ik heb de plaat 1 - ATM 190
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar v.2
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenik heb de plaat 1 - ATM 190
Comment
-
ik vrees het ergste
Deze week was er een stuk uit mijn carter en liep al mijn olie eruit. Waarschijnlijk heb ik dus enkele meters zonder olie gereden. Ondertussen een nieuw carter enzo. Maar nu loopt mijn motor veel te snel warm en zakt hij stationair soms maar tot 500-600 toeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichtenik vrees het ergste
Deze week was er een stuk uit mijn carter en liep al mijn olie eruit. Waarschijnlijk heb ik dus enkele meters zonder olie gereden. Ondertussen een nieuw carter enzo. Maar nu loopt mijn motor veel te snel warm en zakt hij stationair soms maar tot 500-600 toeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenik heb de plaat 1 - ATM 190
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenShit das kut
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenNiet dat ik al zeker ben, maar toch al eens kijken. Wat betaal je voor een M20B20 of M20B25?
Succes !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichtenik vrees het ergste
Deze week was er een stuk uit mijn carter en liep al mijn olie eruit. Waarschijnlijk heb ik dus enkele meters zonder olie gereden. Ondertussen een nieuw carter enzo. Maar nu loopt mijn motor veel te snel warm en zakt hij stationair soms maar tot 500-600 toeren.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Maar toch proficiat, je kan eindelijk de baan op!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenNiet dat ik al zeker ben, maar toch al eens kijken. Wat betaal je voor een M20B20 of M20B25?
Nu hoor je de kleppen nogal vanaf 6000 toeren
Comment
-
Als je wil kan ik een m20B20 voorzien voor 300 euro. Geen idee welke kmstand, komt uit e34Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtentis een teken dat ik gewoon een 190 moet halen in de toekomst! Dat gaat zeker en vast gebeuren
Alleen dat jij van de ene turkenbak naar de andere gaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenAls je wil kan ik een m20B20 voorzien voor 300 euro. Geen idee welke kmstand, komt uit e34
Comment
Comment