Oorspronkelijk geplaatst door Maarten
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Gisteren gaan tanken. Mijn laatste tank heb ik 7.2 l/100 km verbruikt. Heb nochtans telkens goed door gereden, optrekken tot 2500 rpm bij koude motor, planché en doortrekken tot 5000 rpm bij warme motor af en toe, veel korte ritjes,...
Ik snap het niet, maar die verdomde M40 wil maar niet zuipen
Comment
-
-
http://www.2dehands.be/autos/autos/b...pl=&pc_id=&afd=
Ik ben redelijk zeker dat dit de ex-e30 van mijn moeder is geweest in ver vervlogen tijden
Normaal gezien ook beige, de eigenaar na ons had er een houten stuur in gestoken wat er normaal gezien altijd is in gebleven toen... Heeft ook van die geplakte "hout-inleg"
Comment
-
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=191621898
Hoe gaat die deze verkopen :s zo'n johnny bak en wat een prijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenuit gemakzucht:
Hier zal wel iemand weten hoe je de optielijst van je bmw kan opvragen zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenuit gemakzucht:
Hier zal wel iemand weten hoe je de optielijst van je bmw kan opvragen zeker?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Wijziging van plannen ten huize Daxter.
Mevrouw Daxter is vanmiddag haar theoretisch examen gaan afleggen voor rijbewijs B. Ze was geslaagd, dus 'k ben meteen naar de haven gereden en 'k heb ze in de Scudo achter het stuur gezet. Na 5 minuten was het al ambras en ze wìlt niet meer met de e30 rijden. Ze gaat zelfs iemand anders zoeken om haar te leren rijden
Even praktisch: ik dacht dat je geen praktisch examen mocht afleggen met een 3deurs? De wagen moet achteraan ook deuren hebben voor de examinator (als die al achteraan zit). Klopt dat?
Groetjes,
Een gelukkig man
Comment
-
Jij mag zelfs geen begeleider zijn, omdat je nog geen 24 bent (en ook nog geen 4 jaar uw rijbewijs hebt veronderstel ik).
Het is ook beter om iemand anders als begeleider te hebben, anders komt er idd ambras van. Ik heb de basics geleerd met m'n vader, en dan 10u rijlessen gevolgd voor de details. Ik reed echt een pak beter daarna, je luistert ook veel sneller naar zo'n rijinstructeur dan naar 'uw zagende pa'.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenJij mag zelfs geen begeleider zijn, omdat je nog geen 24 bent (en ook nog geen 4 jaar uw rijbewijs hebt veronderstel ik).
Het is ook beter om iemand anders als begeleider te hebben, anders komt er idd ambras van. Ik heb de basics geleerd met m'n vader, en dan 10u rijlessen gevolgd voor de details. Ik reed echt een pak beter daarna, je luistert ook veel sneller naar zo'n rijinstructeur dan naar 'uw zagende pa'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenJij mag zelfs geen begeleider zijn, omdat je nog geen 24 bent (en ook nog geen 4 jaar uw rijbewijs hebt veronderstel ik).
Nuja, 't zat er al op na 5 minuten dusja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk BerichtenAls ik mij niet vergis is het zelfs 8 jaar rijervaring.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenEven praktisch: ik dacht dat je geen praktisch examen mocht afleggen met een 3deurs? De wagen moet achteraan ook deuren hebben voor de examinator (als die al achteraan zit). Klopt dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenKlopt niet, een achterbank is wel verplicht.
Nuja, als't nog nodig is. Ze is op haar teentjes getrapt omdat ik de e30 niet wil wegdoen om een Getz te kopen voor haar dan. Dus nu is ze aan't kijken naar...
... appartementjes. Wijven jong, pfff
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenKlopt niet, een achterbank is wel verplicht.
Klopt dit?Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenEn dat je je examen niet mag afleggen met een Mercedes? Omdat de handrem een pedaal is.
Klopt dit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk BerichtenDat zou me ten zeerste verbazen.
Comment
Comment