Prachtige omschrijving van de wagen!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenDenk dat ik de voorbije twee jaar al bij elkaar een uur of twee aan de velgen heb gespendeerd.
Altijd rap over de buitenkant en zelden eens tussen de spaken; da's meteen het voordeel van kleine zwarte kruisspaakjanten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk BerichtenPrachtige omschrijving van de wagen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk BerichtenGe weet toch dat al dat vuil en remstof dan in uw velgen koekt hé
Comment
-
Pas maar op met krachtig spul. Als het er heel gemakkelijk af gaat zou ik heel snel en overvloedig spoelen met water, anders gade uw vernis zijn smelten als sneeuw voor de zon..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenDe mijne hier ook maar eens neerpoten dan he.
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichtenhttp://nl.kapaza.be/belgie/bmw-3-e30...i-54633591.htm
Hier ook nog eens zetten, is van een kameraad.
Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk BerichtenOok maar even ego-trippen
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
Denk dat we het topic nu wel kunnen sluiten
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenMoest 'k jou zijn zou'k uitkijken naar een sper, dan ben je wel snel 500 kwijt.. maar da's zo uberdemax om met te rijden...
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichtende mijne ziet er proper uit :p
Last edited by Asserti; 01/03/2011, 17:38.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenZalig! Ik begin zo'n VFL met chrome bumpers meer en meer te apprecieren
Spijtig genoeg dat het chroom van de raamlijsten dof geworden is.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenBen je nu met je poep de schijf aan het schoonvegen?
Ik denk omgekeerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenik leer bij Ik dacht dat die allemaal achteraf herspoten waren ofzoBijgevoegde Bestanden2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
Nogmaals proficiat kerel, en als je door Kortrijk passeert, ik wil een ritje
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenBen je nu met je poep de schijf aan het schoonvegen?
Comment
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
Moet normaal gezien zaterdag werken. Eens kijken of ik vrij kan krijgen.
(en ook eens mijn budget bekijken )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenVoila se
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk BerichtenDe nogaro's staan er zelfs niet bij!
De nogaro's zijn pas uitgebracht bij de edition (dus bij de laatste modellen) vermoedelijk bestond er nog geen edition toen die brochure werd uitgebracht. De nogaro's hebben origineel ook een eigen onderdeelnummer.
Comment
Comment