Oorspronkelijk geplaatst door Geertt
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenMaar op zo'n olietemp-meter kan ik de klok niet lezen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenMaar op zo'n olietemp-meter kan ik de klok niet lezen
Ik wil maar zeggen: een olietempmeter steken was niet zot moeilijk, dus moet het zeker ook te doen zijn om iets te steken wat meer kan dan alleen de olie meten. Als dat bestaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenJa smartass, I know.
Ik wil maar zeggen: een olietempmeter steken was niet zot moeilijk, dus moet het zeker ook te doen zijn om iets te steken wat meer kan dan alleen de olie meten. Als dat bestaat.
Comment
-
'k Zou retegraag een Mtech II stuurtje hebben, maar nu zag ik het verkoopstopic van DDé zijn Z.
Past onderstaand stuurtje op nen e30? Uiteindelijk is nen Z3 toch ni zoveel verschil dacht ik?
Oorspronkelijk geplaatst door DDéBMW Z3 1.8i
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenWaarom zou je zoiets willen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenDas toch verschrikkelijk i.v.m een M-tech I of II stuurtje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenGast
Die van mij is wel nen béjemwee eh
Nee, maar er stond op 2dehands een zilvere te koop, ook zo'n anniversary, uit Maasmechelen dus ik dacht zo...
We zijn op zoek naar een tweede auto omdat mijn vriendin zo'n 50km verder werkt. Het domme is: ik heb ne firmawagen en den e30 staat een hele week stil in de garage. Daarmee wilt ze niet rijden, maar nu zagen we derstraks zo'n MGF hier in't stad en dat vond ze wel iets voor haar. Wijven
Trouwens, 't is inderdaad de remsensorkabel dat loshangt. Het dikke stuk is los, dus de kant dat tussen de schijf & blok moet? Morgen eens checken of ik dat kan fiksen en hopelijk is dat lampje dan uit.
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIs het mogelijk en makkelijk om van zo'n analoge kloke een digitaal te steken die ook temperatuur edm weergeeft?
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten'k Zou retegraag een Mtech II stuurtje hebben, maar nu zag ik het verkoopstopic van DDé zijn Z.
Past onderstaand stuurtje op nen e30? Uiteindelijk is nen Z3 toch ni zoveel verschil dacht ik?
EDIT: waarschijnlijk mits e36 stuurhuis...Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtendik stuk is de connector, gewoon terug inpluggen.
nee. Klokje zelf is plug and play, dan nog kabel naar tacho, gong en kabel naar schopplaat onder stuur, die plaat is eigenlijk ook anders, maar geen vereiste. En dan temp sensor en kabel naar remverluchting linksvoor.
dat is een airbag stuur. Denk niet dat dat ooit gaat passen. En stuurhuis heeft daar niets mee te maken. Is de naaf van de stuurstang
Klokje ga ik onthouden
Stuurtje is toch nog niet voor meteen, maar 'k vond het nu precies niet zo mottig. Eerst moeter er andere zaken gebeuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenDag ambi, heb je je pa nog in de begrenzer laten knallen ofzo?
groeten!
maar wel in die van de 330d2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenJa !
maar wel in die van de 330d
Comment
Comment