Oorspronkelijk geplaatst door Ian
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenMaak dat die misbaksels onder mijn ogen uit zijn in dit topic !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenMaak dat die misbaksels onder mijn ogen uit zijn in dit topic !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenZijn replica's, die bestaan origineel niet in 4x100..
Comment
-
Is inderdaad mooi met die e36 velgen.
Cab gaan afhalen bij QSR omdat die man nogal wat plaatsgebrek heeft. Probleem was wel dat ik geen 2de man had en dus niet de Scudo & de cab terug kreeg.
Cab staat nu 2 straten verder bij mijn moeder & stiefvader in een loods, aangezien ik de Scudo dringender nodig heb. Wel zonde, want het is zalig weer en hij draait schitterend!
Een zalig gevoel om de sleutel om te draaien en dat hij blijft draaien. De ontsteking is vervangen + de dichting tussen inlaatcollector en het blok. Ook iets met een rotor is vervangen. Weet ik veel wat allemaal, het rijdt weer naar behoren en daarvoor doen we het.
Keerzijde was wel dat'k nu 407 euro lichter ben. Dan twijfel ik of ik beter niet had geïnvesteerd in een b25
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
Ronnykar gespot
zonneband, dikke uitlaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIs inderdaad mooi met die e36 velgen.
Cab gaan afhalen bij QSR omdat die man nogal wat plaatsgebrek heeft. Probleem was wel dat ik geen 2de man had en dus niet de Scudo & de cab terug kreeg.
Cab staat nu 2 straten verder bij mijn moeder & stiefvader in een loods, aangezien ik de Scudo dringender nodig heb. Wel zonde, want het is zalig weer en hij draait schitterend!
Een zalig gevoel om de sleutel om te draaien en dat hij blijft draaien. De ontsteking is vervangen + de dichting tussen inlaatcollector en het blok. Ook iets met een rotor is vervangen. Weet ik veel wat allemaal, het rijdt weer naar behoren en daarvoor doen we het.
Keerzijde was wel dat'k nu 407 euro lichter ben. Dan twijfel ik of ik beter niet had geïnvesteerd in een b25
ps: heb je Kermit zien staan?mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenvoordeel is dat de genoemde stukken identiek zijn voor een B25(om je pijn een beetje te verzachten...)
ps: heb je Kermit zien staan?
Die stond er nu niet, wel een blauwe. Stond veel eigenlijk, maar hij moest ook meteen door dus heb hem maar 5 minuutjes gezien.
'k Ga er in elk geval nog terug als'k a situation heb...
Comment
-
Net eens gemaild voor deze BBS'jes
2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenKermit is die groene e36?
Die stond er nu niet, wel een blauwe. Stond veel eigenlijk, maar hij moest ook meteen door dus heb hem maar 5 minuutjes gezien.
'k Ga er in elk geval nog terug als'k a situation heb...
mijn autootjes:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
Kermit zou trouwens meteen worden afgekeurd door 't forum hier. Heeft witte pinkers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenStond er dus niet. Zoals ik al zei, ik heb hem maar 5 minuutjes gesproken dus veel is er niet gezegd geweest.
Kermit zou trouwens meteen worden afgekeurd door 't forum hier. Heeft witte pinkers
vind ik nie erg: degene die haar afkeuren, komen er gewoonweg niet in als passagiermijn autootjes:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk BerichtenKermit wordt 200% zeker afgekeurd hier op 't forum: heeft een E36blokje vooraan liggen S50b30
vind ik nie erg: degene die haar afkeuren, komen er gewoonweg niet in als passagier
Ik zou der wel just een ander kleurke op hebben gezet, maar da's persoonlijk
Comment
-
Er komt straks iemand kijken naar den Dax. In 4 maanden adverteren de eerste concrete afspraak, 't is hell om van dat ding af te geraken
Als'k hem verkocht krijg, dan kan ik uitkijken naar een MtechII stuurtje en een verlagingssetje. Dan is't enkel nog spoiler spuiten/monteren en de bestuurderszetel laten maken.
Progressie
Comment
-
U vriendin zal blij zen.Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
De e30 mocht gisteren nog eens buitenspelen.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenU vriendin zal blij zen.
Comment
Comment