Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Klote gast. BBS'en poetsen van 20 jaar oud vind ik niet leuk! Al dat ingekoekt vuil, grrr !
Nauwelijks verschil langs de buitenkant, en 't is toch daarvoor dat j'et doet?
Klote gast. BBS'en poetsen van 20 jaar oud vind ik niet leuk! Al dat ingekoekt vuil, grrr !
Nauwelijks verschil langs de buitenkant, en 't is toch daarvoor dat j'et doet?
waarom heb je die gekocht? Wij hebben echt aggressief spul staan, MC21 en onverdund geraakt ge er wel ver mee. Doet wel niet goed aan uw handen. Piekt wat in de wondjes en uw huid wordt week. Zal wel een aardige portie NaOH in zitten.
waarom heb je die gekocht? Wij hebben echt aggressief spul staan, MC21 en onverdund geraakt ge er wel ver mee. Doet wel niet goed aan uw handen. Piekt wat in de wondjes en uw huid wordt week. Zal wel een aardige portie NaOH in zitten.
Dat zijn de BBS'en die eronder zaten toen ik den auto kocht. 'k Zou inderdaad eens deftig spul moeten kopen, want met een sopke gaat dat niet. Of ik laat ze gewoon overspuiten.
Van de winter ga ik in elk geval toch eens iets proberen met de Alpina's. 't Zijn toch maar replica's, en als't mislukt, laat ik ze wel ergens professioneel opnieuw spuiten.
En voor alle duidelijkeheid dat spul dat ik heb is niet gemaakt voor velgen te reiningen. Ge maakt wel schade mee denk ik. De lak op de velgen van de megane is op sommige plaatsen eraf maar ik weet niet of dat mijn schuld is. Tandenborstel + dat spul is dan ook niet de zachtste manier om uw velgen te kuisen
En voor alle duidelijkeheid dat spul dat ik heb is niet gemaakt voor velgen te reiningen. Ge maakt wel schade mee denk ik. De lak op de velgen van de megane is op sommige plaatsen eraf maar ik weet niet of dat mijn schuld is. Tandenborstel + dat spul is dan ook niet de zachtste manier om uw velgen te kuisen
Begon ook al zoiets te denken toen ik je post herlas. Ik wil natuurlijk wel dat er nog iets overschiet van die velg behalve een band met een hoopje as in
Dan heb ik ze de gang in gesleurd, en voor de verandering was het nog eens ruzie "Waarom moete nà wer met dien otto bezig zen ast kei goei weer is?"
Na een half uurtje heb ik gewonnen en mevrouw Daxter het kwaad afgestapt en ben ik vrolijk begonnen:
Ach vanop een afstand zien ze er niet slecht uit he! Mijn velgen bekijk je ook liever niet van dicht bij. Als ik ergens geld vind zou ik ze wel willen (laten) restaureren in de toekomst. Originele Schnitzers van '91, die mogen wel hersteld worden want zoveel sets zijn daar ook niet meer van denk ik.
Ik ben dus eens gaan kijken hoe het met de mijne staat. De onderdelen zitten erop alsook een nieuwe delco, brandstoffilter en een flesje reinigingsvloeistof in de tank. Stationair valt hij wel nog stil. Ik ga nu elektrische schema's zoeken om het toerenteller en watertemperatuurmeter probleem op te lossen. Als alles goed loopt staat hij over een uurtje hier op de inrit. Er gaat echt niets boven een buurman die garagist is Daar hebben we al belachelijk veel hulp van gehad. Als we steeds naar de garage moesten met onze auto's waren we al een paar duizend euro lichter geweest.
Ik had nochtans onlangs gelezen dat ze vooral bij de facelift met hun kont in de grond hingen. Préfacelift had dat niet.
Is dat niet eerder optisch bedrog met dat een VFL zijn wielkassen eigenlijk hoger zitten? Als je bij een NFL de lijn volgt die van voor naar achter loopt zie je dat achterste wiel kast lager komt. Als je dus met de band net in de wielkast komt, zowel voor als achter, dan staat die vooraan lager.
Hij valt nog steeds stil in de rest van het toerentalbereik bolt hij wel goed. Hopelijk is volgend weekend alles opgelost.
Is het ook na een tijd rijden? M10 was nog in het prille begin met de automatische choke, en das nu iets dat wel kapot gaat op die motoren. Denk nu wel dat dat in de zomer niet echt een probleem zou mogen zijn.
Comment