Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

E30 M3 Vs. 350pk Camaro... Sowieso repost maar aangezien het een nieuw topic is
    M3 bestuurder was 15 jaar oud.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

E30 M3 Vs. 350pk Camaro... Sowieso repost maar aangezien het een nieuw topic is
      Ziek!

Gone in 60 seconds

Comment

Ja, is Stieven de zijne. Ik heb het nooit in 't echt gehoord dus zou het niet weten. Maar afgaand op het filmpje is het vooral veel scheller dan uw uitlaat. De uwe heeft meer bas.

Openslijpen, leeghalen en dichtlassen ja, da's de theorie.
        Ik wou wel iets scheller gaan dan wat ik nu heb, maar dat is mss iets té. Geeft natuurlijk nog een ander beeld dan in het echt.. Twijfel

Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
        Ik heb geen idee van de luidheid van uw uitlaat, maar een leeggehaalde pot gaat er qua lawaai naar het schijnt los over.
        Nja, Naart schijnt ga ik er nu ook al los over, dus maakt niet uit

Comment

Zo ongeveer..

+ YouTube Video
          los der over! en terecht

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
            Ik wou wel iets scheller gaan dan wat ik nu heb, maar dat is mss iets té. Geeft natuurlijk nog een ander beeld dan in het echt.. Twijfel

Nja, Naart schijnt ga ik er nu ook al los over, dus maakt niet uit
            Jamaja, er is 'los erover' en LOS erover he.

Als ik al plank geef dan is er dat voor 90% van de bevolking ook al over.

Comment

Zo de spoiler staat sinds gisteren ook weer op. Die hing namelijk los op beide middensteunpunten. Nu heeft hij een weekje onder druk van sergeanten gestaan en hij staat er bijna goed op. De rechtse steun hangt nog een mm of 2 boven het metaal dus hier moet nog wat tec7 tussen en weer een paar dagen met sergeanten vast zetten. Het is net die steun die boven het gat in de koffer staat (voor het remlicht) en deze moet dus zo vast mogelijk hangen. Dat was dus het probleem in de eerste plaats, die steun was zeer los en met het wassen heb ik de koffer goed onder water gezet Nu is hij vermoedelijk ook al waterdicht. Wegens dat gat en andere sporen van de spoiler was ik genoodzaakt deze terug te monteren en al bij al vind ik het niet lelijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                Jamaja, er is 'los erover' en LOS erover he.

Als ik al plank geef dan is er dat voor 90% van de bevolking ook al over.
                Hmm, soms vind ik dat geluid zalig, soms wil ik liever wat discreter kunnen rondrijden.. kga nog ff denken. Begint dat niet te roesten als je dat toelast ?

Comment

@ NineEleven: natuurlijk verschillen smaken en kleuren etc.. Maar ik vind dat echt een spuuglelijke spoiler
                  Een deftig diamantzwart kofferdeksel is niet zo moeilijk te vinden en te monteren hoor

Als je het zelf heel mooi vind laat je het natuurlijk zitten, zou niet van peer pressure willen beschuldigd worden
                  Honda S2000 2002
                  BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

het is geen diamantzwart origineel is het een delpin metallic maar hij is (niet altijd even mooi) herspoten in donker zwart met precies een paarse schijn in. Het is duidelijk donkerder dan diamantzwart.

en dit is vet

+ YouTube Video

Comment

de mijne ziet er proper uit :p

Comment

Was dat een OEM spoiler eigenlijk?
                        Een Mtech 1 spoiler dekte de gaten niet zeker he?

Comment

Het zijn ook de sporen van de steunen zelf he. Dan heb ik schone plekken staan Nee deze spoiler van Zender is goed genoeg. Tis ook maar om de komende 3 jaar al e30'end te overbruggen. Daarna kan er ferm geinvesteerd worden in een mint exemplaar.

Comment

The fuck Maarten? Toch modder en geen vliegen mag ik hopen
                            Honda S2000 2002
                            BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Modder idd. Ziet er wel héél vuil uit nu!

Comment

Maar zwart is dan ook een kleur die 'snel vuil wordt'. Of m.a.w. waar je snel ziet als het een beetje vuil is.

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.
                                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Toch wijs? Een vuile auto heeft ook iets. En ik heb het kuisen van mijn auto voorlopig even opgegeven, 1 plas later en het is weer van dat. Ik wacht op de lente.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
                                    Toch wijs? Een vuile auto heeft ook iets. En ik heb het kuisen van mijn auto voorlopig even opgegeven, 1 plas later en het is weer van dat. Ik wacht op de lente.
                                    Pfff, vind echt van niet. Dan ziet het er gewoon een oud hok uit. Zondag auto helemaal vanbinnen en vanbuiten gekuist. Uitlaat opgeblonken, stootstrips van de bumper opnieuw mooi zwart gezet. Meer dan een uur alleen aan de velgen gezeten
                                    Blinkt weer als een spiegeltje!
                                    Honda S2000 2002
                                    BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Denk dat ik de voorbije twee jaar al bij elkaar een uur of twee aan de velgen heb gespendeerd.
                                      Altijd rap over de buitenkant en zelden eens tussen de spaken; da's meteen het voordeel van kleine zwarte kruisspaakjanten.

Comment

Ik heb ook liever een propere wagen, maar de laatste dagen wat vuile baantjes gedaan en dan kan je hem onmogelijk proper houden.
                                        En het is nog zo leuk als hij gewassen is ! Verschil is groter dan

Comment

IS

Comment

Working...
                                          X