Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als die 318is zijn juiste kilometers geeft dan vind ik dit toch wel een schappelijke prijs
    Wat zeg je van 2500€ voor een 320i met 180K km ?

edit: en die 10% andere brol waarom is da nu weer nodig -,-
    Het begint echt wel iets te worden hé die brandstof :s
    Last edited by ; 26/04/2011, 02:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
      Ge hebt reviseren en reviseren

Is dat nu niet al? In ieder geval in Frankrijk wel. E10 Heet dat.
      De ene was revisie na LPG (kleppen te heet geworden enz.), de andere was volledige revisie na breuk distributieriem.

Was dat inderdaad niet in DL en FR al zo nu?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
        Als die 318is zijn juiste kilometers geeft dan vind ik dit toch wel een schappelijke prijs
        Wat zeg je van 2500€ voor een 320i met 180K km ?

edit: en die 10% andere brol waarom is da nu weer nodig -,-
        Het begint echt wel iets te worden hé die brandstof :s
        Die IS vind ik anders toch aan de dure kant ook al ziet er die 'goed' uit op de foto's.
        Voor een 320 is dat misschien wel de prijs, weet niet wat er allemaal op zit?

Comment

• Er zitten niet zoveel opties op, ik sta echt in twijfel
          en de verzekering zou 500€ zijn

Comment

en de verzekering zou 500€ zijn
            Zo weinig!

Hoop dat het nog niet hier is, die E10, anders ga ik nog veel meer geld kwijt zijn aan de pomp als ik 98 ga moeten beginnen tanken.

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Komt doordat 't op mijn pa z'n naam is, hij is 49 en rijd denk ik al altijd ongelukvrij.

Wie vindt dit een verantwoorde aankoop?

e30 320i 2500€ 500€ verzekering. Als student van 20 jaar en alreeds in bezit van een auto.

Ik weet niet wat ik moet doen, als ik 2 auto's heb dan is het een beetje nutteloos
              en de peugeot verkopen en E30 als vaste wagen zie ik ook niet direct zitten.

ps: Ik rij om de week van en naar kortrijk +- 50km dus min. 100km in een week
              dat is bijna de enigste autostrade die ik doe, anders zijn het altijd kleine ritten van >10km
              een benzine wagen zou dan eigenlijk beter zijn voor mij?

Comment

• Als je plaats hebt om die te parkeren, stallen, waarom niet.

Dan zou ik die rode E30 weer verkopen of gebruiken voor onderdelen (wat er nog bruikbaar is tenminste) en verkopen/weg doen.

Als je veel korte ritten doet is een benzine idd beter dan een diesel. Ik denk dat een E30 trouwens veel leuker is om mee te rijden dan zo'n 406.

Van welk jaar is die 320i? Hij is sowiezo ouder dan 15 jaar dus je kan hem laten inschrijven als classic car (indien je de Peugeot houdt, hoewel dat weinig uitmaakt aangezien hij toch op je vader's naam verzekerd wordt). Dat scheelt ook al een paar 100 euro aan verzekering.

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Dubbele garage, peugeot zou dan moeten buiten staan.
                  van '88 dus nog 2j
                  De rode e30 is al mooi uit elkaar voor onderdelen
                  Hij kan niet ingeschreven worden als classic car omdat mijn moeder ook nog een rijbewijs geeft, en dus zijn we met 3 personen die een rijbewijs hebben en kan de auto niet ingeschreven worden als "extra" wagen ( uitleg van de verzekeringsmakelaar )

Ik zou beter meer met de trein naar Kortrijk gaan. en de peugeot vervangen door een e30 ?
                  dan zijn het enkel maar korte ritjes en fun-ritjes

Het is jammer als we die peugeot moeten verkopen, want zoveel zal je daar niet meer voor krijgen.
                  Ik maak er niet van om er mee te rijden, en ben er ook wel een beetje aan gehecht doordat ik met deze wagen heb leren rijden, heb er nog maar pas een andere radio ingestopt en 4 nieuwe boxen.

Ik zou graag eens weten van wie de e30 hier een tweede wagen is, of als dagelijkse wagen.

