Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenHeb ik dan de verkeerde advertentie gezien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenIan Je hebt een nieuwe koop gedaan dus? Stond dit te lezen in dit topic hier? of ergens anders
Man ik krijg vlinders in m'n buik omdat ik weet dat ik ook altijd maar dichter en dichter bij m'n rijdende e30 kom.
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenHet interieur kan je overzetten he Ik vind het wel vreemd om zo plots nog een e30 bij te kopen terwijl je net geld in die 316 aan het pompen bent. Het feit dat dit blok slecht loopt zou al een reden zijn om hem niet te kopen imo. Je weet nooit hoeveel kosten je daar nog aan gaat hebben tot hij goed loopt. Anderzijds een 320i is wel leuk maar die automaat gooit dan weer roet in het eten..
Aan de ene kant heb ik zin om door te gaan met de 320i (zalig met die extra opties ) aan de andere kant met de 316 want die zuipt veel minder en rijdt (bijna) goed maar heeft dan weer wat meer carrosseriewerk. Eigenlijk heb ik zin om ze gewoon beiden te houden (316 als daily, 320i als weekend/oldie) maarja, die vlieger gaat ook niet op natuurlijk (tenzij m'n andere auto's op wonderbaarlijke wijze verkocht raken).
'k Heb mezelf weer wat aangedaan. :')
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenHeb ik dan de verkeerde advertentie gezien?
Proficiat Ian. (ge hebt precies wel een beetje een gat in uw hand. )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenahzo, dat is al beter
Donkergrijs = delpin(grau) metalic
En heeft idd geen automaat zoals Skyline zei.
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenProficiat Ian. (ge hebt precies wel een beetje een gat in uw hand. )
Nuja, denk dat het wel een goede investering is.
Eigenlijk probeer ik gewoon m'n signature na te doen. :')
Comment
-
Mega vet Ian! Dikke proficiat!
Ik zou ze alle 2 bijhouden, 320i maakt zo'n vet geluid.Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenJe kan altijd ééntje aan de zus geven, misschien komt ze dan terug mee naar auto-dings volgende keer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenJe kan altijd ééntje aan de zus geven, misschien komt ze dan terug mee naar auto-dings volgende keer.
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenMega vet Ian! Dikke proficiat!
Ik zou ze alle 2 bijhouden, 320i maakt zo'n vet geluid.
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenWanneer komt die M3 er ?
Inschrijven als oldtimer? voor een tijdje ofzo en witte als daily, die verbruikt dan toch niet zoveel zoals je zegt, en 320i wordt toch funrides
Jij hebt geen gat in uw hand dit noemt men investeren
Als de Jetta verkocht zou zijn, kan ik ze nog beiden houden, de 316 als daily en de 320i als fun.
Comment
-
Je had beter deze lookalike genomen Ian
2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenHaha Heb wel al zitten denken om m'n moeder proberen te overtuigen om de Astra diesel weg te doen, en dat zij (en dus m'n zus ook) met de 316 kan rijden dan. Ze doet toch niet zoveel baan dus een diesel is niet nodig (en er zijn weeral kosten aan de Astra).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
Wel een zalig ding. Bronzitbeige.. Mist wel 1 spiegel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenBegint niet é!
Wel een zalig ding. Bronzitbeige.. Mist wel 1 spiegel?
1 spiegel is nog cool en std op een v-vfl.
Comment
Comment