Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• als ze vanop een e30 komen dan kunnen er geen problemen zijn he
    de ET is hoever de velg op uw as schuift zeg maar. ET0 wil zeggen dat het midden van uw velg op de as ligt. Gaat uw ET hoger dan zakt deze in de kas en kan de velg zelfs tegen uw veerpoot komen. Voor de meeste e30 velgen ligt de ET rond de 20-25

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
      als ze vanop een e30 komen dan kunnen er geen problemen zijn he
      de ET is hoever de velg op uw as schuift zeg maar. ET0 wil zeggen dat het midden van uw velg op de as ligt. Gaat uw ET hoger dan zakt deze in de kas en kan de velg zelfs tegen uw veerpoot komen. Voor de meeste e30 velgen ligt de ET rond de 20-25
      Ik zei toch ook niet dat er een probleem was Ik zei dat ik de et-waarde niet wist...

Maar soit, 't is een schoon zicht, vind ik, da's genoeg

Comment

• Vond het mooier met de BBS'en

Vooraan verlagingske zou al veel helpen idd!
        Honda S2000 2002
        BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Ah en samen op één flitsfoto maakt geen hol uit, dan krijgen jullie simpelweg alletwee een boete hoor
          Honda S2000 2002
          BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
            Ah en samen op één flitsfoto maakt geen hol uit, dan krijgen jullie simpelweg alletwee een boete hoor
            Zo'n flitsauto kan toch maar 1 auto per keer meten omdat die voor 2 auto's simpelweg geen referentiepunt heeft wie er nu juist te snel rijdt.
            Wat er 't schijnt wel gebeurd, is kijken of ik al buiten het 'radarveld' was, of die andere en dan krijgt 1 van de 2 wél de boete.
            Ik reed lichtjes te snel, die andere kwam mij voorbij alsof ik stil stond, dus 't zou toch straf zijn moest die 2 auto's te gelijk kunnen meten?

Allé, da's wat ze mij hebben gezegd hè

Last edited by ; 17/03/2011, 10:15.

Comment

• Ze nemen 2 foto's als ze flitsen, dus ze kunnen sowieso zien wie te snel reed.
              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                Ze nemen 2 foto's als ze flitsen, dus ze kunnen sowieso zien wie te snel reed.
                't Schijnt kan die aparatuur dat niet volgens diegene die er mij erg veel van lijkt te weten... Soit, 50 euro dokken dan maar, we zien wel.

Comment

• Nachtelijke ritjes door Gent met de E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
                    Nachtelijke ritjes door Gent met de E30.
                    Da's zo wijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                      Da's zo wijs.
                      Door de Overpoort op dit uur is het eerder een hindernissenparcour, maar afgezien daarvan: bliss.

Comment

• Andere uitlaat sinds 10 min geleden. Stiller dan de andere, maar in hoge toeren nog altijd luid denk ik. Straks testritje !
                        Tis een leeggehaalde standaard eindpot !

Comment

• LPG tsss
                          Best duur ook.
                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                          1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                            Is dat niet die die NineEleven toen bijna gekocht had?
                            1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• voor:

na:

Comment

• Opengeslepen, alles eruit gedaan. Toegelast. Plaatjes gemaakt voor de 3 (kleine) roestgaatjes. Nadien overal nog eens met uitlaatpasta over de lassen geweest voor de zekerheid. En tot slot met een warmtewerende spuitbus zwart gespoten.
                                Uitlaat is stiller dan mijn vorige, maar een veel typischer 6inlijn geluid. En in hoge toeren nog steeds luid genoeg!

Comment

• Suuuper!
                                  Tof ook om te zien hoe zoiets in z'n werk gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                    Is dat niet die die NineEleven toen bijna gekocht had?
                                    klopt ja. dit is ondertussen al de volgende eigenaar. Ik zou er zo'n 4500 voor neergeteld hebben. Staat wel mint

Comment

• kheb nog foto's voor de mensen met interesse. Enkel spijitg dat hier niet vaker 'technische' dingen staan.

Uitlaatpijpjes zijn ook wat te kort, raar voor een standaard (qua looks toch ) uitlaat. Maar kmoet nog pijpjes vinden/maken zodat hij wat verder uitsteekt.

Comment

• Had toch beter geweest dat je die uitlaatpijpen met elkaar verbind?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                          kheb nog foto's voor de mensen met interesse. Enkel spijitg dat hier niet vaker 'technische' dingen staan.

Uitlaatpijpjes zijn ook wat te kort, raar voor een standaard (qua looks toch ) uitlaat. Maar kmoet nog pijpjes vinden/maken zodat hij wat verder uitsteekt.
                                          Dat komt omdat het een 320i pot is,ik heb dezelfde.
                                          325i heeft nog een iets andere uitlaat die ook wat schuiner staat heb ik gemerkt.
                                          Ik vind de 325i ook wel iets mooier.
                                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                                          1991 E30 320i

Comment

Working...
                                          X