Ha, als iedereen zijne ketel hier post dan ik ook.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenNiet echt mooi imo..2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
Gletscherblauw is de max van een kleur! Jammer van de automaat..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenOverzichtje van het vorige topic:
Mayonaise 513
CAS 384
Geertt 361
NineEleven 328
Maarten 294
Asserti 279
Fiddy 204
TomT 156
Avantus 149
Carlito 147
Ambi 129
matteus 128
DenDuvel 122
Daxter 91
Jonass 87
DéGioke 86
stradge 78
Novel 71
Skyline 68
Metaphore 68
Mijn ketel
Mijn vorige ketels:
Last edited by Atenza; 27/02/2011, 07:53.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
Efkes op de autosnelweg op droog wegdek aan 120 per uur zijn gat zetten bij optrekken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk BerichtenHA! Zijde gij da? Ik zie die heel vaak staan aan de sterre, dicht bij diene universiteitshome. Correct?
Comment
-
uw kruisspaakjes zien er nog super uit!
Zeg metaphore, zijn uwe eigenlijk orgineel BMW? Het lijken wel die BBS'en van VW maar dan met een brede lip. Ik heb zelf nog gekeken naar zo'n set maar dan 6" breed en die hadden ook naar binnen gebogen spaken terwijl die van BMW steeds recht zijn.
Comment
-
Dat zijn de originele kruisspaakjes, maar dan de zeldzamere versie met ET20 (en bredere velgrand) ipv de gewoonlijke ET25.
Edit: en van die naar binnenlopende spaken, ik denk dat gij met de BBS RA in uw hoofd zit (6x15 en et rond de 37). De BBS-kruisspaakjes zijn eigenlijk de BBS RZ, maar dan met andere offset (25 of 20 voor BMW, 37 voor de vw-versie)Last edited by quadrifoglio; 26/02/2011, 19:38.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenDat zijn de originele kruisspaakjes, maar dan de zeldzamere versie met ET20 (en bredere velgrand) ipv de gewoonlijke ET25.
Edit: en van die naar binnenlopende spaken, ik denk dat gij met de BBS RA in uw hoofd zit (6x15 en et rond de 37). De BBS-kruisspaakjes zijn eigenlijk de BBS RZ, maar dan met andere offset (25 of 20 voor BMW, 37 voor de vw-versie)
Kon je inderdaad als optie op je E30 krijgen denk ik. Net zoals je kon kiezen tussen de meest genomen zilveren kruisspaakjes, of de Nogarogrijze, of de zwarte, of de gouden..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk BerichtenOok maar even ego-trippen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenDat zijn de originele kruisspaakjes, maar dan de zeldzamere versie met ET20 (en bredere velgrand) ipv de gewoonlijke ET25.
Edit: en van die naar binnenlopende spaken, ik denk dat gij met de BBS RA in uw hoofd zit (6x15 en et rond de 37). De BBS-kruisspaakjes zijn eigenlijk de BBS RZ, maar dan met andere offset (25 of 20 voor BMW, 37 voor de vw-versie)
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenen dat was dan een optie?
Comment
Comment