Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
In de week trouwens een zonnerollo gescoord, weer een nutteloze maar zeldzame optie erbij.
Heb intussen liggen om te monteren (maar wat nog wel ff zal duren):
- M-tech stabi's
- M-tech spiegel
- zonnerollo
- shadowline lijsten
Wil er nog bij:
- M-3 rubbers
- Nieuwe blokken/schijven
- Witte mistlichten en potje gele verf of schappelijk geprijsde gele mistlichten
Op het gemak eens verder zoeken, zijn allemaal zaken die niet dringen.
Ben vrijdag aan de ring geweest en nu begint m'n goesting in de witte toch weer temenes terug te komen. Een van dees eens verderaan prullen en hopelijk ten laatste eind juni terug aan't bollen.
Met de Alpina ben je incognito, met die e30 kijkt iedereen om...
Sound en looks zitten perfect nu, alleen rijdt die KW 60/40 nogal hard.
Ben er nog niet uit, of ik ze nu al terug inschrijf, of dat ik wacht tot ze oldie is binnen 11 maanden...
Khad de hele rit weer zo nen dwaze grijns op m'n gezicht...e30-rijden blijft toch zalig!
Tiens, meende ik altijd dat er maar 195 op toegelaten was. :s Allé, daarom ben ik toch niet breder gegaan.
Wat heb je van sound aangepast eigenlijk, hangt daar geen standaard uitlaat onder?
Ik heb mijn set staal met banden die verstorven waren verkocht voor €20. Of was het nu €30 (mijn vraagprijs), ik weet het niet meer.
Ik had Daxter's staal met goede banden en wieldoppen gekocht voor €50.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ok is dus geen hol waard.
Hoeveel zijn die velgen ongeveer waard (kruisspaak)?
Ik ben dus aan het onderhandelen voor deze wagen 2500€ cash niet gekeurd voor verkoop dat ga ik zelf doen met garagist. MET staal ZONDER spaakvelgen.
'k heb gezegd 2500 Zonder staal Met kruisspaak
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment