Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
    bij m'n garagist stond er daarnet een E30. 6-pack, 2deurs, wel een beetje uitgebouwd. En met werk aan. Heb eens gevraagd en die zou wel evt. verkocht mogen worden... iemand interesse?

Zal straks eens een paar foto's posten...
    niemand interesse?

ik ga straks de prijs eens vragen, ie interesseert mezelf ook wel indien het kostenplaatje meevalt

door Hartge opgevoerd E28 M5/E24 M635CSI-blok. Zouden er wereldwijd 6 van gemaakt zijn, dus wel redelijk exclusief.

Vrees alleen dat ie buiten budget gaat vallen

Comment

• Huh?

Das ne 24-klepper? Dus geen M30?

Mag altijd iets meer uitleg van komen...
      1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
        Huh?

Das ne 24-klepper? Dus geen M30?

Mag altijd iets meer uitleg van komen...

Comment

• fak man zoiets moet echt gerestaureerd worden

Comment

• Iemand op 9lives-forum heeft er ook ze één: http://www.9lives.be/forum/garage/77...ate-1-5-a.html

Comment

• da is zo fucking vet :o
              Captain Turbo
              General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
              Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                fak man zoiets moet echt gerestaureerd worden
                Mogelijk staat ie daarvoor ook bij m'n garagist. Daar komen wel meer van dit soort wagens in zo'n toestand binnen voor een restauratie.

Ga me er iig eens verder achter informeren. 330pk in een E30 M3 is nog wel dik

Comment

• W T F !!!

2 van de 6 H35's staan in België
                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                    W T F !!!

Asserti heeft een propere onderbroek nodig?
                    1991 BMW E30 318is

Comment

• Lekker exclusief. Moet wijs zijn, zoveel pk's in een e30.

Comment

• Zot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                          W T F !!!

had dat topic op 9lives ook al gezien. Idd verbazend.

Dit is er eentje uit het Brusselse, en ie zou ca. 10 jaar hebben stilgestaan. Km-stand is 86k.

Comment

• Volgens mij hetzelfde lampje over gans het gamma, heb het ook in de E32 steken.

Comment

• + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

V10
                              Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

had dat topic op 9lives ook al gezien. Idd verbazend.

Dit is er eentje uit het Brusselse, en ie zou ca. 10 jaar hebben stilgestaan. Km-stand is 86k.
                                goddamn, dikdikdik

Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                Volgens mij hetzelfde lampje over gans het gamma, heb het ook in de E32 steken.
                                ah?

Comment

• *straks naar garage om de deuren te vergrendelen*

Comment

niemand interesse?

ik ga straks de prijs eens vragen, ie interesseert mezelf ook wel indien het kostenplaatje meevalt

door Hartge opgevoerd E28 M5/E24 M635CSI-blok. Zouden er wereldwijd 6 van gemaakt zijn, dus wel redelijk exclusief.

Fuck, droomauto...

Maar 10 jaar stilstand op een M88/3 kan wel mogelijks erg duur zijn om dat terug in orde te krijgen allemaal, zeker gezien het een getuned blok van Hartge is dan. Vraag me af wat dat geeft qua onderdelen...

Als je deze echter met liefde terug restaureert heb je wel iets unieks, en waardevols
                                    1984 BMW M635CSi F u n
                                    1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                      Ik heb goed en slecht nieuws. Eerste het slechte, de e30 is nog steeds niet gemaakt. De garagist kon geen carb vinden en daarom is mijn pa gisteren op het internet gaan zoeken. Hij vond een e30 voor afbraak in lommel, dicht bij ons thuis dus Hij belt om te vragen of we de carburateur kunnen kopen en voor hoeveel. Hij zegt stel zelf eens een prijs voor. Mijn pa, zo RRD als hij is, zegt 'ja het liefst gratis is he' waarop de man zegt, allez voor 10€ moogt ge hem hebben. Leuk maar het wordt nog veel leuker We zijn overeen gekomen om het hele blok voor 20€ te kopen. Koopje van de eeuw dus. Papa gaat het blok morgenavond halen Ik heb het net pas te horen gekregen en ben het zoekertje van die man eens gaan zoeken. Hij verkoopt ook een zwart leder interieur, 15" bbs, elektrische bc, en een oem radio. Als die ook voor een appel en een ei buiten gaan dan mag papa de remorque meepakken Het enige spijtige is dat ik dus niet zelf mee kan gaan kijken, al zie ik het wel zitten om van Leuven naar huis te rijden om zelf de auto eens te bekijken

me = happy
                                      Interesting... Eens gemaild. Zag ook knopjes voor automatische ramen. En VFL bumpers? ^^

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                      'k Vind dat stuur niks. Staat er bij mij ook in. Moet dringend een MtechII in!
                                      Idd. Geef mij maar het standaard stuurtje. Of een Mtech 1.

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                      Ik heb eens gebeld naar die gast. De bbs zouden 'perfect' zijn met goede banden. Het interieur is compleet enkel de bestuurdersstoel heeft een gescheurde naad, de rest ook goed. Ik ga zaterdag voormiddag kijken. Ik heb die dingen feitelijk niet nodig maar als de kans zich voordoet
                                      Nooooo. Ik wil die! Jij hebt al Schnitzels!

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Leuk hebbeding !

Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                        niemand interesse?

Leuk hebbeding !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                          Interesting... Eens gemaild. Zag ook knopjes voor automatische ramen. En VFL bumpers? ^^

Idd. Geef mij maar het standaard stuurtje. Of een Mtech 1.

Nooooo. Ik wil die! Jij hebt al Schnitzels!
                                          Gij hebt meer sets velgen dan ik
                                          Nee maar als ik naar een bepaald onderdeel moet kijken voor u dan zegt het maar he.

Comment

Working...
                                          X