Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Dat gaat pijnlijk worden voor de portemonnee vrees ik, 500km per week met de cab met verbruik van 15? liter.
    Tja, als zij wilt gaan werken voor de nafte is da haar zaak. 'k Wil eventueel iets bijkopen, maar voor minder dan een Alfa Rommelo 156 doet ze het niet.
    'k Heb ook al duidelijk gezegd: you break it, you buy it.

Comment

• Ik ben die velgen aan 't overwegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
        Ik ben die velgen aan 't overwegen.
        Vind ik leuk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
          Tja, als zij wilt gaan werken voor de nafte is da haar zaak. 'k Wil eventueel iets bijkopen, maar voor minder dan een Alfa Rommelo 156 doet ze het niet.
          'k Heb ook al duidelijk gezegd: you break it, you buy it.
          Geen gemakkelijke vriendin precies...
          Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
          Current:
          1987 Mercedes-Benz W124 200D
          1979 Mercedes-Benz W123 280E
          1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
          Ex:
          1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
          1976 Mercedes-Benz W123 250
          1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
          1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
          1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
          1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
          2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
          1980 Mercedes-Benz W123 280
          1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• you break it you buy it? een E30 is priceless

en nog eventjes uitleggen voor Ian:

Bij jou thuis zijn ze met 4personen met een rijbewijs en je hebt 5 auto's? klopt dit?
            dus heb je een 5de auto extra waar niemand tegelijk mee kan rijden.
            dus dat is een extra auto.
            Wij hebben 2 auto's er komt een 3de bij dus is dit geen Extra auto omdat iedereen tegelijk met de auto's kan rijden.3 gezinsleden 3 rijbewijzen 3 auto's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
              Geen gemakkelijke vriendin precies...
              Ge moogt ze hebben in feite. Soms ben ik echt ten einde raad. Zo den tiran uithangen

'k Ga vanavond wel weg met ne klant van mij. Alleen weet mijn vriendin nog niet dat'k wegga en me wie ik wegga

Comment

• vrouwelijke of mannelijke klant? zodat de mensen hier niet op het verkeerde spoor zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                  vrouwelijke of mannelijke klant? zodat de mensen hier niet op het verkeerde spoor zijn
                  Ze heet Gitta

Comment

'k Ga vanavond wel weg met ne klant van mij.
                    Hopelijk niet de E30; want al hebt ge uw kostuum van armani, echt pussymagneterend werken die bakken niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                      Hopelijk niet de E30; want al hebt ge uw kostuum van armani, echt pussymagneterend werken die bakken niet.
                      Bwoah pas op... Misschien omdat mijne ne cabrio is ofzo? Ik krijg daar toch wel reacties op, al doe ik het daarvoor natuurlijk niet. Echt niet

En anders moet ik met den auto van't werk gaan: Fiat Scudo. Ik denk dus dat het vanavond e30-time zal zijn

Comment

• Ze trekken veel aandacht maar helaas niet van de vrouwen. Tenzij dan dat ze gaan denken dat ge een johnny zijt

Comment

• Misschien is onderstaande link leuk om meteen gebruik te maken voor een mini-autoforum-e30-meet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                            Ze trekken veel aandacht maar helaas niet van de vrouwen. Tenzij dan dat ze gaan denken dat ge een johnny zijt
                            Ach, ik kom nu al bij haar nen tijd op de winkel en ze kent mij wel beter. Ik ben gene john

Comment

Wat kunnen 4 bmw-stickertjes nu kosten in de auto5? Wie ziet het verschil?
                              Die emblemen koop je nieuw bij de dealer
                              Dat is geloof ik wel de prijs voor propere 15inch BBS'en tegenwoordig. Ook al zijn het brolbanden.
                              Honda S2000 2002
                              BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Misschien is onderstaande link leuk om meteen gebruik te maken voor een mini-autoforum-e30-meet?

http://autoforum.be/showthread.php?t=51988
                                Pff weeral den andere kant van het land

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                  Ze trekken veel aandacht maar helaas niet van de vrouwen. Tenzij dan dat ze gaan denken dat ge een johnny zijt
                                  Ik ken twee vrouwen die mijn E30 een 'ongelooflijk geile kar' vinden

@Daxter: zie maar da ge geen sloef wordt. Niet aan te raden
                                  Jammer dat de cab gebruikt zal worden om te pendelen. Al is het wel leuker dan een Scudo natuurlijk
                                  Honda S2000 2002
                                  BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
                                    Ik ken twee vrouwen die mijn E30 een 'ongelooflijk geile kar' vinden

@Daxter: zie maar da ge geen sloef wordt. Niet aan te raden
                                    Jammer dat de cab gebruikt zal worden om te pendelen. Al is het wel leuker dan een Scudo natuurlijk
                                    Der moeten hier is maatregelen getroffen worden ten huize Daxter Als ge al in't geniep gaat afspreken met andere kutjes, zijde ni goe bezig in het voortbestaan van uw relatie. Soit...

En Inge zou dan inderdaad de cab gaan gebruiken om te pendelen, terwijl ik in die Scudo kan blijven rijden voor mijn job uit te oefenen hè.
                                    Begin juni krijg'k wel ne Vito met airco, cruise, pdc, bluetooth, gps en hopelijk (op mijn vraag) een automaat...

Comment

• RWD!

Ja Ian, ik ken ook wel een paar meisjes die de mijne mooi vinden maar het feit is dat als je met een (classic) Mini rijdt ze als een blok vallen voor u Maar daar kopen we geen auto voor natuurlijk.

Comment

al doe ik het daarvoor natuurlijk niet.
                                        Dan raad ik u aan om eens gele lichten te proberen.

Overlaatst was er nog een vriendin van m'n meisje die kwam melden: super vette kar alleen die lichten vanvoor zijn schijtelelijk. Jammer, anders kon ge mij wel doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                          Dan raad ik u aan om eens gele lichten te proberen.

Overlaatst was er nog een vriendin van m'n meisje die kwam melden: super vette kar alleen die lichten vanvoor zijn schijtelelijk. Jammer, anders kon ge mij wel doen.

Nee gast, ik ga van die auto5 look-a-like xenon steken. Dikke janten steken der toch al onder, nu nog een dikke chappe en nen woofer in de koffer !

Comment

Working...
                                          X