Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenKlopt, eigenlijk exact hetzelfde.
Al chanse dat ik toen nog niet de eigenaar was.
Alleen heb ik nooit zo intensief gezocht achter roest
Comment
-
Mooier dan dat in ieder geval.
Optisch ga'k misschien juist nog gele mistlampen proberen, voor de rest blijft hij zo. Velgen eens aanpakken, dat ook (of liefst de velgen van Metaphore, en die met zwart hart).
Voor de rest heb ik in't weekend een M-tech binnenspiegel gehaald en liggen de dikke stabi's klaar; we proberen die kar beetje bij beetje te perfectioneren he.
Misschien deze middag eens kijken voor die roest, om dat verder aan te pakken. Zie er tegenaan, maar het moet he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenWie hier uit de buurt van Leuven heeft 'n zilveren E30 met in de nummerplaat 'n Y? Ik denk 'r gisteren 'n knap exemplaar te hebben gezien.
Hoek Vest-Tiensesteenweg?
Edit: Zo, ja, thanks!Last edited by DenDuvel; 16/03/2011, 14:00.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door denduvel Bekijk Berichtenlol.
Hoek vest-tiensesteenweg? :d
edit: Zo, ja, thanks!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichtenyip ...
Ik weet dat er net volk overgestoken was, en dat er ene bij was die me schijnbaar wel een deftig eind achterna keek, en bijna struikelde over z'n eigen voeten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenLol.
Hoek Vest-Tiensesteenweg?
Edit: Zo, ja, thanks!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenLiep jij er ook bij misschien?
Ik weet dat er net volk overgestoken was, en dat er ene bij was die me schijnbaar wel een deftig eind achterna keek, en bijna struikelde over z'n eigen voeten...
Nieje, maar das nu eenmaal je nummerplaat :p
En ik wou het in CAPS typen, maar dat ging blijkbaar niet op die bibliotheek computer..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenJa, we gingen net een pint pakken in de Kaminsky, en ik zag 'n knappe E30. M'n beste kameraad was er ook bij, en hij's gezond geïnteresseerd in auto's (doch geen echte passie), en hij vond je kar ook heel knap!
Maar eigenlijk staat hij nogal vuil...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenBevrijdingstunnel ingaan in 3de en full pull doortrekken tot het einde was de max met dat spel....
Ik heb dat zondag nog eens gedaan, met nen Alfa in mijn gat. Jammerlijk stond er achter den tunnel ne Passat op de pechstrook...
Uiteindelijk met correctie zal het zo'n 3 à 4 per uur te snel zijn, dien 156 full-pull langs mij Met een beetje chance staan we samen op 1 foto en is die waardeloos heb ik me laten zeggen. On verra...
Straks foto's van de Alpina's ff uploaden.
Comment
-
Machtige velgen, zijn het echte of replica's?
Fina.. Ik vind het gewoon leuk omdat het me aan m'n kindertijd doet denken. Check dat graffiti gezicht trouwens naar je auto kijken. ^^
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenopzich niet slecht maar 17 is toch wel groot. Zijn die van diameter hetzelfde als origineel?
Achteraan vind ik hem goed liggen van hoogte, vooraan mag 'ie wel wat lager precies.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenMachtige velgen, zijn het echte of replica's?
Fina.. Ik vind het gewoon leuk omdat het me aan m'n kindertijd doet denken. Check dat graffiti gezicht trouwens naar je auto kijken. ^^
Wat ik ook graag gehad had, waren de Styling 10
Thanks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenNo idea... Ne kenner ziet allicht wel dat het reps zijn, maar ach... Ik wilde altijd al Alpina's, en deze waren best ok qua prijs dus heb ik niet getwijfeld.
Achteraan vind ik hem goed liggen van hoogte, vooraan mag 'ie wel wat lager precies.
Welke bandenmaat ligt daarop en welke et-waarde hebben de velgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenHeel simpel, te zien aan de ventielen
Welke bandenmaat ligt daarop en welke et-waarde hebben de velgen?
Ik weet zelfs niet wat een et-waarde is 'k Weet dat het iets met de breedte dat het uit de kassen komt en dergelijke...?
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenWelke bandenmaat heb je nu liggen? Ik heb de indruk dat deze (wielen) groter zijn dan standaard want normaal ligt een e30 toch niet zo laag achteraan..
Comment
Comment