Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wil wel eens mee gaan mocht je gaan kijken.

Comment

• Nice. Zal ik een mailtje sturen? Wanneer heb jij vrij trouwens?

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Ik wil ook wel meegaan.
        Kan toch niet gaan werken tot 30 mei

Comment

• Ik heb zo toch mijn bedenkingen bij de aanbieder als'k zijn naam zie. No offence hoor Zeker als hij dan beweert dat de auto van de eerste eigenaar komt

Comment

• Mja, 't zou gewoon eens gaan kijken zijn he. En EVENTUEEL kopen als 't mij aanstaat (wel nog wat van de prijs proberen afdoen dan).

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
              Nice. Zal ik een mailtje sturen? Wanneer heb jij vrij trouwens?
              Heb meestal wel 's avonds vrij. Liefst deze week nog want daarna is het blok... Laat maar iets weten, is maar 10 minuten rijden voor mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                Heb meestal wel 's avonds vrij. Liefst deze week nog want daarna is het blok... Laat maar iets weten, is maar 10 minuten rijden voor mij
                Mailtje gestuurd.

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Mailtje gestuurd.
                  Je hebt toch op Mounir zijn niveau gecommuniceerd?

Wat is u laagste preis?

mgv
                  Ian

Comment

• Lol

Nee, gewoon gevraagd of ik eens mag komen kijken deze week. Op Mounir's niveau communiceren kan ter plaatse nog.

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Lol

Nee, gewoon gevraagd of ik eens mag komen kijken deze week. Op Mounir's niveau communiceren kan ter plaatse nog.
                      Wollah

Comment

• + YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Hoe steek ik dat het beste weer vast? En wat is de beste en goedkoopste optie om dat naar shadowline uitvoering te brengen? Wrappen? Spuiten?

Comment

• Ik heb ze gespoten en dat is shit. Toen heb ik ze gespoten terwijl ze op de wagen zaten omdat ik overal gelezen had het niet simpel was om alles ongeplooid tot zijn eind te kunnen brengen.
                            Heb er geen vernis over gezet toen (denk ik) en nu heb'k zwarte strepen als het geregend heeft enz.+ lak lost al op bep plaatsen (thans GOED ontvet en geschuurd). 't Is beter als wat het was, maar zeker niet optimaal.

Daarom ligt hier al een tijdje een shadowline setje in de kelder. Prullerij daarvan is dat de vleugels aan de achterdeur dan moeten opgespoten worden omdat die met shadowline nu rood zijn.
                            Die setjes zijn moeilijk te vinden, dus ik zou proberen overplakken. Vraag eens aan Maarten, die heeft dat gedaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten

Hoe steek ik dat het beste weer vast? En wat is de beste en goedkoopste optie om dat naar shadowline uitvoering te brengen? Wrappen? Spuiten?
                              Neeeee! Geen shadowline van maken! Dat chroom staat net super met dat blauw.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Neeeee! Geen shadowline van maken! Dat chroom staat net super met dat blauw.
                                Dat vind ik dus ook
                                2012 E92 Bmw 335i DKG
                                1991 E30 320i

Comment

• Ik vindt dat eigenlijk ook wel, zwart da wordt dan zo'n donkere auto :s

shadowline:
                                  http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=194282351
                                  echt niet zo mooi

316 voor 750€uries
                                  http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=193542236

mooie 318i nog
                                  http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=190453510

325ix:
                                  http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=195120508

Lekkere mint Rode 316:
                                  http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=194185273

"325i" cabrio hardtop:
                                  http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=195176033
                                  Last edited by ; 16/05/2011, 17:24.

Comment

• Weet er iemand of hoedenplanken tussen coupé en sedan uitwisselbaar zijn?
                                    Een weinig voorkomende vraag misschien, maar 't is dat ik een rollo uit een coupé op het oog heb.

Comment

• Ik dacht van wel, maar ben niet meer 100 procent zeker..

hoe ist met je 320i nu ? Is hij ingeschreven voor de moment ?

Comment

• Nog maar eens een bewijs dat verkopers met buitenlandse namen niet per se smeerlappen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                                          Nog maar eens een bewijs dat verkopers met buitenlandse namen niet per se smeerlappen zijn.
                                          vertel...

Comment

Working...
                                          X