Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ziek!

Geen edit: op C_X zijn reactie dus.

Comment

• Se godverdomsen onderkruiper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
        Ziek!

Edit: op Asserti z'n filmpje dus
        C_x is ook een beetje ziek hoor!

In z'n hoofd!
        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Leugens en roddels!

Comment

• zou het eigenlijk lukken om maar een deel van de uitlaat leeg te halen ? Want volledig leeg lijkt me idd nog luider dan wat ik nu heb. En tzal waarschijnlijk ook een iets minder schel geluid zijn..

Comment

• 'IS
              2012 E92 Bmw 335i DKG
              1991 E30 320i

Comment

• Comment

• Comment

• De verlaging is aangekomen bij hottuning. Zaterdag ga ik erom. Tzal nog wel even duren eer ze der ondersteekt. 60/40 here I come

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                      Ooit koop ik me nog eens een Touring. Een E30 of E34.

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                        De verlaging is aangekomen bij hottuning. Zaterdag ga ik erom. Tzal nog wel even duren eer ze der ondersteekt. 60/40 here I come
                        Gaat ge het zelf steken ? Is niet zo moeilijk..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
                          kan het zijn dat ik hier iemand (mss metaphore) gezien heb in Gent. Ik stond op op de rechterkant van het sint-pietersplein en zag een prachtige e30 318is met een nieuwe nummerplaat
                          Bij het zien van deze wagen, was mijn conversatie met de anderen plots gedaan. Wow!
                          Geparkeerd op dat pleintje naast overpoort?

Foto's van deze week in Gent, credits: Tom Daem!

Honda S2000 2002
                          BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                            Gaat ge het zelf steken ? Is niet zo moeilijk..
                            Met hulp van mijn vader of een kameraad ja De bedoeling is de ophanging elk jaar voor de keuring te wisselen dus dan is het best dat je dat zelf kan. staat er ergens een how-to misschien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                              Een E30 Touring is énórm lekker! Alleen al de onpraktische manier waarop die koffer open gaat

Comment

• Een handige wagen zal het niet zijn denk ik. Daar krijg je toch nooit een kinderwagen in ofzo. De opening is gelukkig wel groot genoeg om bakken bier door te laten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                  Een E30 Touring is énórm lekker! Alleen al de onpraktische manier waarop die koffer open gaat
                                  Kan die niet eens volledig open misschien?

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                    Ooit koop ik me nog eens een Touring. Een E30 of E34.
                                    Zit in mijn ogen wel een wereld van verschil tussen. Zo knap ik een E34 touring vind, zo lelijk een E30.
                                    Last edited by Geertt; 05/03/2011, 09:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
                                      Geparkeerd op dat pleintje naast overpoort?

Foto's van deze week in Gent, credits: Tom Daem!
                                      Ik zag je rijden... Lekkere kar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                        Met hulp van mijn vader of een kameraad ja De bedoeling is de ophanging elk jaar voor de keuring te wisselen dus dan is het best dat je dat zelf kan. staat er ergens een how-to misschien?
                                        Lol. Ipv het gewoon meteen goed te doen en met attesten te werken

Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                        Zit in mij ogen wel een wereld van verschil tussen. Zo knap ik een E34 touring vind, zo lelijk een E30.
                                        Idem. Al kan ik de e30 Touring al wat meer verdragen
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Ik vind een standaard E30 touring met wieldeksels en zonder verlaging niets om over naar huis te schrijven.
                                          Kan mits de nodige subtiele optische aanpassingen echter wel mooi zijn vind ik!
                                          Honda S2000 2002
                                          BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Working...
                                          X