Zo'n prefacelift heeft wel meer oldtimer feeling. Die bronzitbeige van opt forum is toch een zeer knap exemplaar
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichtentussen de 2000 en 2500 voor een goeie?
En da's al vrij ruim.
Als je de keuze hebt dan zou m'n voorkeur altijd naar een NFL gaan. Als ik niet naar het uiterlijk kijk (waar een facelift vaak een plus is voor mij) dan is het omdat er sowieso altijd een paar zaken extra standaard op zitten.
Tenzij die VFL loaded is natuurlijk.
en een krasje aan de andere kant.
niet gekeurd... zonder platen
jaar stilgestaan maar om de maand eens doen draaien..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenZo'n prefacelift heeft wel meer oldtimer feeling. Die bronzitbeige van opt forum is toch een zeer knap exemplaar
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
voor facelfift (vfl) of pfl van pre facelift. nfl is dan logischerwijs na facelift. De facelift was in 87 als ik me niet vergis. Belangrijkse verschillen zijn inderdaad de stijl van de achterlichten, de bumpers met chroom, een andere voor en achterbumper en de achterste wielkast die bij de facelift lager werd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk refereerde naar een ander bronzitbeige exemplaar, sorry
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenMaar de jouwe is ook mooi natuurlijk
Comment
-
Ok vandaag is m'n pa beginnen zagen, over verzekering etc.
En zei hij van wat ga je dan doen met je daily car.
Ik WIL een E30 !!
morgen eens gaan vragen hoeveel mij dit zou kosten om te verzekeren, ik laat hier wel nog iets weten
wat betalen jullie aan verzekering, ik snap ook wel dat dit van iedereen anders is. maar zou dit toch wel eens willen weten.
Wat vinden jullie ervan om als student een daily en een e30 320i te hebben?
pug. wordt niet door mij betaald, e30 zal wel door mij betaald worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenOk vandaag is m'n pa beginnen zagen, over verzekering etc.
En zei hij van wat ga je dan doen met je daily car.
Ik WIL een E30 !!
morgen eens gaan vragen hoeveel mij dit zou kosten om te verzekeren, ik laat hier wel nog iets weten
wat betalen jullie aan verzekering, ik snap ook wel dat dit van iedereen anders is. maar zou dit toch wel eens willen weten.
Wat vinden jullie ervan om als student een daily en een e30 320i te hebben?
pug. wordt niet door mij betaald, e30 zal wel door mij betaald worden
Dus zo is de verzekering van de tweede wagen niet heel duur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk BerichtenAls je bij mijn verzekering 2 auto's op uw naam wilt verzekeren moet je maar de helft betalen voor de minst krachtigste auto (want je kunt toch maar met 1 rijden tegelijkertijd). Ik denk dat ze dit ook wel bij andere verzekeringen zullen toepassen niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk BerichtenAls je bij mijn verzekering 2 auto's op uw naam wilt verzekeren moet je maar de helft betalen voor de minst krachtigste auto (want je kunt toch maar met 1 rijden tegelijkertijd). Ik denk dat ze dit ook wel bij andere verzekeringen zullen toepassen niet?
Normaal delen ze dan de kostprijs van de minst krachtige door twee; bij onze verzekeringsmaatschappij wilden ze echter de E30 als minst krachtige beschouwen en zodoende betaal ik 'maar' 500 voor m'n 320.
Als je dan gelijk mij maar een half jaar rijdt met de E30 dan valt dat allemaal nog best mee.
Comment
-
Wat vinden jullie van deze E30: http://www.2dehands.be/autos/autos/b...=1986&start=42
Eigenaar heeft me al laten weten dat de wagen niet wordt gekeurd voor verkoop. En heb nu gevraagd of er een onderhoudsboekje bij de wagen is.
Comment
-
Begin meer en meer fan te worden van de 4-deurs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Furo Bekijk BerichtenWat vinden jullie van deze E30: http://www.2dehands.be/autos/autos/b...=1986&start=42
Eigenaar heeft me al laten weten dat de wagen niet wordt gekeurd voor verkoop. En heb nu gevraagd of er een onderhoudsboekje bij de wagen is.
Wat vraagt hij er voor? Ik zou niet rekenen op een OHB.
Comment
Comment