Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten

(wel proper gedaan)
    Maak dat die misbaksels onder mijn ogen uit zijn in dit topic !
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
      Valt wel mee. Hij had juist de bumpers niet mogen doen, en vooraan zwarte Hella's ipv angel-eyes. Die kar had vet geweest dan !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
        Neem die foto's dan niet mee in uw quote é.

Comment

• E30 325i Cabrio op E36 M3-velgen.
          Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
            E30 325i Cabrio op E36 M3-velgen.
            Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Zijn replica's, die bestaan origineel niet in 4x100..

Comment

• of 'tis met een adapter wat hier wel niet mag voor de keuring.
              Ik heb ook al met dat idee in m'n hoofd gezeten 'k vindt dat nog mooie velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                Zijn replica's, die bestaan origineel niet in 4x100..
                Inderdaad replica's, vergeten te vermelden.

Comment

• Is inderdaad mooi met die e36 velgen.

Cab gaan afhalen bij QSR omdat die man nogal wat plaatsgebrek heeft. Probleem was wel dat ik geen 2de man had en dus niet de Scudo & de cab terug kreeg.
                  Cab staat nu 2 straten verder bij mijn moeder & stiefvader in een loods, aangezien ik de Scudo dringender nodig heb. Wel zonde, want het is zalig weer en hij draait schitterend!

Een zalig gevoel om de sleutel om te draaien en dat hij blijft draaien. De ontsteking is vervangen + de dichting tussen inlaatcollector en het blok. Ook iets met een rotor is vervangen. Weet ik veel wat allemaal, het rijdt weer naar behoren en daarvoor doen we het.

Keerzijde was wel dat'k nu 407 euro lichter ben. Dan twijfel ik of ik beter niet had geïnvesteerd in een b25

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten

Ronnykar gespot
                    zonneband, dikke uitlaat.
                    In leuven centrum staat bijna exact dezelfde. Ook met deze Lenso BBS replica's. Hij heeft achteraan wel een maat breder denk ik. Dat gaat er feitelijk wel over netzoals die tuningbak hierboven. Zo breed is net meer mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                      Is inderdaad mooi met die e36 velgen.

Cab gaan afhalen bij QSR omdat die man nogal wat plaatsgebrek heeft. Probleem was wel dat ik geen 2de man had en dus niet de Scudo & de cab terug kreeg.
                      Cab staat nu 2 straten verder bij mijn moeder & stiefvader in een loods, aangezien ik de Scudo dringender nodig heb. Wel zonde, want het is zalig weer en hij draait schitterend!

Een zalig gevoel om de sleutel om te draaien en dat hij blijft draaien. De ontsteking is vervangen + de dichting tussen inlaatcollector en het blok. Ook iets met een rotor is vervangen. Weet ik veel wat allemaal, het rijdt weer naar behoren en daarvoor doen we het.

Keerzijde was wel dat'k nu 407 euro lichter ben. Dan twijfel ik of ik beter niet had geïnvesteerd in een b25
                      voordeel is dat de genoemde stukken identiek zijn voor een B25(om je pijn een beetje te verzachten...)

ps: heb je Kermit zien staan?
                      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                        voordeel is dat de genoemde stukken identiek zijn voor een B25(om je pijn een beetje te verzachten...)

ps: heb je Kermit zien staan?
                        Kermit is die groene e36?

Die stond er nu niet, wel een blauwe. Stond veel eigenlijk, maar hij moest ook meteen door dus heb hem maar 5 minuutjes gezien.
                        'k Ga er in elk geval nog terug als'k a situation heb...

Comment

• Net eens gemaild voor deze BBS'jes
                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                          1991 E30 320i

Comment

Kermit is die groene e36?

Die stond er nu niet, wel een blauwe. Stond veel eigenlijk, maar hij moest ook meteen door dus heb hem maar 5 minuutjes gezien.
                            'k Ga er in elk geval nog terug als'k a situation heb...
                            een E36, enige wat ook in sommige e36'en ligt is de motor die in Kermit ligt
                            mijn autootjes:

Comment

een E36, enige wat ook in sommige e36'en ligt is de motor die in Kermit ligt
                              Stond er dus niet. Zoals ik al zei, ik heb hem maar 5 minuutjes gesproken dus veel is er niet gezegd geweest.
                              Kermit zou trouwens meteen worden afgekeurd door 't forum hier. Heeft witte pinkers

Comment

Stond er dus niet. Zoals ik al zei, ik heb hem maar 5 minuutjes gesproken dus veel is er niet gezegd geweest.
                                Kermit zou trouwens meteen worden afgekeurd door 't forum hier. Heeft witte pinkers
                                Kermit wordt 200% zeker afgekeurd hier op 't forum: heeft een E36blokje vooraan liggen S50b30

vind ik nie erg: degene die haar afkeuren, komen er gewoonweg niet in als passagier
                                mijn autootjes:

Comment

Kermit wordt 200% zeker afgekeurd hier op 't forum: heeft een E36blokje vooraan liggen S50b30

vind ik nie erg: degene die haar afkeuren, komen er gewoonweg niet in als passagier
                                  Hokjesdenken...

Ik zou der wel just een ander kleurke op hebben gezet, maar da's persoonlijk

Comment

• Er komt straks iemand kijken naar den Dax. In 4 maanden adverteren de eerste concrete afspraak, 't is hell om van dat ding af te geraken

Als'k hem verkocht krijg, dan kan ik uitkijken naar een MtechII stuurtje en een verlagingssetje. Dan is't enkel nog spoiler spuiten/monteren en de bestuurderszetel laten maken.

Progressie

Comment

• U vriendin zal blij zen.
                                      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                      Current:
                                      1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                      1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                      Ex:
                                      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                      1976 Mercedes-Benz W123 250
                                      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                      1980 Mercedes-Benz W123 280
                                      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• De e30 mocht gisteren nog eens buitenspelen.
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                                          U vriendin zal blij zen.
                                          'k Heb ze gisterochtend buiten gezet...

Comment

Working...
                                          X