Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    Die hangt echt geniaal! Lijkt met 80/60 te zijn.
    Mijn wielkas achteraan is ook mooi gevuld, zonder verlaging, dus

'k Ben niet van plan om er weer 74 carters onderuit te rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
      Mijn wielkas achteraan is ook mooi gevuld, zonder verlaging, dus

'k Ben niet van plan om er weer 74 carters onderuit te rijden
      40/20 steken als dat bestaat

Comment

40/20 steken als dat bestaat
        Whoelah, ick zeg vanvor 40 vanachter goet zo.

Denk dat dat net goed gaat zijn ze Vanachter moet die echt niet meer omlaag, dan ga'k m'n wielkas raken vrees ik

Comment

• En nu ga'k verdomme verder kuise !

Anders geraak ik hier nooit weg

Comment

• Om het offtopic wat te compenseren. De rubber van de carburator en de bougies zijn aangekomen! Gisterenmorgen probeerde die kerel van UPS mij al te bellen maar mijn gsm was plat. Hij wist het huisnummer niet, enkel de straat. Goeie bal van 'mister-auto' Deze morgen heeft hij nog eens gebeld en is het pakket dus afgeleverd. Van de luchtfilter is er nog geen spoor

Comment

Om het offtopic wat te compenseren. De rubber van de carburator en de bougies zijn aangekomen! Gisterenmorgen probeerde die kerel van UPS mij al te bellen maar mijn gsm was plat. Hij wist het huisnummer niet, enkel de straat. Goeie bal van 'mister-auto' Deze morgen heeft hij nog eens gebeld en is het pakket dus afgeleverd. Van de luchtfilter is er nog geen spoor
              Allrighty... Direct plaatsen

Comment

• Die reacties.
                Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                Current:
                1987 Mercedes-Benz W124 200D
                1979 Mercedes-Benz W123 280E
                1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                Ex:
                1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                1976 Mercedes-Benz W123 250
                1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                1980 Mercedes-Benz W123 280
                1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Dat dacht ik bij het lezen van de posts @ vorige pagina.

Die rode E30 die jij (Daxter) gespot hebt vond ik wel cool met die dopjes. Gisteren ook een witte NFL coupé gezien met dopjes, met oude nummerplaat. Maar rechter stoplicht werkte niet en kar zag er ook niet zo fris uit.

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.
                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Toen ik die MJ gif zag, lag ik STRIKE XD
                    Nice avatar daxter

vanachter staat die goed?
                    maar vooraan hoeveel zou hij vooraan mogen zakken?

Comment

• Ik zou me daar maar zorgen over beginnen maken als hij voor je deur staat.

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten

Dat dacht ik bij het lezen van de posts @ vorige pagina.

Die rode E30 die jij (Daxter) gespot hebt vond ik wel cool met die dopjes. Gisteren ook een witte NFL coupé gezien met dopjes, met oude nummerplaat. Maar rechter stoplicht werkte niet en kar zag er ook niet zo fris uit.
                        I was like when I saw MJ-animation...

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                        Toen ik die MJ gif zag, lag ik STRIKE XD
                        Nice avatar daxter

vanachter staat die goed?
                        maar vooraan hoeveel zou hij vooraan mogen zakken?
                        Denk dat dat vanachter allemaal wel goed zit zo. 'k Snap niet waarom je die vanachter lager zou leggen. Die hangen standaard al met hun kont in de grond. Héé, dat rijmt

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                        Ik zou me daar maar zorgen over beginnen maken als hij voor je deur staat.
                        Goh jah, hoe zijn we zelf eh

Comment

• We dromen al voor dat we het hebben, we kuisen niet graag... enz.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                            We dromen al voor dat we het hebben, we kuisen niet graag... enz.
                            Inderdaad. 'k Stop ermee. 't Is hier 'opgeruimd'. Ik wacht wel tot mijn poetsvrouw genezen is volgende week

Comment

• Waarom heb jij in godsnaam ook een poetsvrouw?
                              Of bedoel je stiekem uw ma die komt kuisen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                Waarom heb jij in godsnaam ook een poetsvrouw?
                                Of bedoel je stiekem uw ma die komt kuisen
                                Omdat -zoals ik juist al zei in een ander topic- ik anders geen vrije tijd meer heb naast mijn werk, moest ik mijn huishoudelijke taken nog zelf doen. (koken en winkelen doe ik wel zelf )
                                Afgelopen week was een kalme week op de werkvloer, waarom? Einde van de drive en alle objectieven al gehaald, alle klanten bezocht, dus ik kon wat chillen. Maar meestal is het echt wel pittig. Ik neem mijn job echt serieus, in tegenstelling tot andere collega's die er ietsje lichter overgaan. Soit...

Daarenboven kan je dienstenseks inbrengen, dus da's ook weer mooi meegenomen

Mijn mammie woont zo'n 100km verderop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                  Denk dat dat vanachter allemaal wel goed zit zo. 'k Snap niet waarom je die vanachter lager zou leggen. Die hangen standaard al met hun kont in de grond.
                                  Hangt na 20 jaar tegen de grond ja, niet standaard. Enkel vooraan andere veren steken en uw kar gaat kut rijden. En zo goed als iedere E30 mag eigenlijk gewoon een ander onderstel krijgen. Meeste zijn versleten als ze nog niet vervangen geweest zijn.

Mijn gasdoos hing trouwens hoger na verlagen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                    Hangt na 20 jaar tegen de grond ja, niet standaard. Enkel vooraan andere veren steken en uw kar gaat kut rijden. En zo goed als iedere E30 mag eigenlijk gewoon een ander onderstel krijgen. Meeste zijn versleten als ze nog niet vervangen geweest zijn.

Mijn gasdoos hing trouwens hoger na verlagen...
                                    Ik had nochtans onlangs gelezen dat ze vooral bij de facelift met hun kont in de grond hingen. Préfacelift had dat niet.

Comment

• op basis van deze ongetwijfeld standaard e30, zou ik zeggen dat die blauwen hier al verlaagd is.

Comment

• Dit is dus wel een prefacelift.. kut

Comment

Dit is dus wel een prefacelift.. kut
                                          Zelfs de beste kunnen zich vergissen.

Daxter gaat nog even de nummer 1 van de afrekening luisteren en dan BBSjes (proberen te) kuisen

EDIT: Daxter's velgenreiniger is op...
                                          Last edited by ; 07/05/2011, 12:03.

Comment

Working...
                                          X