Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Your item left the United States from ISC SAN FRANCISCO (USPS) at 2:48 pm on May 10, 2011. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
vermoedelijk zal de luchfilter deze week wel aankomen dan
Met een e30 in goeie staat moet je niet te lang meer leuren... motorisatie maakt niet veel meer uit, en de prijzen zijn ferm aan het stijgen..
Allez, jammer dat ik niet van plan ben de mijne weg te doen
En over die advertentie.. Kerel mag eerst wel eens leren deftige foto's van z'n kar trekken vooraleer zo een prijs te vragen.
Staat dan nog vol met fouten. Mtech2, ORLY? Zelfs geen IS-lip heeft ie ja.. Gans de steenplaat is zelfs niet origineel want heeft twee sleuven ipv één.
WTF is dat trouwens met het maantje van de rechterkoplamp (links als je naar de eerste foto kijkt)? Kan niet origineel zijn..
Automaat in een 318is? No way.
Lelijke, vuile, afgeschenen 14 inch BBS'en zonder BMW logo's..
Ziet er ook niet de originele pook uit. Foto's zijn te flou om zeker te kunnen zijn
Zei de meneer die driftfoto's in zijn advertenties propt.
Maar ze waren tenminste scherp en duidelijk! Had niets te verbergen, als dat een potentiële koper afschrikte moest hij maar een praatje komen slaan en de wagen komen bekijken om te zien dat ik hem perfect onderhield. En heb uiteindelijk m'n vraagprijs toch gekregen dus
Maar ze waren tenminste scherp en duidelijk! Had niets te verbergen, als dat een potentiële koper afschrikte moest hij maar een praatje komen slaan en de wagen komen bekijken om te zien dat ik hem perfect onderhield. En heb uiteindelijk m'n vraagprijs toch gekregen dus
En deze dan? 318is mét airco, één sleuf... Trouwens, wat nut heeft zo een extra sleuf als er een dichte rubber in zit?
Dan is die vanop jouw foto niet meer origineel of heeft 'm geen airco.
Originele 318is add:
Oorspronkelijk geplaatst door realoem
Voor voertuigen met
Airconditioning en
Tropen-version
Dan is die vanop jouw foto niet meer origineel of heeft 'm geen airco.
Die kar was dan echt wel vreemd. Had echt wel airco (heb er waarschijnlijk wel ergens nog foto's van op mijn andere PC), dus dan zou de steenplaat al moeten vervangen zijn. Kan natuurlijk..
Nog iets vreemds: was dus een sterlingzilvere 318is van fabriek af (stond zo op roze kaart), en had een beige dakhemel, terwijl iedereen altijd beweerd dat enkel de lazurblauwe 318is'en een beige dakhemel hebben.
En kan iemand mij dan het nut uitleggen van die extra sleuf voor airco als ze toch dicht is? Of is het enkel een uiterlijk kenmerk om ze te kunnen onderscheiden?
En deze dan? 318is mét airco, één sleuf... Trouwens, wat nut heeft zo een extra sleuf als er een dichte rubber in zit?
Dan is ofwel a) de airco nagebouwd en hebben ze de steenplaat niet vervangen of b) heeft de auto een accidentje gehad en hebben ze niet de juiste steenplaat gemonteerd.
Op die ad van de 318is met 2 sleuven is het niet zo duidelijk te zien op de foto's, maar normaal moet minstens een van die 2 sleuven open zijn.
Die kar was dan echt wel vreemd. Had echt wel airco (heb er waarschijnlijk wel ergens nog foto's van op mijn andere PC), dus dan zou de steenplaat al moeten vervangen zijn. Kan natuurlijk..
Nog iets vreemds: was dus een sterlingzilvere 318is van fabriek af (stond zo op roze kaart), en had een beige dakhemel, terwijl iedereen altijd beweerd dat enkel de lazurblauwe 318is'en een beige dakhemel hebben.
En kan iemand mij dan het nut uitleggen van die extra sleuf voor airco als ze toch dicht is? Of is het enkel een uiterlijk kenmerk om ze te kunnen onderscheiden?
Die theorie van enkel lazurblauwe 318is'en met beige dakhemel klopt niet volgens mij. Waar het volgens mij wel aan ligt; je hebt 2 soorten ueberkaro interieur. Het grijs getinte, en het blauw getinte. In de lazurblauwe 318isen, van porker & maxdish zat er blauwachtig, en ook beige dakhemel. Zat er in die sterlingzilvere dan ook geen blauwachtig interieur?
Die extra sleuf van de airco zou niet dicht mogen zijn. De airco radiator zit daar achter en wordt via die sleuf voorzien van lucht. De andere sleuf wordt bij een b25 gebruikt voor de oliekoeler. Geen idee of ze alletwee open moeten zijn bij een airco 318is.
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Dan is ofwel a) de airco nagebouwd en hebben ze de steenplaat niet vervangen of b) heeft de auto een accidentje gehad en hebben ze niet de juiste steenplaat gemonteerd.
Op die ad van de 318is met 2 sleuven is het niet zo duidelijk te zien op de foto's, maar normaal moet minstens een van die 2 sleuven open zijn.
Die theorie van enkel lazurblauwe 318is'en met beige dakhemel klopt niet volgens mij. Waar het volgens mij wel aan ligt; je hebt 2 soorten ueberkaro interieur. Het grijs getinte, en het blauw getinte. In de lazurblauwe 318isen, van porker & maxdish zat er blauwachtig, en ook beige dakhemel. Zat er in die sterlingzilvere dan ook geen blauwachtig interieur?
Die extra sleuf van de airco zou niet dicht mogen zijn. De airco radiator zit daar achter en wordt via die sleuf voorzien van lucht. De andere sleuf wordt bij een b25 gebruikt voor de oliekoeler. Geen idee of ze alletwee open moeten zijn bij een airco 318is.
Comment