Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
    Het moment dat ik terug E30 kan rijden komt dichter en dichter! Vandaag voor de eerste keer terug laten draaien. Draaide nog niet perfect, maar klonk al een pak beter dan de vorige keer .. Ben het ondertussen wel al wat beu om aan een E30 te werken Enige voordeel is dat ik er nu wel een pak meer van ken.
    Langzaam maar zeker, de voldoening zal groot zijn!

Comment

• Gisteren gaan tanken. Mijn laatste tank heb ik 7.2 l/100 km verbruikt. Heb nochtans telkens goed door gereden, optrekken tot 2500 rpm bij koude motor, planché en doortrekken tot 5000 rpm bij warme motor af en toe, veel korte ritjes,...

Ik snap het niet, maar die verdomde M40 wil maar niet zuipen

Comment

• Wees blij ge verbruikt minder dan mijn dieselstoof (9liter)
        Ik krijg zo een donkerblauw vermoeden dat doorrijden minder verbruikt dan pépé-rijden

Comment

• http://www.2dehands.be/autos/autos/b...%2Fautos%2Fbmw

ai ai ai

Comment

• http://www.2dehands.be/autos/autos/b...pl=&pc_id=&afd=

Ik ben redelijk zeker dat dit de ex-e30 van mijn moeder is geweest in ver vervlogen tijden

Normaal gezien ook beige, de eigenaar na ons had er een houten stuur in gestoken wat er normaal gezien altijd is in gebleven toen... Heeft ook van die geplakte "hout-inleg"
            Last edited by ; 02/05/2011, 07:53.

Comment

• Altijd vet om zoiets dan opnieuw tegen te komen.

Comment

• http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=191621898
                Hoe gaat die deze verkopen :s zo'n johnny bak en wat een prijs

Comment

• uit gemakzucht:

Hier zal wel iemand weten hoe je de optielijst van je bmw kan opvragen zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                    uit gemakzucht:

Via BMW

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                      uit gemakzucht:

Mailtje sturen naar BMW.

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Wijziging van plannen ten huize Daxter.

Mevrouw Daxter is vanmiddag haar theoretisch examen gaan afleggen voor rijbewijs B. Ze was geslaagd, dus 'k ben meteen naar de haven gereden en 'k heb ze in de Scudo achter het stuur gezet. Na 5 minuten was het al ambras en ze wìlt niet meer met de e30 rijden. Ze gaat zelfs iemand anders zoeken om haar te leren rijden

Even praktisch: ik dacht dat je geen praktisch examen mocht afleggen met een 3deurs? De wagen moet achteraan ook deuren hebben voor de examinator (als die al achteraan zit). Klopt dat?

Groetjes,
                        Een gelukkig man

Comment

• Jij mag zelfs geen begeleider zijn, omdat je nog geen 24 bent (en ook nog geen 4 jaar uw rijbewijs hebt veronderstel ik).

Het is ook beter om iemand anders als begeleider te hebben, anders komt er idd ambras van. Ik heb de basics geleerd met m'n vader, en dan 10u rijlessen gevolgd voor de details. Ik reed echt een pak beter daarna, je luistert ook veel sneller naar zo'n rijinstructeur dan naar 'uw zagende pa'.

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.
                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                            Jij mag zelfs geen begeleider zijn, omdat je nog geen 24 bent (en ook nog geen 4 jaar uw rijbewijs hebt veronderstel ik).

Het is ook beter om iemand anders als begeleider te hebben, anders komt er idd ambras van. Ik heb de basics geleerd met m'n vader, en dan 10u rijlessen gevolgd voor de details. Ik reed echt een pak beter daarna, je luistert ook veel sneller naar zo'n rijinstructeur dan naar 'uw zagende pa'.
                            Als ik mij niet vergis is het zelfs 8 jaar rijervaring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                              Jij mag zelfs geen begeleider zijn, omdat je nog geen 24 bent (en ook nog geen 4 jaar uw rijbewijs hebt veronderstel ik).

Exact. Maar zo eens een blokje doen, wie doet dat niet hè

Nuja, 't zat er al op na 5 minuten dusja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
                                Als ik mij niet vergis is het zelfs 8 jaar rijervaring.
                                Ik dacht dat het 5 was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                  Even praktisch: ik dacht dat je geen praktisch examen mocht afleggen met een 3deurs? De wagen moet achteraan ook deuren hebben voor de examinator (als die al achteraan zit). Klopt dat?
                                  Klopt niet, een achterbank is wel verplicht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                                    Ah ok, dus met de Scudo zou het niet mogen, maar met de e30 wel dan.

Nuja, als't nog nodig is. Ze is op haar teentjes getrapt omdat ik de e30 niet wil wegdoen om een Getz te kopen voor haar dan. Dus nu is ze aan't kijken naar...

... appartementjes. Wijven jong, pfff

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                                      En dat je je examen niet mag afleggen met een Mercedes? Omdat de handrem een pedaal is.

Klopt dit?
                                      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                      Current:
                                      1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                      1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                      Ex:
                                      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                      1976 Mercedes-Benz W123 250
                                      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                      1980 Mercedes-Benz W123 280
                                      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                                        En dat je je examen niet mag afleggen met een Mercedes? Omdat de handrem een pedaal is.

Klopt dit?
                                        Dat zou me ten zeerste verbazen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
                                          Dat zou me ten zeerste verbazen.
                                          volgens hetgeen ik mij herinner mag je idd geen examen afleggen met een voet-'hand'rem

Comment

Working...
                                          X