Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar v.2

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
    Wellicht streekgebonden, hier rijden de 16 jarige Marokkanen met petjes half op hunne kop er toch in bosjes mee rond!
    Hier doen die dat in een getunede Golf of Saxo ofzo

Comment

• Golfjes blijven natuurlijk het populairst!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
        Hier rijden er dan weer gewoon bijna geen rond.
        Op een platgelegde met blauwe xenons vol met louche jonge gasten en een poolse nummerplaat na
        Die ben ik ook al een paar keer tegengekomen geloof ik
        kapot achterlicht, doorgeroeste pot,...
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
          Die ben ik ook al een paar keer tegengekomen geloof ik
          kapot achterlicht, doorgeroeste pot,...
          Ja dat is hem !
          Altijd een megadikke smile als ik een thumbs up geef
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
            Wellicht streekgebonden, hier rijden de 16 jarige Marokkanen met petjes half op hunne kop er toch in bosjes mee rond!
            Max dish heeft er ook eens mee proberen in bosjes te rijden dacht ik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Max dish heeft er ook eens mee proberen in bosjes te rijden dacht ik?
              Ik weet dat het niet mooi is om hiermee te lachen, maar

Comment

• Da's hard.
                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Een E30 is nou niet echt een Turkenkar vind ik. Vroeger woonde ik in Meulebeke en daar woonden ook een paar Turkse gezinnen, die 1 grote hangaar hadden om hun auto's in te zetten, en daar stond het redelijk vol met W201's en W124's. Vroeg mij altijd af hoe ze dat konden betalen.

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.
                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                    Als je wil kan ik een m20B20 voorzien voor 300 euro. Geen idee welke kmstand, komt uit e34

is dat dan juist dezelfde als in de E30? Ik ga dit weekend eerst nog eens kijken naar de huidige motor. Ik laat nog wel iets weten

Dan is natuurlijk het volgende probleem nog om die hier te krijgen ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                      is dat dan juist dezelfde als in de E30? Ik ga dit weekend eerst nog eens kijken naar de huidige motor. Ik laat nog wel iets weten

Dan is natuurlijk het volgende probleem nog om die hier te krijgen ..
                      Ik wil dat eventueel wel doen voor u. 'k Heb een Scudo van het werk. De voorwaarde is wel dat de auto niet vol met vet en olie moet hangen.

Probleem is wel om dat blok erin te krijgen. 'k Heb ooit eens zo'n blok in een Galaxy gestoken met 2 man en da's niet je dat...

Ik hoor het wel moest het nodig zijn

Comment

• dat zou supervriendelijk zijn! Met een motorkraan moet dat wel makkelijk lukken

Ik laat me wel horen indien nodig

Comment

dat zou supervriendelijk zijn! Met een motorkraan moet dat wel makkelijk lukken

Ik laat me wel horen indien nodig
                          cavaah

Comment

• Vandaag en gisteren al wat tripjes gedaan. En tis echt vet De motor loopt wel slecht dus de carb wordt nog afgesteld tegen de meeting volgende week. Hij wordt ook uitgelijnd. Mss dat ik de K&N er dan ook al op heb. Juist nog even zonder uitlaat gereden en dat geeft zoveel meer sensatie Ik heb nog niet volledig doorgetrokken maar ik heb de indruk dat hij toch geen power te kort komt. De toerenteller moet ook zo snel mogelijk gemaakt worden want zonder rijden vind ik echt kak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                              Vandaag en gisteren al wat tripjes gedaan. En tis echt vet De motor loopt wel slecht dus de carb wordt nog afgesteld tegen de meeting volgende week. Hij wordt ook uitgelijnd. Mss dat ik de K&N er dan ook al op heb. Juist nog even zonder uitlaat gereden en dat geeft zoveel meer sensatie Ik heb nog niet volledig doorgetrokken maar ik heb de indruk dat hij toch geen power te kort komt. De toerenteller moet ook zo snel mogelijk gemaakt worden want zonder rijden vind ik echt kak
                              Alles went

EDIT: maar toch proficiat!

Comment

• Ik heb gisteren ook eens in een kameraad zijn Ascona C 1.3 gereden. Zit een zeer luide uitlaat onder en dat is gewoon zalig. Amper 75pk en 0 nm koppel maar toch dikke fun en direct een smile op mijn gezicht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                  Ik heb gisteren ook eens in een kameraad zijn Ascona C 1.3 gereden. Zit een zeer luide uitlaat onder en dat is gewoon zalig. Amper 75pk en 0 nm koppel maar toch dikke fun en direct een smile op mijn gezicht
                                  John !

Comment

Niet dat ik al zeker ben, maar toch al eens kijken. Wat betaal je voor een M20B20
                                    Heb er voor €100 één liggen.

Comment

• Kilometerstand en staat ?

Comment

• Ik heb ook een (goed blok) verkocht voor 110 overlaatst. Zonde dat die dingen niet meer waard zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                          Ik heb ook een (goed blok) verkocht voor 110 overlaatst. Zonde dat die dingen niet meer waard zijn.
                                          Handig wel voor diegene die er een nodig hebben.

Comment

Working...
                                          X