Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ké da echt al zoveel keer bekeken éh snijers met z'n bmw
'k heb ooit nog een handtekening van hem gehad op een poster, toen rijd hij met de peugeot 206
Ook voor mij blijkbaar, lager verbruik met zo'n chip zo te zien.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Technische achtergronden en documentatie van en voor de BMW E21, E30, E36 Ook chiptuning van alle type's BMW's als uitleg werking chiptuning. Verkoop nieuwe onderdelen en race onderdelen.
Iemand een idee wat ik voor mijn kraam nog zou kunnen krijgen?
De foto's kennen jullie wel, dus 316i, met 207.000 km's maar zeeeer gezond blok.
Is nog niet voor direct hoor en zou hem liever bijhouden, maar heb plannen. Al denk ik dat als het ooit zover komt, ik de E30 toch niet ga kunnen weg doen, gaat zo veel pijn doen
Een eerste auto is toch een beetje zoals uw eerste lief hé... En mijn eerste lief heb ik nog, edit: terug, dus ja.... Zal bij men auto ook wel zo zijn zeker
Aaargh, klotenest.
Ik stuur gisteren een mailtje voor het afhalen van m'n rollo:
Ik ga me nu heel erg schamen
Mijn vriendin belde me gister op toen ik iemand aan het verhuizen was dat er iemand aan de deur stond die mijn interieur op kwam halen en vroeg of de rollo ook nog te koop was nu hij er toch was.
Heb toen helemaal niet meer aan u gedacht?
Ook omdat al een week geleden was
Had hem ook gelijk door moeten strepen.
Maar is zo een gekke huis hiero met mailtjes geweest
Hij is dus al verkocht sorry
Ik schaam me nu diep
Dit is niet echt netjes zeg
Sorry sorry sorry
(met een hoop achter en tussen)
Kan de verkoper niet veel aan doen, kan gebeuren tussen al die drukte. Als'k de koper wist dan contacteerde ik hem wel eventueel. Dadelijk eens een oproep doen op E30 fansite.
Comment