Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik heb eens opgezocht: een 320i cabrio gaat in 11,5s naar 100. Die weegt leeg 1280 kg. Dus bijna 280 kg meer als een 316Ik geef de 320i nog altijd het voordeel van de twijfel in een sprint tegen de scudo. zeker boven de 100 gaat die scudo last hebben van zijn stroomlijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten140pk in een lege camionet, denk niet dat je dat moet onderschatten.
Aardig wat koppel en die dingen gaan goed vooruit als ze leeg zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenZei de meneer die driftfoto's in zijn advertenties propt.Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
-
http://vimeo.com/22630142
Iemand die weet hoe je vimeo embedd?
http://vimeo.com/20817334
Je moet maar eens kijken naar zijn account:staan nog filmpkes op
typische redneck XD
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenZoiets?
Volledige site:
staat BOMvol...
't amusement.
Heb dringend 15 inch kruisspaken nodig. En een schuifdak.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenGOEIE driftfoto's
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenSmullen!
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichtene30 gisteren binnen gestoken bij QSR. Mijn vader reed met de Scudo om dan samen terug te kunnen komen. Mijn vermoeden is in elk geval bevestigd: de Scudo is zowel in optrekken als hernemingen sneller. En toch een pak sneller.
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenEen 320i koop je enkel om ooit een 25i, 2.7i of 3.5 van te kunnen maken. Ik hoop binnen enkele weken/maanden te kunnen aankondigen dat mijn 320i een pakje snellet is dan al die 318is'en is hier
Comment
-
Zijn die achterwielen nu groter of is dat optisch bedrog?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenZijn die achterwielen nu groter of is dat optisch bedrog?
Comment
-
Eerste foto is in kortrijk gespot maar ik was te laat.
andere foto's zijn van 15minutjes geleden in Diksmuide, toch niemand van dit forum hier zeker?
Anders deze verdient geen pluim, kar is totaal niet onderhouden :s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
3500 euro niet gekeurd, 4000 euro gekeurd was zijn antwoord.
Vind dit precies toch wat veel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk za mij eens in uw e30 zetten en dan strekken we eens een sprintje
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk heb eens opgezocht: een 320i cabrio gaat in 11,5s naar 100. Die weegt leeg 1280 kg. Dus bijna 280 kg meer als een 316Ik geef de 320i nog altijd het voordeel van de twijfel in een sprint tegen de scudo. zeker boven de 100 gaat die scudo last hebben van zijn stroomlijn
Ik denk dat gij daar ook lelijk van zou verschieten. Dernet viel het me weer op op de e34. Telkens als er iemand naar rechts ging en ik gas bijgaf, merk je hem overduidelijk versnellen. Dat gevoel is er bij de e30 ook overduidelijk niet
Als ik zie dat als er een Dodge Ram rechts voor mij rijdt en het kot opensmijt, ik daar toch nog met gemak voor kan. Dat lijkt mij redelijk duidelijk qua stroomlijn
Ook net even gegoogled: de Scudo in personenvariant, ook 140pk, doet 11,6 seconden naar de 100. Als je dan ziet dat mijne gewoon een hol hok achteraan is, en de e30 wel al wat pk's zal kwijt zijn
Maar eigenlijk is't wel onverantwoord met zo'n bus. Onlangs had ik m'n remmen oververhit zelfs. Ik kwam nadien aan op de parking van een klant en het stonk daar uren in de wind. Toen snapte ik waarom mijn remmen de laatste straten plots 'sponzig' waren
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten140pk in een lege camionet, denk niet dat je dat moet onderschatten.
Oorspronkelijk geplaatst door gl3nn Bekijk Berichten²²²
Aardig wat koppel en die dingen gaan goed vooruit als ze leeg zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenHet effect van die grote rims op uw e dirty valt ook niet te onderschatten.
Comment
Comment