin uit.

Als ik nog moet vernemen wat voor onzin je over mij wel uitkraamt, is het misschien ook beter om direct uw kop te laten bewerken?

Nu, voor alle duidelijkheid, het gaat hier om uw motorblok.

Groetjes!
        CAS da is niet nodig om op het forum te plaatsen

Laten we dit topic toch nog wa tof houden, 't is hier de laatste tijd al zo stil

komt door meer actie, er wordt met de auto gereden !!

Comment

• Nieuw slaapplaatsje van de cab, neffe da ander pk-beast van mijn stiefmama

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
            CAS da is niet nodig om op het forum te plaatsen

Laten we dit topic toch nog wa tof houden, 't is hier de laatste tijd al zo stil

komt door meer actie, er wordt met de auto gereden !!
            'k Dacht ook al, moet ik daar nu écht op antwoorden... 'k Zegget, ge zijt goed genoeg om naar Duitsland te kachelen (+ 1400km met de tankkaart van mijn werkgever!) voor de verniet en voor de rest zijt ge nen eikel.
            En 't is ook zo dat er niets over mij zou gezegd worden hè ^^ Als ik van zijn eigen madam al moet horen wat hij over mij durft te zeggen na wat ik allemaal deed, tsja. . .

De ketel verwijt de pot dat 'em zwart ziet eh
            Last edited by ; 19/09/2011, 21:07.

Comment

• Daxter is ne pot! HAHAHA!

*points and laughs*
              Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten

*points and laughs*
                Neen, toch niet
                Ik ben niet diegene dat mijn vrouwen slecht behandeld waardoor ze op een ander gaan. Ik ben eerder het type dat goed wil doen voor iedereen (maar graag ne keer afwisseling heeft).

Comment

• ma jawel!
                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                    ma jawel!
                    Nietes ! Ik ben hier dan ook niet de partij dat gekwetst is. Toch niet door haar dan... Door hem, en dan vooral zijn gedrag, wél.

Comment

• Klep staat precies volledig ontregeld...

Maar ik kan het begrijpen, je hebt schrik dat de mensen u even goed gaan leren kennen zoals mij.

Het is trouwens de pot die de ketel verwijt, maar kom. Iemand die denkt dat vrachtwagens enkel rode kunnen tanken is nu ook niet bepaald een groot licht.

Voor de rest hou ik het ontopic, uiteindelijk zal eerlijkheid het langst duren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                        Klep staat precies volledig ontregeld...

Maar ik kan het begrijpen, je hebt schrik dat de mensen u even goed gaan leren kennen zoals mij.

Het is trouwens de pot die de ketel verwijt, maar kom. Iemand die denkt dat vrachtwagens enkel rode kunnen tanken is nu ook niet bepaald een groot licht.
                        Dat wordt hier een

Comment

• Amai, tof E30 leesvoer hier!

Bijgevoegde Bestanden

BMW E30 318iS '89
                          BMW E28 520i '84
                          BMW E34 535i '88

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten
                            Amai, tof E30 leesvoer hier!

En dan weet ge nog eens niet hoe de vork aan de steel zit. Uit het niets ineens wat beginnen roepen is makkelijk

Toffe foto's !

Comment

• Ik ben jaloers op je propere is!

Comment

• Mannen komaan, laten we het hier wat gezellig houden niet? Dat jullie ambras hebben is jullie zaak maar houd het hier op het forum dan plezant voor de anderen.
                                Ik vind trouwens reacties in de vorm van ''uw kop laten bewerken" en dergelijke vindt ik totaal ongepast en onvolwassen.
                                Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                Current:
                                1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                Ex:
                                1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                1976 Mercedes-Benz W123 250
                                1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                1980 Mercedes-Benz W123 280
                                1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                                  Mannen komaan, laten we het hier wat gezellig houden niet? Dat jullie ambras hebben is jullie zaak maar houd het hier op het forum dan plezant voor de anderen.
                                  Ik vind trouwens reacties in de vorm van ''uw kop laten bewerken" en dergelijke vindt ik totaal ongepast en onvolwassen.
                                  Pas op, sebiet bannen ze u ook !

Comment

• Bannen?
                                    Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                    Current:
                                    1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                    1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                    Ex:
                                    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                    1976 Mercedes-Benz W123 250
                                    1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                    1980 Mercedes-Benz W123 280
                                    1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                                      Bannen?
                                      Jah, nu is de grap der ook af eh

En trouwens, dat over die 'kop' gaat over mijn auto, toch? Maarja, hij zou die natuurlijk nooit gekocht hebben. Staat vol met blutsen, is afgebeuld en dat interieur is kei smerig. Maar dat mocht ik eigenlijk niet weten
                                      We kunnen jammer genoeg niet allemaal zo goed verdienen als ne camioneur en sjoemelen met de tankkaart van den baas om dan 3 E30's in topstaat in den hof te hebben staan hè.
                                      Last edited by ; 19/09/2011, 22:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                        Jah, nu is de grap der ook af eh

En trouwens, dat over die 'kop' gaat over mijn auto, toch? Maarja, hij zou die natuurlijk nooit gekocht hebben. Staat vol met blutsen, is afgebeuld en dat interieur is kei smerig. Maar dat mocht ik eigenlijk niet weten
                                        We kunnen jammer genoeg niet allemaal zo goed verdienen als ne camioneur en sjoemelen met de tankkaart van den baas om dan 3 E30's in topstaat in den hof te hebben staan hè.
                                        allez, nadat je pagina's volgeleuterd hebt over het wel en wee met je(ex) vriendin, heb je nu een andere pispaal gevonden?
                                        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                          allez, nadat je pagina's volgeleuterd hebt over het wel en wee met je(ex) vriendin, heb je nu een andere pispaal gevonden?
                                          Aan elk verhaal zijn er 2 kanten hè
                                          En die ex vriendin heb ik vandaag voor de rechter gedaagt. Is gaan lopen met de sleutels van de Vito & de bmw. Vandaar dat die laatste nu in een garage staat

Comment

Working...
                                          X