Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichtenwat is het verschil in rijden tussen een 4.10 diff en een 3.92? 4.10 is standaard bij een 320 zeker ?
Comment
-
Dan is dat ooit gewisseld bij jouw E30? Een open 4.10 moet makkelijk te vinden zijn voor zeer weinig geld, er is altijd wel iemand die dat in de weg heeft liggen. Ik heb zo mijn 4.27 pas nog naar het containerpark gebracht omdat er geen reacties op kwamen.
Ik schat dat je voor een goed 4.10 rond de 75 a 100 mag uitgeven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenDan is dat ooit gewisseld bij jouw E30? Een open 4.10 moet makkelijk te vinden zijn voor zeer weinig geld, er is altijd wel iemand die dat in de weg heeft liggen. Ik heb zo mijn 4.27 pas nog naar het containerpark gebracht omdat er geen reacties op kwamen.
Ik schat dat je voor een goed 4.10 rond de 75 a 100 mag uitgeven.
Was't kapot ofzo? Wat heb je nu zitten? Sper, andere verhouding, of een combinatie?
Comment
-
sper zou idd leuk zijn. Maar ben nog aan het twijfelen wat ik met de E30 ga doen. Ik begin in september te werken en ben nog aant twijfelen om iets anders bij te kopen of de de E30 wat aanpassen (sper, motor 327/335, remmen, stuurhuis, ed..)
Als ik iets bijkoop blijft de E30 wss gewoon hoe hij is, voor als het mooi weer is..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
Was't kapot ofzo? Wat heb je nu zitten? Sper, andere verhouding, of een combinatie?
Had oorspronkelijk m'n 4.10 steken, heb toen eens gekeken voor een 4.27 omdat dat beter zou gaan; en dat was effectief zo. Ideaal voor rond de kerktoren, al vond ik naar de Ring rijden met langere autostradestukken niet ideaal, dan zit je bij 120 constant op 4000 toeren en meer en da's niet chill vind ik. Los van dat was het leuk genoeg voor m'n dagelijks gebruik icm een m20b20.
Nu met m'n huidige setup is m'n 4.27 gewoon te kort en heb'k er voorlopig de 4.10 weer onder zitten; dat heeft weer dezelfde voordelen/effecten als m'n vorige setup.
Sper zou'k zeer graag onder pleuren maar ga er op dit moment het geld niet aan geven, 'k heb andere prioriteiten.
Een ori hartge spaghetti zou'k eerder willen denk ik + deftige luchtinlaat.
Comment
-
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichtenhoe zou een leegehaalde pot klinken van een 320i ? Toevallig iemand een filmpje van ?
+ YouTube Video
Comment
-
Ja, is Stieven de zijne. Ik heb het nooit in 't echt gehoord dus zou het niet weten. Maar afgaand op het filmpje is het vooral veel scheller dan uw uitlaat. De uwe heeft meer bas.
Openslijpen, leeghalen en dichtlassen ja, da's de theorie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenOhja, is dat luider dan de mijnen ?
Comment
Comment