Comment

• Ik gebruik mijn E30 hoofdzakelijk als fun car. Als ik saaie kilometers moet afmalen probeer ik in de mate van het mogelijke mijn ouders hun auto's te gebruiken. En als 't mooi weer is met de Vespa

Let wel: vaak kan ik geen aanspraak maken op mijn ouders hun auto's en rij ik dus wel met de E30 eens naar Antwerpen/Brussel/stad heen en weer/...
                    Honda S2000 2002
                    BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Komt doordat 't op mijn pa z'n naam is, hij is 49 en rijd denk ik al altijd ongelukvrij.

Wie vindt dit een verantwoorde aankoop?

e30 320i 2500€ 500€ verzekering. Als student van 20 jaar en alreeds in bezit van een auto.

Ik weet niet wat ik moet doen, als ik 2 auto's heb dan is het een beetje nutteloos
                      en de peugeot verkopen en E30 als vaste wagen zie ik ook niet direct zitten.

ps: Ik rij om de week van en naar kortrijk +- 50km dus min. 100km in een week
                      dat is bijna de enigste autostrade die ik doe, anders zijn het altijd kleine ritten van >10km
                      een benzine wagen zou dan eigenlijk beter zijn voor mij?
                      Als hem in goede staat is, is dat een normale prijs.
                      Mijna pa betaalt 350 euro verzekering wel als classic
                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                      1991 E30 320i

Comment

• Mijn e30 is ook 2de wagen naast de Megane. Die laatste is niet van mij maar ik ben de enige die er mee rijdt en betaal er niets aan. Daarom dat ik mij een e30 kan permiteren

Comment

Dubbele garage, peugeot zou dan moeten buiten staan.
                          van '88 dus nog 2j
                          De rode e30 is al mooi uit elkaar voor onderdelen
                          Hij kan niet ingeschreven worden als classic car omdat mijn moeder ook nog een rijbewijs geeft, en dus zijn we met 3 personen die een rijbewijs hebben en kan de auto niet ingeschreven worden als "extra" wagen ( uitleg van de verzekeringsmakelaar )
                          Dat is toch dikke zever? Hier thuis hebben we alle 4 een rijbewijs, en zijn er 5 ingeschreven auto's (2 van m'n ouders, 1 van m'n zus die ook op m'n moeder's naam staat, en 2 van mij waaronder 1 als classic).

Ik gebruik de E30 trouwens als dagelijkse wagen. Het is maar een 316 dus zo erg vind ik het niet.

@Alexis/Metaphore: Mooie ava en signature.

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• NineEleven ik zit in exact dezelfde situatie als jij ongeveer dus

Comment

• Hier ist een daily, soms rij ik wel eens met andere auto's als ik eraan moet werken, maar hoofzakelijk met de E30. Die vind ik te leuk om met iets anders te rijden

Comment

• Mijn E30 is een daily, en buitenslaper. Als je een beetje zorg draagt voor je auto, op slimme plaatsen parkeert etc. is er daar niets ergs aan. Natuurlijk zou ik hem liever in een perfecte verwarmde garage stallen enzo, maarja...

Als je kijkt naar men auto, zo slecht ziet die er niet uit, na de 4 jaar dat ik hem al heb en buiten slaapt en af en toe Brussel Leuven doet enzo.

Comment

• E30 is enkel en alleen fun. Waarom anders een cabrio?

Comment

• + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Een van de betere opnames van een 6 in lijn

Comment

• + YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

klinkt lekker ^^
                                      orginele uitlaat?

Comment

• De e30 die ik zou kopen draait hetzelfde als deze stationair,
                                        Mijn pa zegt dat er eens goed mee gereden moet worden en dat dan waarschijnlijk wel verdwijnt.
                                        + YouTube Video

Bedankt voor jullie inbreng, ik zal er eens goed over praten met mijn pa wat er juist zal gebeuren.

Comment

• Weet niet of het aan de pot ligt, maar kan aan veel kleine prullen liggen ook; hoeft niet persee duur te zijn om dat te fixen!

Dit is koudstart van mijn b20:

+ YouTube Video

Comment

Working...
                                          X