Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
    Vanmiddag wat rondgereden, dakloos. Zalig!
    En die mod van Gio aan het luchtfilterhuis is top in de Craeybeckx en bevrijdingstunnel

Van de week trouwens waarschijnlijk 17" Alpina's eronder steken...
    Bevrijdingstunnel ingaan in 3de en full pull doortrekken tot het einde was de max met dat spel....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
      Klopt, eigenlijk exact hetzelfde.
      Al chanse dat ik toen nog niet de eigenaar was.
      Hoi! Heb ik 'm niet mooi gemaakt voor je?

Alleen heb ik nooit zo intensief gezocht achter roest

Comment

• Mooier dan dat in ieder geval.

Optisch ga'k misschien juist nog gele mistlampen proberen, voor de rest blijft hij zo. Velgen eens aanpakken, dat ook (of liefst de velgen van Metaphore, en die met zwart hart).

Voor de rest heb ik in't weekend een M-tech binnenspiegel gehaald en liggen de dikke stabi's klaar; we proberen die kar beetje bij beetje te perfectioneren he.
        Misschien deze middag eens kijken voor die roest, om dat verder aan te pakken. Zie er tegenaan, maar het moet he.

Comment

• Wie hier uit de buurt van Leuven heeft 'n zilveren E30 met in de nummerplaat 'n Y? Ik denk 'r gisteren 'n knap exemplaar te hebben gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
            Wie hier uit de buurt van Leuven heeft 'n zilveren E30 met in de nummerplaat 'n Y? Ik denk 'r gisteren 'n knap exemplaar te hebben gezien.
            Lol.

Hoek Vest-Tiensesteenweg?

Edit: Zo, ja, thanks!
            Last edited by DenDuvel; 16/03/2011, 14:00.
            1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door denduvel Bekijk Berichten
              lol.

Hoek vest-tiensesteenweg? :d

edit: Zo, ja, thanks!
              yip ...
              Honda S2000 2002
              BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
                yip ...
                Liep jij er ook bij misschien?

Ik weet dat er net volk overgestoken was, en dat er ene bij was die me schijnbaar wel een deftig eind achterna keek, en bijna struikelde over z'n eigen voeten...
                1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                  Lol.

Hoek Vest-Tiensesteenweg?

Edit: Zo, ja, thanks!
                  Ja, we gingen net een pint pakken in de Kaminsky, en ik zag 'n knappe E30. M'n beste kameraad was er ook bij, en hij's gezond geïnteresseerd in auto's (doch geen echte passie), en hij vond je kar ook heel knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                    Liep jij er ook bij misschien?

Ik weet dat er net volk overgestoken was, en dat er ene bij was die me schijnbaar wel een deftig eind achterna keek, en bijna struikelde over z'n eigen voeten...

Nieje, maar das nu eenmaal je nummerplaat :p
                    En ik wou het in CAPS typen, maar dat ging blijkbaar niet op die bibliotheek computer..
                    Honda S2000 2002
                    BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                      Ja, we gingen net een pint pakken in de Kaminsky, en ik zag 'n knappe E30. M'n beste kameraad was er ook bij, en hij's gezond geïnteresseerd in auto's (doch geen echte passie), en hij vond je kar ook heel knap!
                      Thanks!

Maar eigenlijk staat hij nogal vuil...
                      1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                        Bevrijdingstunnel ingaan in 3de en full pull doortrekken tot het einde was de max met dat spel....
                        Zwijg !

Ik heb dat zondag nog eens gedaan, met nen Alfa in mijn gat. Jammerlijk stond er achter den tunnel ne Passat op de pechstrook...
                        Uiteindelijk met correctie zal het zo'n 3 à 4 per uur te snel zijn, dien 156 full-pull langs mij Met een beetje chance staan we samen op 1 foto en is die waardeloos heb ik me laten zeggen. On verra...

Straks foto's van de Alpina's ff uploaden.

Comment

• Comment

• Comment

• opzich niet slecht maar 17 is toch wel groot. Zijn die van diameter hetzelfde als origineel?

Comment

• Machtige velgen, zijn het echte of replica's?

Fina.. Ik vind het gewoon leuk omdat het me aan m'n kindertijd doet denken. Check dat graffiti gezicht trouwens naar je auto kijken. ^^

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.
                                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                  opzich niet slecht maar 17 is toch wel groot. Zijn die van diameter hetzelfde als origineel?
                                  No idea... Ne kenner ziet allicht wel dat het reps zijn, maar ach... Ik wilde altijd al Alpina's, en deze waren best ok qua prijs dus heb ik niet getwijfeld.

Achteraan vind ik hem goed liggen van hoogte, vooraan mag 'ie wel wat lager precies.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                    Machtige velgen, zijn het echte of replica's?

Fina.. Ik vind het gewoon leuk omdat het me aan m'n kindertijd doet denken. Check dat graffiti gezicht trouwens naar je auto kijken. ^^
                                    Replica's... Vraag is of het het geld waard is om originele te kopen. Ik vond van niet, anderen wel...

Wat ik ook graag gehad had, waren de Styling 10

Thanks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                      No idea... Ne kenner ziet allicht wel dat het reps zijn, maar ach... Ik wilde altijd al Alpina's, en deze waren best ok qua prijs dus heb ik niet getwijfeld.

Achteraan vind ik hem goed liggen van hoogte, vooraan mag 'ie wel wat lager precies.
                                      Heel simpel, te zien aan de ventielen

Welke bandenmaat ligt daarop en welke et-waarde hebben de velgen?
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Welke bandenmaat heb je nu liggen? Ik heb de indruk dat deze (wielen) groter zijn dan standaard want normaal ligt een e30 toch niet zo laag achteraan..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                          Heel simpel, te zien aan de ventielen

Welke bandenmaat ligt daarop en welke et-waarde hebben de velgen?
                                          Hoe kunde uw et-waarde weten als ge ze tweedehands koopt en het niet vraagt? Ze kwamen van op een e30, en dat zag er goed uit.
                                          Ik weet zelfs niet wat een et-waarde is 'k Weet dat het iets met de breedte dat het uit de kassen komt en dergelijke...?

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                          Welke bandenmaat heb je nu liggen? Ik heb de indruk dat deze (wielen) groter zijn dan standaard want normaal ligt een e30 toch niet zo laag achteraan..
                                          Bandenmaat is 205/40/17 dacht ik.

Comment

Working...
                                          X