Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kheb ook eens zijn andere filmpjes bekeken, gewoonweg onmogelijk om te rijden met dat spel. Kan zijn kracht niet op het asfalt brengen
Efkes op de autosnelweg op droog wegdek aan 120 per uur zijn gat zetten bij optrekken
uw kruisspaakjes zien er nog super uit!
Zeg metaphore, zijn uwe eigenlijk orgineel BMW? Het lijken wel die BBS'en van VW maar dan met een brede lip. Ik heb zelf nog gekeken naar zo'n set maar dan 6" breed en die hadden ook naar binnen gebogen spaken terwijl die van BMW steeds recht zijn.
Dat zijn de originele kruisspaakjes, maar dan de zeldzamere versie met ET20 (en bredere velgrand) ipv de gewoonlijke ET25.
Edit: en van die naar binnenlopende spaken, ik denk dat gij met de BBS RA in uw hoofd zit (6x15 en et rond de 37). De BBS-kruisspaakjes zijn eigenlijk de BBS RZ, maar dan met andere offset (25 of 20 voor BMW, 37 voor de vw-versie)
Dat zijn de originele kruisspaakjes, maar dan de zeldzamere versie met ET20 (en bredere velgrand) ipv de gewoonlijke ET25.
Edit: en van die naar binnenlopende spaken, ik denk dat gij met de BBS RA in uw hoofd zit (6x15 en et rond de 37). De BBS-kruisspaakjes zijn eigenlijk de BBS RZ, maar dan met andere offset (25 of 20 voor BMW, 37 voor de vw-versie)
What he said
Kon je inderdaad als optie op je E30 krijgen denk ik. Net zoals je kon kiezen tussen de meest genomen zilveren kruisspaakjes, of de Nogarogrijze, of de zwarte, of de gouden..
Dat zijn de originele kruisspaakjes, maar dan de zeldzamere versie met ET20 (en bredere velgrand) ipv de gewoonlijke ET25.
Edit: en van die naar binnenlopende spaken, ik denk dat gij met de BBS RA in uw hoofd zit (6x15 en et rond de 37). De BBS-kruisspaakjes zijn eigenlijk de BBS RZ, maar dan met andere offset (25 of 20 voor BMW, 37 voor de vw-versie)
Comment