Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
    Ik vind een standaard E30 touring met wieldeksels en zonder verlaging niets om over naar huis te schrijven.
    Kan mits de nodige subtiele optische aanpassingen echter wel mooi zijn vind ik!
    Ik vind eerlijk gezegd geen enkele E30, sedan of touring, met wieldeksels mooi.

Comment

• ga slapen!
      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Mag hier ook staan hé:

Das Internetportal zum Thema Auto. Hier finden Sie Testberichte, Kaufberatung und mehr als 700.000 Autos im Automarkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten

Wat een dikke foto's en conclusie: 'Der M3 ist das beste Allroundauto.'

Comment

• Daarjuist aan het rondrijden in Katelijne en ineens zag ik daar een E30 M3 cabrio rondrijden, reed een paar een auto's achter mij en ik maar continu in achteruitspiegel en zijspiegels aan het zien. Totaal niet meer op de weg aan het letten.

Spijtig genoeg geen foto's kunnen trekken maar wat een wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
              Lol. Ipv het gewoon meteen goed te doen en met attesten te werken

Idem. Al kan ik de e30 Touring al wat meer verdragen
              Montage is duur, evenals de geometrie keuring. Ik heb vooral schrik dat die slecht gaat zijn (camber) en dan sta ik nog nergens. Met 60/40 bestaat die kans er heb ik gelezen. En daarbij, zelf aan uw auto prullen is gewoon tof (als het lukt )

Comment

• Ja, als je daar al moeilijk over doet... Geometriekeuring is 1 keer en kost volgens mij iets van een 60 euro. Montage is ook eenmalig en kost iets van een 100-150 euro.

Ga jij maar iedere keer je auto laten uitlijnen voor en na de keuring( = ± 30 euro per keer ==> 60 euro per jaar).

Comment

• Welke verlaging is aan te raden, als je een sportieve look wil, de auto gebruikt als dagelijks vervoer en vaak over slechte wegen moet rijden dus nog iets van comfort wil?

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.
                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• En welke speakers (hoeveel inch, watt etc) passen er in de speakervoorziening vooraan?

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                      Welke verlaging is aan te raden, als je een sportieve look wil, de auto gebruikt als dagelijks vervoer en vaak over slechte wegen moet rijden dus nog iets van comfort wil?
                      Daar zijn verdeelde meningen over. Sommigen zeggen vaste veren(verlaagt ± 3-4 cm) icm sportievere schokdempers. Anderen kiezen dan weer steevast voor een schroefkit. Mijn insziens is die schroefkit sowieso overbodig, alleen ga je wanneer je dempers en veren van een deftig merkt koopt, ook aan de prijs van een schroefkit zitten...

Ik heb ondertussen ongeveer een jaar enkel vaste veren steken(Eibach Pro, verlaging van 3 cm) op mijn OEM schokdempers. Dat rijdt wel fijn, maar je begint hoe langer hoe meer te merken dat die dempers er toch niet meer bijhoren. Ik denk er dan ook aan om mijn schokdempers over een paar maandjes te vervangen. Bijna 204k km valt nu ook niet te verwaarlozen natuurlijk...

Comment

En welke speakers (hoeveel inch, watt etc) passen er in de speakervoorziening vooraan?
                        kijk is wat er nu in steekt he Normaal kan je niet groter monteren. Meestal is het 13 cm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                          Ja, als je daar al moeilijk over doet... Geometriekeuring is 1 keer en kost volgens mij iets van een 60 euro. Montage is ook eenmalig en kost iets van een 100-150 euro.

Ga jij maar iedere keer je auto laten uitlijnen voor en na de keuring( = ± 30 euro per keer ==> 60 euro per jaar).
                          Wat ik gehoord heb is montage 185 en de keuring 90. Dat uitlijnen had ik nog niet over na gedacht maar goed kheb mijn besluit getrokken op basis van dit topic http://www.e30.be/forum/viewtopic.ph...euring#p178899

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                            Wat ik gehoord heb is montage 185 en de keuring 90. Dat uitlijnen had ik nog niet over na gedacht maar goed kheb mijn besluit getrokken op basis van dit topic http://www.e30.be/forum/viewtopic.ph...euring#p178899

Wat zo'n keuring na verlaging kost, zal ik straks eens bekijken.

Comment

En daarbij, zelf aan uw auto prullen is gewoon tof (als het lukt )
                              Er komt een tijd dat dat echt naar uw kl... gaat zijn om dat iedere keer te wisselen, ook al is het maar 1 keer per jaar; pits nu even door en hang hem net zo laag dat die geometrie nog ok is. Eventueel bijdraaien kan later nog, niet?

Comment

• hebt ge de link gelezen? Ik heb echt geen goesting om daar nog problemen mee te krijgen. Bijdraaien zoals een schroefkit? Dat heb ik dus niet.

Comment

• Goed gekeurd Michael! Nog meer foto's?
                                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                    http://www.banden-ackermans.be/cms/i...d=75&Itemid=85

Wat zo'n keuring na verlaging kost, zal ik straks eens bekijken.
                                    € 84.50 voor een geometriekeuring incl gewone keuring. Kan je toch al voor die €5.50 30 km rijden

Comment

hebt ge de link gelezen? Ik heb echt geen goesting om daar nog problemen mee te krijgen. Bijdraaien zoals een schroefkit? Dat heb ik dus niet.
                                      Nu heb ik de link wel gelezen ja, top.
                                      Naar wat ik weet was mijne met z'n 40/40 er ook niet van de eerste keer door, om dat goed te krijgen is er ook gepruld met het toespoor enz.

Comment

kijk is wat er nu in steekt he Normaal kan je niet groter monteren. Meestal is het 13 cm.
                                        Volgens mij zit er nu niets, want heb ook geen radio.

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Volgens mij zit er nu niets, want heb ook geen radio.
                                          Ligt die bekabeling er dan eigenlijk al?

Comment

Working...
                                          X