Morgen gaat ons mama de platen halen Ik heb daarnet ook nog telefoon gehad van een kerel die mijn OZ's wel wil kopen dus het weekend ziet er goed uit
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenMorgen gaat ons mama de platen halen Ik heb daarnet ook nog telefoon gehad van een kerel die mijn OZ's wel wil kopen dus het weekend ziet er goed uit
Net met de mijne nog een 100tal kilometer dakloos gereden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenGeen idee... Op E30.be hebben ze het antwoord waarschijnlijk al voor je?
Gelieve dat hier dan ook te posten.
Kzal als het af is wel eens de uitleg schrijven hier. Kzit nu met de gsm in de les dus niet veel zin om veel te typen..
Comment
-
@ Skyline: van wie is die E30 2deurs met zwarte BBS'en die hier in Gent rondrijdt? En wat voor motorisatie?
Gisteren rond half elf 's avonds aan de Vooruit zien passeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichtenklopt het dat het carter van een e34 520i oo, op een e30 320i past?Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk BerichtenVorige eigenaar, allez, is bij Midas gebeurd. Maar een oliewissel lost dit toch niet op?
Moet vernieuwd worden:
-nokkenas
-distributieriem
-ontsteking
Ontsteking heeft wel wat afgezien van op LPG te rijden (ontsteekt moeilijker), maar met nieuwe rotor en bougies is dat denk ik opgelost. Moet wel zeggen dat dit een supergoed blok is. Op die 10k km tussen oliewissels heeft dat blok geen druppel olie verbruikt, op dat vlak dus super. Blok heeft 254000 km, zat ervoor in een e30 touring die kalm werd gereden.
Nu, voor 50 euro kunt ge niet sukkelen denkekOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Eventjes een vraagje dat ik me een beetje een kostenraming kan maken
Zou gefixt moeten worden:
* Remblokken aan vervanging toe
* Start bij koudstart moeilijk, valt altijd terug uit, dus ne keer afgesteld worden? Laatste tijd beeft hij ook heel hard op stationair draaien en 'vecht' hij precies om niet stil te vallen. Soms komt hij erdoor, soms tot 4x toe opnieuw starten. Als je dan net vertrekt en ieder licht met de gaspedaal moet spelen...
* Rempomp ofzo doet het soms niet goed. Soms remt 'ie perfect, soms is het redelijk hard duwen om de rempedaal een beetje in geduwt te krijgen. Rembekrachtiger ofzo?
* Verder ne keer alles nakijken, want ik weet niet precies wanneer de laatste keer is geweest. Als'k dan toch bezig ben, kan ik het maar beter goed doen (of laten doen). Dan denk ik aan de vloeistoffen, bougies, filters, ...
Bijgevolgd dacht ik dus ook om de distributieriem te laten vervangen, da's iets dat Gio me ook al aangeraden heeft. Dit gewoon om erger te voorkomen...
* Zetelverwarming van de bestuurder werkt enkel op stand 2, niet op de zachtere eerste stand.
Kortom, ne keer deftig nakijken en de kleine gebreken van de baan helpen zodat 'ie tegen het échte goed weer in orde staat
Comment
-
remblokken 100 euro fzo, max
De rest klinkt een beetje als een vacuumprobleem, kan vanalles zijn, bougies vervangen etc is zeker goed ideeOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten@ Skyline: van wie is die E30 2deurs met zwarte BBS'en die hier in Gent rondrijdt? En wat voor motorisatie?
Gisteren rond half elf 's avonds aan de Vooruit zien passeren
Niet bepaald voorstander van de velgkeuze, maar soit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenVoor 50 euro mag je het blok uit de 516 hebben. Zal er wel eerlijk bij zijn, ik heb dat blok nooit warm gereden (allez, max 4500 toeren), heeft wel alle 10k km nieuwe olie en filter gehad.
Moet vernieuwd worden:
-nokkenas
-distributieriem
-ontsteking
Ontsteking heeft wel wat afgezien van op LPG te rijden (ontsteekt moeilijker), maar met nieuwe rotor en bougies is dat denk ik opgelost. Moet wel zeggen dat dit een supergoed blok is. Op die 10k km tussen oliewissels heeft dat blok geen druppel olie verbruikt, op dat vlak dus super. Blok heeft 254000 km, zat ervoor in een e30 touring die kalm werd gereden.
Nu, voor 50 euro kunt ge niet sukkelen denkek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk BerichtenDat zijn geen BBS'en hoor, Wolfrace ofzoiets dacht ik. Dat is een 318i van ne maat van mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk BerichtenDat zijn geen BBS'en hoor, Wolfrace ofzoiets dacht ik. Dat is een 318i van ne maat van mij.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenAh, ik zie die bijna dagelijks (Bevrijdingslaan).
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenRechtse dakgoot kwijtgespeeld?
Comment
-
Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
voor-achterbumper van seidl
zijschorten van rieger
sparco sportstuur
sparco kuipzetels en gordels
is nog een beetje werk aan ( interieur)dus als je een beetje handig bent rij je met een prachtige cabrio.
Comment
Comment