Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Welke velgen zijn dat op die auto? Vind ik eigenlijk nog vetter dan kruisspaken.
En traanplaat toestanden for teh lose.. Haat het dat mensen een VW Caddy pick-up verkloten door heel die laadbak en interieur in traanplaat te doen..
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
en weer troubles Na een goeie 20 km probleemloos te hebben gereden begon hij in te houden en te stotteren. Ik was zo'n 10 km van huis verwijderd. Ik ben nog tot in mijn straat geraakt waar ik besloot nog eens door te trekken en dan terug naar huis te rijden. Zo ver is het niet gekomen. Doortrekken ging gewoon niet en toen ik mij wou draaien ben ik weer stil gevallen. Dat is dus verdomme al de 2de keer dat ik stil val in mijn straat. Papa gebeld en hem naar huis geduwd... Zo geraken we natuurlijk niet aan het rijden.
En dan zijn we nog niet verlost van de trilling die toch wel irritant is en opgelost moet zijn voordat er fatsoenlijk meegereden kan worden. Het ziet er naar uit dat we toch zo'n 3 weken zullen bezig zijn. Het is nog maar de vraag of die trilling te wijten is aan de uitlijning of het balanceren van de wielen. Dat laatste zou eigenlijk in orde moeten zijn. Ik wou dat morgen testen door eens op staal te gaan rijden en dan te kijken of de trilling weg is maar dat gaat dus niet lukken.
Toch één positieve noot, hij trekt goed op. Ik had de indruk dat hij beter trekte dan ervoor maar ik heb al lang niet meer gereden dus het is moeilijk vergelijken. De sound met de K&N is alvast in orde. Mogelijk is die filter de oorzaak van het probleem, wie weet..
en blijkbaar bestaat er toch een carbon airbox voor m20's, thans al veel achter zitten zoeken...
Kheb al in da spel gezeten Is echt de maks van ne motor. Interieur en al ook super goed onderhouden. Toen wel niet met gaan rijden, zal de eigenaar eens moeten bellen
Letterlijk citaat:
"Ik ben een groote autoliefhebber die binnenkort z'n rijbewijs in ontvangst mag nemen en zoek BMW E30 met een 6-cilindermotor.
De wagen moet in een goede staat verkeren, gekeurd zijn en moet vlot starten. Maximum budget van 750 euro."
Letterlijk citaat:
"Ik ben een groote autoliefhebber die binnenkort z'n rijbewijs in ontvangst mag nemen en zoek BMW E30 met een 6-cilindermotor.
De wagen moet in een goede staat verkeren, gekeurd zijn en moet vlot starten. Maximum budget van 750 euro."
Good luck with that.
Lol
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Oke allemaal wel heel cool, maar hoe zit het met de papierwinkel van zo een ombouw karren? krijg je dat gekeurd?of is dit alleenstaand geval/tuning keuring?
Comment