Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenLaatste dagen kom ik toch wel wat tegen. Hier in de middle of fucking nowhere. Sint-Joris-Weert...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenDas de mijneeeeeeeeeeee
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenToen ik 2 weken geleden een ragtoerke heb gemaakt ben ik deze ook tegen gekomen. Dat is in Korbeek-Lo he? Khad alleen mijn gsm niet bij en dus ook geen foto. Leuke wegen daar in die streekDedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenHoe weet je dat zo zeker? Er rijden toch nog Z3 Coupé's rond?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenHoe weet je dat zo zeker? Er rijden toch nog Z3 Coupé's rond?het is weldegelijk zijn kar, en cpt turbo zat er bijna in ^^
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenIn elk paneel zit een deuk of dikke kras, echt overal maw heb ik er voor gekozen nog eens 2000 in te pompen voor een volledige respray.
Anders durf ik m'n namaak AMG niet naast Mr. Naise z'n M3 te zetten hoor
Hmm, is me echt niet opgevallen. Heb dan ook niet specifiek daar op zitten letten.
Ik vind het eigenlijk een beetje zot van een volledige respray te doen en nog eens 2000€ in het optische te steken voor een kar die je toch (hoofdzakelijk?) als tracktoy aanziet.. Kbedoel, uw achterbank ligt eruit!
Stel u voor dat je die kost van volledige respray doet, en hem dan op de eerste beste circuitdag hem tegen een vangrail parkeert...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk BerichtenIs in Korbeek-Dijle
Comment
-
iemand van hier?Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk BerichtenHmm, is me echt niet opgevallen. Heb dan ook niet specifiek daar op zitten letten.
Ik vind het eigenlijk een beetje zot van een volledige respray te doen en nog eens 2000€ in het optische te steken voor een kar die je toch (hoofdzakelijk?) als tracktoy aanziet.. Kbedoel, uw achterbank ligt eruit!
Stel u voor dat je die kost van volledige respray doet, en hem dan op de eerste beste circuitdag hem tegen een vangrail parkeert...
Waarom zou ik er willen van uit gaan dat ik hem direkt ga plooien? Mayo gaat er ook mee ringen, wenst ge hem dat ook toe?
En die kar kost nog een stuk mee rdan de mijne, mijn meter staat nu op net geen 12.000 euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenhttp://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/...0-55133896.htm
Hoe zie je of dit een 320 of 325 is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenWaarom zou ik er willen van uit gaan dat ik hem direkt ga plooien? Mayo gaat er ook mee ringen, wenst ge hem dat ook toe?
En die kar kost nog een stuk mee rdan de mijne, mijn meter staat nu op net geen 12.000 euro
't Is misschien maar mijn gedacht.. Ik merk van mezelf dat ik voorzichtiger ben met een dure kar dan met een goedkopere.
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenhttp://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/...0-55133896.htm
Hoe zie je of dit een 320 of 325 is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenah juist, dat is hier al eens aanbod gekomen..
Comment
-
Hoe zie je of dit een 320 of 325 is?2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Ronnykar gespot
zonneband, dikke uitlaat.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
Comment