Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
zou het eigenlijk lukken om maar een deel van de uitlaat leeg te halen ? Want volledig leeg lijkt me idd nog luider dan wat ik nu heb. En tzal waarschijnlijk ook een iets minder schel geluid zijn..
Ooit koop ik me nog eens een Touring. Een E30 of E34.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
kan het zijn dat ik hier iemand (mss metaphore) gezien heb in Gent. Ik stond op op de rechterkant van het sint-pietersplein en zag een prachtige e30 318is met een nieuwe nummerplaat
Bij het zien van deze wagen, was mijn conversatie met de anderen plots gedaan. Wow!
Met hulp van mijn vader of een kameraad ja De bedoeling is de ophanging elk jaar voor de keuring te wisselen dus dan is het best dat je dat zelf kan. staat er ergens een how-to misschien?
Een handige wagen zal het niet zijn denk ik. Daar krijg je toch nooit een kinderwagen in ofzo. De opening is gelukkig wel groot genoeg om bakken bier door te laten
Een E30 Touring is énórm lekker! Alleen al de onpraktische manier waarop die koffer open gaat
Kan die niet eens volledig open misschien?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Met hulp van mijn vader of een kameraad ja De bedoeling is de ophanging elk jaar voor de keuring te wisselen dus dan is het best dat je dat zelf kan. staat er ergens een how-to misschien?
Lol. Ipv het gewoon meteen goed te doen en met attesten te werken
Ik vind een standaard E30 touring met wieldeksels en zonder verlaging niets om over naar huis te schrijven.
Kan mits de nodige subtiele optische aanpassingen echter wel mooi zijn vind ik!
Comment